1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, виріжете сажовий,
    Будете лити 505.01 і життя налагодиться :)
    Воно майже вдвічі дешевше...
     
    Чилик and myfloor like this.
  2. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Messages:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Я тоже, чуть нище!
    Вирізати СФ в планах нема, так як ще є норм. запас, задумувався тільки о чіпє!
     
    Last edited: Nov 17, 2018
  3. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, насправді все трохи інакше. Коли пропалюється сажовий,
    форсунки наливають додаткову соляру на такті випуску і трохи цієї солярки потрапляє в масло, і рівень піднімається, створюється ілюзія, що мотор масла не бере. Коли сажовий вирізаєм , то здається що масло їсть :)
    Я вважаю, що краще масло доливати, ніж розбавляти солярою ;)
     
    Денис VW and Чилик like this.
  4. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Messages:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    achtung,
    З цим з вами сгоден, бо раніш в мене так і було, міняю масло, мм 3-5 не доливаю до верхнього уровня, а як проїду 10 тис. км і знов роблю ТО, то верхній уровень, я й так і подумав!
     
  5. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    На жаль, екологи погубили дизель :(
    Але в Україні поки що це питання вирішується :)
    Сажовий і егр треба вирізати прямо на новій машині! Тоді вона буде їздити мільйон, як раніше, в старі добрі часи...
     
  6. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Messages:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Продати потім важче, тут на слідуючий рік в планах перейти на В8!
    А хто займався такею єрундою як "ПРЕЦИЗИОННАЯ НАСТРОЙКА ПОДАЧИ ТОПЛИВА", помагає, бо в мене з приходом холодів на холодну гуляє одна форсунка і подтряхує двіглом, по корекції більше +1, а як прогріється, то вроді норм., всі не більше +-1, блище до 0!?
     
    Last edited: Nov 17, 2018
    myfloor likes this.
  7. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Масло у оффов может меняться даже в родной упаковке. Сегодня финский завод свою композицию поставляет дилерам, завтра Англия...
     
  8. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Messages:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    jorjik,
    Та я понял, просто хз что там у них било в бочке, может акцийне! :D
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, у оффициалов что-то покупать, это отчаянный шаг :)
    у них цена вдвое, а иногда и выше...
     
    myfloor and Noble like this.
  10. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Messages:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Масло по акции било, тобто бесплатно, так как меняли ПО дивигателя и тоже по акции!
     
    Last edited: Nov 18, 2018
  11. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Messages:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    Есть такая схема масляной системы двигателя CAYC, и в ней под номером 9 есть редукционный клапан. Я его не нашел ни в одном каталоге. Кто-нибудь может подсказать где он физически находится и какой у него каталожный номер?
     

    Attached Files:

  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,658
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    в стакане масляного фильтра. Это одно целое и отдельно не меняется
     
    miki_ua and Чилик like this.
  13. 666

    666 Новенький

    Messages:
    62
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    Коричвенный
    Смысла нету, не поможет. Мойте форсы.
     
    Noble likes this.
  14. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Messages:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    А он как-то обслуживается (моется, чистится)? Его как-то можно продиагностировать? Судя по схеме в модуле масляного фильтра установлен клапан-золотник под номером 5, мы говорим об одном и том же? А меня интересует именно клапан, который на схеме под номером 9
     
  15. МАГА

    МАГА Старожил

    Messages:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Rom-80, клапан у нас встроєний тобто неослуговуєтья - тіко під заміну.
     
    Noble likes this.
  16. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Messages:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    Я не проти, але щоб клапан поміняти - треба його перевірити, а щоб перевірити - треба знати де він. Я вже зрозумів, що в корпусі масляного фільтра знаходиться зворотній клапан (на схемі під номером 5), і його призначення полягає в тому, щоб моторне масло залишалось в системі після зупинки агрегата. А мені потрібен редукційний клапан, на схемі він під номером 9, (схема в дописі № 652). Як на мене - то він може бути або в ГБЦ, або потрібно скидати піддон двигуна. Хочу зрозуміти з якого боку його шукати
     
  17. dok-2

    dok-2 Учасник

    Messages:
    122
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Ружин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    cиний
    Схема в 652-м сообщении имеет неточности.Редукционный клапан -позиция 4,позиция 9- клапан против слива масла от распредвалов и гидрокомпенсаторов на заглушенном двигателе(обычно в ГБЦ).
     
    achtung likes this.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,177
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Редукционный клапан предохраняет масляный фильтр от разрушения, а также сбрасывает избыточное давление в системе при холодном масле или забитом фильтре. И находится он перед фильтром.
     
    Чилик likes this.
  19. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Messages:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Nikolayovich5, У меня двигатель немного не такой но приблуда вся по Е5 пока стоит ( не могу пока найти спецов с нормальными руками в своем регионе) По поводу оригинального масла , когда машину взял у Вас, масло брал там же у официалов ,так вот масло взял, пока догнал домой где то на 1300км на 2-3спички на щупе. Проехал на нем 5 тысяч и под замену( расход составил где то 0,5л) перешел на ЛМ 4200(не реклама)(дорогое, беру только когда на него скидку делают оф дилеры) , Сейчас расход где то те же 2-3 спички но уже на 8 т.
     
    Чилик likes this.
  20. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Messages:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    А из практики бывают проблемы с этим клапаном? А то как-то корпус в сборе стоит немаленьких денег
     

Share This Page