1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Скрыть объявление
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Продаж VW Caddy 1.9 TDI BLS 77kW пас 2010

Тема в разделе "Автомобили", создана пользователем Yuran, 21 мар 2018.

?

Ціна 10000 нормальна?

  1. Ні, таке авто стільки не коштує

    15 голосов
    57,7%
  2. Це авто рівно стільки й коштує враховуючи комплектацію і стан

    9 голосов
    34,6%
  3. Це дуже дешево, мінімум 11-12 тисяч треба просити

    2 голосов
    7,7%
Статус темы:
Закрыта.
  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #1
    1. Товар: моє авто VW Caddy 2010 1,9 TDI BLS Evro 4, комплектація Combi, стан хороший, пробіг 226 тис. рідний.
    2. Ціна: 9595 американських.

    Авто знаходиться в Бучі, 2-3 рази в тиждень в Києві.
    Контакти за ссилкою на авторіа, чи приватне повідомлення.

    3. Детальний опис товару:
    1.9 TDI BLS Evro 4 ( без сажевого фільтру, не вирізав, його не було із заводу), 77 кВт. Коротка база. Куплялось мною у 2013, пригнане з Польщі, де за 2 з копійками років машина наїздила 107 тисяч, зараз 226 тис пробіг 100% оригінальний. Не скручував, хоча якщо важко продаватиметься то прийдеться скрутити пробіг на 100 -150 тисяч. Авто в комплектації Combi. Це заводський пасажир, та як у нас на форумі люблять казати - бідна комплектація на відміну від Life. Та при цьому сидіння ззаді заводські, піддувка заднім пасажирам присутня, вікна нормальні а не зверху наліплені. Взагалі з самого початку хотів в 2013 брати грузовика і переобладнувати в Бердичеві в пас, та якось всі грузовики що дивився були в убитому стані, із 3-5 річних авто за такий проміжок часу встигають вижати всі соки, то попалось авто з Польщі, вибрав у гонщика з кілька варіантів, получилось на той час і не на багато дороще ніж якби переробляв.
    Авто продається бо треба гроші для інших цілей, до продажі не готую, лінь як перекупу вилизувати авто до блиску.
    Контакти: Деталі фото і т.д. на авторіа:
    https://auto.ria.com/auto_volkswagen_caddy_pass_21565490.html
    Коротко по авто так як все є насправді:
    1) пробіг дійсно 100% рідний, не скручував я і до мене не скручували, перевіряли по базі VW, так як сервісним книжкам вірити важко.
    2) авто дійсно не бите, в ДТП участі не брало, ніякі деталі не мінялись і т.д., та при перевірці краскоміром пробивається що із правої сторони крило і зсувні двері підмальовувались без штукатурки, передній бампер має з правої сторони царапинку бо вперлось авто в бетонний забор після того як родич на ручник не поставив, з лівої сторони ближче до середини теж чуть коцка бампера від собаки що налетіла, також лобове скло має тріщину горизонтальну від краю до краю, огляду не заважає, та поміняти бажано;
    3) мотор і коробка все в чудовому стані, восени замінено зчеплення з маховиком. При наступній заміні масла планується прочистка системи ЕГР і турбіни (траплявся передув), також бажано ремкомплект кріплень форсунок поміняти якщо планується на авто довго їздити щоб не пішла соляра в масло і потім не довбатись із головою, наскільки розумію до пробігу 250-300 тис це бажано зробити;
    4) Ходова вся в ідеалі, мало що мінялось, більшість рідне, міняв зразу коли взяв задні амортизатори, ще стійки стабілізаторів, сайлентблоки і 2 моторні подушки.
    Наскільки я розумію у нас через сайт все одно машини продаються раз в 5 років, то можете давати свої поради відносно того що в описі оголошення поміняти, які фото прибрати, які добавити, що дописати. Просьба тільки не починати заїжджену тему на рахунок того що це не пасажир заводський і т.д.
    Для кращого комфорту їзди не помішало б на арки ззаді обезшумки наклеїти, коштує дешево, тільки в мене руки до цього не дойшли. Задній ряд сидінь норм, а передній би замінити, та не на сидіння від Каддіка, так як це буде шило на мило, а на сидіння від Турана, комфортніші значно, та й ціна їх невисока. Туранівську передню пару купити за 100 доларів а цю пару продати за 50 доларів. Не міняю тому що зручність цих сидінь в тому, що водійське сидіння відкидується вперед щоб малу садити через цю сторону коли малий в автокріслі з протилежної сторони.
    Авто поки було в Польщі то обслуговувалось на офіційному сервісі VW. У мене обслуговувалось на офіційному СТО Caddy на Троєщині, не вважайте за рекламу певного СТО, його назва Megatrans
     
