1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Shuma, чому не в тему?
    Дизельний кадді теж проїде 1500км.
    Там бак 60л.
    Тільки треба кадді 1.6 євро3
     
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    мне хватало на 1060км евро5 ну не экономил в смешанном цикле без груза ну грубо говоря на 1000
     
    Денис VW та Schumacher81 подобається це.
  3. serggri

    serggri Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Місто:
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Ребята сей спор Бессмысленный!!!
    я с 2011 душу своего коня... до 14года 1км выходил 54копейки! Сейчас 84копейки!
    Да пробег 300+ да скоро попаду!!! Но за семь лет Только ходовка, думаю съэкономненных средств Хватит! Кстати в ценумкиллометра забито масло+фильтр!!!ьлюбопытных просвяЩу в Л.С. и для всех Умных сажевый стоит, и егр на месте! Все в оригинале!
    прошу прощения за Т-9!
    С ув..... Сергей.
     
    achtung подобається це.
  4. ACERBUS

    ACERBUS Старожил

    Дописи:
    2,840
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY BiTurbo
    Потужність, л.с.:
    900
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2257
    ото ви роботи не маєте.
    самий дешевий транспорт то кінь
     
    Генри, Burtipaev, Dostam та 8 іншим подобається це.
  5. serggri

    serggri Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Місто:
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Если за Коня в мой адрес!
    Конь Неголосует-Овес нынче Дорог!
     
    Денис VW, ACERBUS, Schumacher81 та ще 1-му подобається це.
  6. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    ACERBUS, прав!
    Работы не маете, столько воду лить!:hang1:
     
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Так тема сама по собі провокуюча на флуд і на те що кожна свиня своє болото хвалитиме. Люди щось пробують доказати про свої запальнички метанові, газбензинові, та при цьому всі прекрасно розуміють, що сама безпроблемна і водночас економна їзда саме на дизелю. Так, ремонтувати дизель як правило не дешево, та робиться це рідко. При цьому витрата палива в порівнянні з іншими варіантами якщо і вищий то не суттєво, а враховуючи що турбодизель і має тягу нормальну на відміну від газо-метано-бензинових атмосферників, то логічно зрозуміло чому каддіків дизельних на багато більше ніж каддіків з іншими видами палива.
    Про машини на метану можна сказати що це хороший варіант, так як економний, та мало знаходиться бажаючих кататись у пошуках заправки, дивитись на сайтах де вони можуть бути і прокладати свої маршрути не так як хочеться а так щоб можна було заправитись, не говорю вже про тягар під дупою.
    Про машини із системою ГБО 4 покоління можу сказати що їздити може й чуть дешевше ніж на дизелю, заправок хоч і вистачає та є достатньо незручностей. Не сказав би що 1.6 атмосферного мотору VW 102 л.с. із 148 крут. моментом мені мало на Seat Altea XL, по динаміці десь те ж саме що кадді 1.9 ТДІ получається, та з цим газом є свої дискомфорти і нюанси, наприклад щось там почало чуть підвонювати газом, треба або самому розбиратись, шукати звідки підтравлює під капотом і там піджати/підкрутити, чи заїхати до якогось "мегомайстера" газовщика який візьме 100-150 грн за діагностику, скаже що поправив або скаже що нічого ніде не травить, ти відїдеш від нього кілька км. і зрозумієш що все залишилось так же як і було. А ще запаска валяється в багажнику ( у мене докарка).
    Отже дизель рулить, і економно, і зручно, і не забуваємо що дизеля бажано вчасно здихатись, так як самий страшний сон володарів нових дизелів Євро 5 це: в один день здихають форсунки, забитий сажевий фільтр і ЕГР, свист турбіни, соляра в маслі
     
    kamazitto подобається це.
  8. serggri

    serggri Новенький

    Дописи:
    13
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Місто:
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    По поводу экономии!
    масло Только 504-507
    Дизель Ну это как рулетка Выкрутит... у меня Всегда еврот4или5!
    Знакомые спрашивают Какого Каддика лучше взять? Мой ответ критичен- Никакого!!! (нафиг Мне лишний головняк)
    Да были проблемы- мыши погрызли Вакумные трубки , да забился егр Попа жим-жим... Женя (Мегатранс) чуть вкурсе, я созванивался и просил Устную консультацию! Все показатели в Допусках!
    Какой метан? Какой бензин? Спор непредметный! сори за малое количество Сообщений в профиле!
    к
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Поедметный спор или непредметный- пусть решает тот кто читает.
    Простых и безгеморойных дизелей с второй половины 90-х годов не осталось. Как только в дизель напихали столько электроники и экологии, что бензиновый мотор оказался проще: судьба его была решена.
    Дизель хороший вариант для грузовиков и тракторов - может быть. Но все "легковые" дизеля (кубатурой до 3000см3 минимум) непременно выполняют золотое правило: всё,что ты "недоплатишь" на заправке ты вынесешь в ремонт и более дорогое ТО. И к сожалению этот факт не зависит от фирмы- производителя авто: просто достигнут технологический предел. С этим надо смириться.
    Покупая машину сейчас думайте: вам нужно прошлое, настоящее или будущее. Есть в будущем и тупиковые ветви развития: при всех недостатках дизеля советовать кому-то Кадди с 3цил. Турбобензиновым мотором на 1000см3 я не возьмусь: пусть уж лучше дизель по экологии кастрирует и сразу копилку на ремонты заводит, но хоть ехать будет адекватно. Ну, это если метанофобия.
    Всё неоднозначно - иначе все ездили бы на одинаковых авто. Слушайте недостатки, разбирайтесь какие из них подтвержены практикой, статистикой и фактами - а какие высосаны из пальца хэйтерами. И принимайте своё решение.
     
