1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Messages:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Яку мінімальну напругу? Менше 13.5-14 вольт смслу ставити нема, не заряджатиметься. Якщо не зарядиться за 15 годин то й 10 діб не вистачить.
    Перше повідомлення: Oct 26, 2017

    Нове повідомлення: Oct 27, 2017
    Тема акомулятора для мене цікава, колись влетів чуть то потім розібрався трішки що таке акк, для чого він і як з ним дружити. Історія була така: якось у січні 2013 року, коли у мене ще кадді не було а був Ford Connect 2006 року, зранку при мінус 12-15 авто не захотілось завестись. Зарядного пристрою не було, взяв у сусіда, годинку позаряджав і знову спробував, не завелось, плюнув на цей акк, зїздив з родичом в Ашан, взяв новий Бош, поставив, завелось і норм, та через пів року авто продав влітку і забув цей бош зняти залишити собі, в результаті новому вланику подарок у вигляді нового акка ( жаба давить не сильно, так як в авто по ходовці і по кузову було антиподарків в десяток раз більше). З того часу їжджу на Кадді 2010, в якому акк 2009 року випуску. Заряджаю 1 раз на рік перед зимою, невисоким струмом на протязі 6-12 годин. Минулого року цього невистачило і один раз посеред зими авто відмовилось заводитись, так як моєму акку уже більше 8 років то цієї зими буду заряджати мінімум раз у 3 тиждні. Якщо і цього буде мало то прийдеться купляти нового.
    Взагалі по діагностиці і зарядці можу порекомендувати наступне для того щоб акк довше служив і менше підводив:
    1) я особисто перевіряю рівень заряду простим цифровим вольтметром, знаю що заряджений акк має мати 12.7-12.8 вольт напругу на клемах, звісно ця напруга ще не означає що акк повністю справний та дуже велика ймовірність що так;
    2) періодично протираємо корпус зверху, особливо біля клем щоб не було там все замасловане-засмальцьоване, оскільки ця жирна грязюка створює саморозрядку;
    3) коли заряджаєте то привідкрутіть кришечки на банках ( якщо відкручуються) щоб не бабахнув часом при кіпінні, заодно перевірте рівень електроліту, якщо десь невистачає то долити дистильованої води;
    4) заряджайте мінімум 5 годин, максимум 20, бажано без високих струмів, на щастя теперішні китайські дешеві зарядні пристрої великі струми видавати не можуть;
    5) під час зарядки краще зняти клему, наприклад та що ближче, а краще взагалі дістати акк, тоді й рівень електроліту подивитись простіше і т.д.;
    6) не допускайте глибокої розрядки, це зменшує вік
    Для прикладу тиждень назад вирішив глянути що робиться, хоч заводилось ще норм, та напруга 12.5 вольт, що означає неповний заряд, поставив на зарядку 6 годин після чого 12.8 вольт.
     
  2. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Messages:
    2,587
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Під мінімальною напругою маю на увазі від мін до середини на ось такому простому зарядному пристрої, який ще ні разу не підводив:

    IMG_3153.JPG
     
  3. vvalis

    vvalis Учасник

    Messages:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Так він же зі знаком якості;)
     
    AndRi Y KO and kr60502 like this.
  4. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Щоб не придирались кажи мінімальний струм! ))
    В твоєму зарядному на шкалі велика буква 'А'(ампер) ,що показує силу струму,по - простому струм!
     
    D'oma and AndRi Y KO like this.
  5. andromeda73

    andromeda73 Учасник

    Messages:
    245
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Лубни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    красный
    Доброго дня всім. І в мене АКБ сів. Приїхав нещодавно на роботу, а їхати додому - не заведусь. Крутить вроді, але по нулям. Прикурив від сітроєна. Для прикурки взяли трьохжильний мідний провід, але в діаметрі (розрізі) якщо три жили скрутити то він нехай там на око десь 4-5 мм. Питання, яким повинен бути в діаметрі провід для прикурювання?
     
  6. sula

    sula Учасник

    Messages:
    130
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Червонозаводское
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Не в діаметрі а в квадратах.Я собі взяв(кабель мідний багатожильний) чотирі жили (380В) и пустив по 2 шт.Іспит пройшов успішно.
     
    Last edited: Oct 31, 2017
    Lvivgaz likes this.
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    А зовсім правильно - січення поперечного перерізу. Вимірюється в мм2 :)
    Для «прикурки» з поширеного непогано підходить кабель КГ25.
    Багатожильний, гнучкий, ізоляція резинова на морозі не дубіє. Січення 25 мм2 вистачає.
     
    russlaw, Костя and Чилик like this.
  8. kr60502

    kr60502 Старожил

    Messages:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    ого, у меня на сварке провод потоньше будет
    на китайском прикуривателе сечение квадратов 5 если не меньше(на глаз), думаю 10мм2 с головой...
     
  9. Shuma

    Shuma Старожил

    Messages:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Piskorovsky likes this.
  10. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    356
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    В плані вибору думаю варто глянути на Panasonic, світовий лідер по акумуляторах.
     
  11. sa77

    sa77 Досвідчений

    Messages:
    919
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Westa аккумы кто-то юзал?)
     
  12. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    sa77, В 2013 машину взял с Вестой,сколько ему было не знаю,езжу до сих пор,но чувствую эту зиму не дотяну.
     
    Schumacher81 and sa77 like this.
  13. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Какой емкости посоветуете аккумулятор на Webasto? Сейчас стоит 640ah родной
     
  14. vitek

    vitek Перевірений

    Messages:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
  15. russlaw

    russlaw Учасник

    Messages:
    166
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Теофіполь
    Модель:
    CADDY 2005
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Tornado Red
    vitek, підтримую:good3:.
    Такий стоїть третій рік, ніяких проблем.
     
    myfloor and Noble like this.
  16. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Вебасто автономка или догреватель? На автономку надо AGM или EFB. С обычным, хоть и свежим, счастья не будет.
     
  17. Vipop

    Vipop Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    6,327
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Швидше 64.
    77 ставимо, і п‘ять років від‘їздить.
     
  18. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Messages:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    я юзал и еще ющаю, брал 72А 720 5-й год катается без единой подзарядки :)
     
    Noble and sa77 like this.
  19. Noble

    Noble Спеціаліст

    Messages:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    morphius, И автономка и догреватель два в одном.
     
  20. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Ну это у всех так. Если активно использовать в автономном режиме, то вряд ли выдержит любой обычный без внешней регулярной подзарядки при небольших пробегах.
     
    Чилик and Noble like this.

Share This Page