    Последнее редактирование: 19 апр 2018
    Noble нравится это.
  2. yurij

    yurij Учасник

    Сообщения:
    195
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #2
    Що написано в техпаспорті ?
    Пасажир ?(техогляд потрібен чи ні ?)
     
  3. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #3
    В техпаспорті пасажир. Техогляд не потрібен
     
  4. Lebrasko

    Lebrasko Учасник

    Сообщения:
    223
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    #4
    Без образ,але з такими фотками важко авто продати)))хоча це доля випадку) ;)
     
    Денис VW нравится это.
  5. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #5
    А як саме сфотографувати? Розкажіть детальніше чи приклад покажіть, а то з мене фотограф ніколи хороший не був.
     
  6. kosha

    kosha Старожил

    Сообщения:
    1.364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    #6
    Ну, я скажу, что как минимум навести чистоту и порядок в салоне, хотя бы для фото
     
    Костя, Serega, muzik и 3 другим нравится это.
  7. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #7
    Я може в суботу чи неділю на чапаївку зїжджу, то прийдеться лишнє прибрати щоб не стирили
    Перше повідомлення: 22 мар 2018

    Нове повідомлення: 23 мар 2018
    Не така вже проста робота в перекупа. Постарався сьогодні авто чуть по іншому пофотографувати, лишніх речей чуть прибрав, чуть ще підмив авто, та все одно мені не дано з фотоапаратом подружитись. Ну помив я трохи авто, пофотографував, а по відгуках незалежних людей зробив я це погано.
    Зато кілька місяців товариш попросив оглянути для нього Кадді 1.6 бензиновий 2008 року і я тоді побачив що перекупи не просто так свої гроші заробляють. Авто 2008 року з пробігом на табло 150 тисяч було, і візуально як нове, настільки вилизано все, блистить панель як в собаки шерсть, і тільки те що сам володію каддіком дозволило визначити що пробіг значно скручений без перевірки по вінкоду ( коли їм це сказав то запитали по-секрету по чому я визначив, я їм показав кнопки, переключателі і т.д.).
    На автобазар чапаївку все-таки нема бажання їхати, розказали що там одні перекупи.
     
  8. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    6.326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #8
    Yuran, відредагуй перше повідомлення, оформи тему як слід оформляти в розділі «Ринок», вже в темі дозволяється обговорення по суті. Якщо хочеш - і ціни теж.
    Чи ти хочеш порад одноклубників, як продати твоє майно на Чапаївці? Тоді перенесу в розділ «допомога людям».
     
    МАГА нравится это.
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #9
    Vipop, що саме ще відредагувати? голосувалку по ціні закрив, а прибрати її можуть скоріш всього адміністратори а не я.
     
  10. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форума

    Сообщения:
    6.326
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #10
    Маю на увазі форму теми.
    Підправив сам.
     
  11. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Сообщения:
    1.404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #11
    Да и под капотом не мешало немного пыль погонять.;)
     
    Чилик нравится это.
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #12
    Може, і під капотом мотор не мішало би й помити, та покупці цінять більше щоб мотор був грязний в пилюці, і чим більше тієї пилюки то тим більше це доказує що в мотор ніхто не ліз.
     
    alleksei, Чилик и yurij нравится это.
  13. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Сообщения:
    1.404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    #13
    Ну может быть для кого то и так , но для меня это доказывает совсем другое))):hi:(без обид). То что в двигатель никто не лез доказывают другие вещи но не как не слой грязи под капотом.ИМХО.
     