    Останнє редагування: 2 сер 2018
    Денис VW, Lebrasko та achtung подобається це.
  10. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Ну це ж не 1500 км
     
    Noble подобається це.
  11. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Shuma, остаток пробега вычисляется приблизительно с учётом текущего расхода. 1500 у меня показало, потому, что перед этим я ехал более 200км с малым расходом. Если перед заправкой валить на все деньги, то и остаток покажет меньше. У VW б/к не тупой.
     
  12. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    achtung, жодного разу не проїжджав стільки скільки написано на БК
     
  13. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    А средний расход соответствует бк?
     
  14. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
  15. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    ну кадди изначально после заправки полного бака показывает 1000км не 1500
     
  16. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Shuma, У меня тож в кадди приборка не точная была - ставили +10%. Сейчас очень близко и на средний расход и на остаток хода. Но остаток это очень условный показатель - орентир же идет по среднему расходу за какой-то последний период.
     
    ACERBUS та achtung подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    У мене на каддіку стояв бортовий компютер "колхозний", мультитронікс. Так він показував середній витрата дуже правдивий, легко звірялось коли їхати багато по трасі. Єдине що він не рахував це після старту машини може секунд 10-20. А от на сьому недотурані бортовий компютер дуже песимістичний. Коли їздив на бензині то середній витрата по ньому коливався в районі 7.5-9 літрів. А в реалі по замірах баку получалось 7-7.5.
     
  18. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    Yuran, вот вы написали именно так ,как думает дизелист у которого никогда не было екофуел.
    Реально за три года ни одной проблемы по ГБО.
    Газ рядом с работой -- тут огромный плюс, согласен ,да ещё и по 12.8грн, умножаем на 6 и понимаем что дизель тихо отдыхает..
    .хотите тягу ,так возьмите турбированный японский движок ,хотя бы 2.4л и дизель нервно курит...плюс его можно крутить до 7тис ,так что не надо тут рассказывать.

    Я например сейчас ищу машину.
    Смотрю на Кадди екофуел 2.0 или Туран 1.6 тди .(ибо 1,4екофуел это одноразовые двигателя, про 1,2 вобще молчу) .
    Так вот в 1,6тди столько нюансов и проблем ,что меня это реально напрягает и отпугивает.
    Если писать про 1,9тди то этот движок реально неубиваемый. И считается одним из самых надёжных.
    Но про 1,6 тди все пригонщики авто говорят что после 300 тис пробега это попандос полный.
    К примеру товарищ таксист на экофуел откатал 800 тис. Сделал капиталку (800уе правда ,можно было за эти деньги другой движок поставить) и накатал ещё 100 тис.
    Так что изучив все стороны вывод такой
    Экофуел - самый дешёвый ,но мало распространен .Есть небольшие проблемы с заправками, да мотор резвым назвать нельзя.
    Дизель - тяговитее ,чуть дороже ,но не критично ,у кого таллоны на топливо , но обслуживании он куда проблемнее.
    Я уже выше писал, что на сто общался с мужиком на 1,6тди. 15год ,пробег он думал что 150,но наверное более 300.
    Так вот 2000уе не решили его проблем по сей день. Новые форсунки, заглушили клапан егр, отключили в мозгах --прошили движок, выкинули сажевик, поставили стронгер. Но авто все равно нормально не едет ,нет тяги ,заводится через раз.
    Так что не все так однозначно
     
    ACERBUS та Noble подобається це.
  19. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    на дизеле НАДО УМЕТЬ ЕЗДИТЬ!
     
    Bastard, achtung, Noble та ще 1-му подобається це.
  20. Alex_Syt

    Alex_Syt Новенький

    Дописи:
    59
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    white
    Зачем даже думать о покупке 1,6 тди если так страшно. Берите проверенный метан.
     
    Xabr та Lvivgaz подобається це.

Поділитися цією сторінкою