    Serega, miki_ua, Burtipaev и ещё 1-му нравится это.
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #14
    Думав зразу що за 10500 моє авто продастся, розігнався. Та ось уже тиждень в продажі і за 9500 ніхто не біжить купляти. Хоч і коли подивлюсь на авторіа то за 9500 дизельного пасажирського нічого в кращому стані й не знайти, схоже народ на євробляхи кинувся.
    А машина злякалась що збирався продавати, турбіна уже не передуває, сам по собі нагар схоже повилітав якщо таке можливо, боюсь прийдеться восени купляти нового акумулятора і далі на ній їздити.
     
    n.oman и Lebrasko нравится это.
  15. Lebrasko

    Lebrasko Учасник

    Сообщения:
    223
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    #15
    Я автівку теж довго продавав хоч і стан хороший був і ціна норм (не демпінгував )p.s .мабуть курвахи, всі в підвішеному стані
     
  16. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #16
    З іншої сторони каддіки на євробляхах і непомітні особливо на дорогах, я тільки одного бачив, якщо ще рено кенго іноді зустрічається, то каддіків практично нема, бо той же Комбі 2010 року дизель в Європі в живому стані коштуватиме 7 тисяч доларів.
    Кілька тижднів назад товариш продавав машину, китаєць Черрі Кімо ( чуть більша за Део Матіз), по-моєму десь 2008 року. Виставив оголошення, на другий день приїхали й за 3000 доларів забрали. І це при тому що у машині капот прогнив в деяких місцях до сквозних дирок, а за ці гроші можна було б на єврономерах взяти такого ж року ( якщо не такого ж то принаймі 2005-2006) Рено Меган.
     
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Сообщения:
    6.252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #17
    Я не великий знавець ринку дизелів, але екофьюли комбі з якими доводилось стикатись для ціни 9500-10500 мають 12 рік в не 10-й(в рестайлі).
    Серед них не проблема знайти машину з рідним нескрученим пробігом 98000км (перевіряв) і до 140000км(якщо в комбіка 2 здвижки).
    Тому голосувати не буду - самі вирішуйте дорого йе чи дешево. Алже продавати - Вам!
     
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #18
    Я абсолютно нічого проти Екофьюлів не маю, мотори заслуговують на існування і на використання, на щастя ми живемо не в радянські часи, коли можна було купити машину тільки з одним бензиновим мотором і все.
    Із дизельним турбомотором машини на б.у. ринку того ж року йдуть як правило дорощі. Я не збираюсь нікому доказувати що дизель це 100% кращий варіант ніж метан, можу тільки розказати про те як я можу порівняти 2.0 метан кадді з 1.9 турбодизелем:
    Переваги:
    2.0 метан - чуть дешевше при купівлі ніж 1.9 ТДІ, чуть дешевше паливо, для прикладу на 1.9 ТДІ при ціні солярки 25 грн получається 1.4-1.75 грн/км в залежності від манери їзди, на метані получиться в районі 1-1.3 грн/км, а точніше хай скаже той хто на метані їздить, так як я не знаю ні скільки коштує метан ні скільки реально його йде;
    2.0 метан - взимку в авто буде помітно тепліше ніж із турбодизелем;
    2.0 метан взимку не боїться замерзнути як погана соляра;
    Недостатки:
    мережа заправок в Україні не настільки розгалужена наскільки дизельних авто, при цьому і запас ходу буде менший ніж в турбодизельного кадді ( 1000 км по трасі);
    нища динаміка через вищу вагу автомобіля, та й крутящий момент в 2-літрового атмосферного двигуна мабуть в районі 150, а щоб добитись заявленої потужності потрібно крутити мабуть в район 5 тисяч об/хв;
    нища прохідність авто в болотно-засніжених умовах, зумовлено це більш віддаленим центром маси авто від ведучих коліс, відповідно менший % навантаження на передні і більше на задні, все це через балони і все що з ними звязано, отже там де турбодизельний каддік з трудом проїжджатиме там метановий застрягне;
    відсутність повноцінного запасного колеса в 2.0 метановому каддіку, так як в тому місці балони стоять.
    Можна ще сказати про те що метанових, та й пропанових авто багато людей бояться через небезпеку, тому вибирають дизельні машини, та я вважаю що VW робить заводську метанову установку якісну і боятись нема за що.
    P.S. як важливою характеристикою на яку зважають при виборі б.у. автомобіля є вартість експлуатації. Я розумію що власники метанових авто можуть почати завіряти що в їхніх машинах все дуже дешево, що вартість ремонту підкапотних елемонтів коштує копійки, а дизельні мотори при цьому дуже страшні, так як в них дорогі ломучі турбіни, форсунки, та й розбивається кріплення під форсунки в 1.9 ТДІ, страшні двохмасові маховики, ЕГР, сажеві фільтри. Та я цього всього не знаю, я живу ілюзією що дизель надійний і живучий, до 226 тис пробігу в підкапотний простір в мене вкладено 300 доларів з роботою ( комплект зчеплення+маховик Valeo, термостат, одна свіча накалу), у родича дизель із 340 тисяч пробігу і ситуація аналогічна.
     
    Serg179 и Noble нравится это.
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Сообщения:
    6.252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #19
    Огого какой опус!
    Кажется Вы меня неправильно поняли.
    Опрос был про то: много или мало 10 000 за дорестайловый комбик с пробегом больше 200 000 и одной сдвижкой?
    Я сказал только про то, с чем сталкивался. Что лучше или дешевле: соляра или метан: это уже Вас без моей помощи "понесло". Не хотел бы развивать в чужой теме флуд: просто привел информацию - такой какая она есть. Извините, если она не совпала с Вашими предположениями....
    З.ы. и всетаки насчет метана вы не до конца обьективны. Хуже проходимость? При более сбалансированной развесовке по осям? А если поднять заводские мануалы то с удивлением обнаруживаем что именно из-за этого разрешенная масса буксируемого прицепа у экофьюла на 500 кг больше, чем у дизеля. Так что: "не крутящим моментом единым", мой дорогой друг.
    Картину нужно видеть в комплексе- чтоб неполучалось в жизни как у Джереми Кларксона. Не все решается криком "Power!!!!!". Мощность может быть избыточной -прикинь! И приходится мутить двухмассовые сцепления, более мощные коробки и приводные валы: а Вам как конечному пользователю всё это оплачивать.
    Но. Как говорил Каневский: "это уже совсем другая история..."
     
    Последнее редактирование: 1 апр 2018
    ЮрИйЙ и Yuran нравится это.
  20. Yuran

    Yuran Старожил

    Сообщения:
    1.483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #20
    То я і відповів що дизелі йдуть чуть дороще за метан.
    А взагалі я розумію що 10 тисяч ніхто мені не дасть, навіть 9800 тисяч які зараз поставив теж не дадуть, тому що за 11-12 тисяч можна взяти післярестайловий дизель.
    А відносно пробігу це головне що заважає продатись моїй машині, не хочу скручувати, тут би змотати на 130-170 тисяч, а лінь...
    Перше повідомлення: 1 апр 2018

    Нове повідомлення: 18 апр 2018
    Машина злякалась продажу, просить лишитись в мене. На Shell V-Power Disel nitri-figitro середній витрата палива чуть менше 6 літрів став.
    Турбіні дав пробздітись 3500 об/хв і чуть змістив оберти звичайної їзди в сторону 2000-2500 об/хв, то вже й передуви пропали. Може ще й помогло що термостат поміняв недавно, а то перед тим і в салоні було холодно, і температура мотору по трасі трималась 84 градуси, зараз 91-92, хз, не впевнений що це теж допомогло, та цілком можливо. Хотілось продати на зимовій резині та вже не встиг, прийшлось літню нову поставити з дисками. Десь рік уже їздив без бортового компютера, думав що він у мене здох, у суботу перепровірив а він був непідключений... Уже виникає запитання я продаю машину чи просто хвастаюсь.
     
    Tolya1983, xximik, dv_matrix и 3 другим нравится это.
Статус темы:
Закрыта.

Поделиться этой страницей