1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Про ремкомплекты - в точку.
     
  2. Kurt

    Kurt Новенький

    Дописи:
    31
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    I NEED HELP!
    Привіт усім! Потрібна допомога у діагностиці проблеми!
    Сьогодні не доїхав до заправки 5 км, перейшов на BenzinNotbetrieb, і тут почалося...
    Чек, ASR, і ще щось там...
    Оберти нестійкі, діапазон 500-1000 гуляють як хочуть, макс 2000 на повному акселератору....
    Доїхав до заправки, задув на 500 грн повні балони по новій ціні...
    Перейшов на газ, ситуація не покращилася...
    Скинув клему з акума, щоб типу скинути чек і все решта. Через 30 хв прийшов, відкрив капот, щоб накинути клему і чую легке шипіння з легким запахом ароматизатора метану
    Винюхуючи і поливаючи мінералкою діагностую , що сифонить між кругляшом і квадратом на редукторі? Фото додаю...
    Що мені робити?
    У нас в місті ніхто Екофюел не хоче брати на ремонт. P70205-202956.jpg
     
    boldysh подобається це.
  3. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Так, шановний - БЕЗ ПАНІКИ!
    Це поперше.
    Серйозних проблем з Вашим редуктором немає!
    Це по-друге.
    Все вилікуємо!
    Це по-третє!
    НУ що ж . Почнемо.
    1. Авто 2007 рік а редуктор плунжерний? Тобто була заміна з перепрошивкою мозгів в Европі?
    Суттєво це вияснити - тому що нерідні гвинтові хомути на тосольних шлангах редуктора наштовхують на різні думки(мали б бути пружинні хомути).
    Скоріш за все це вже 2-й за рахунком плунжерний редуктор на Вашому авто. :) Чи Ви ті хомути самі ставили? Байдуже. Тому що:
    2. Плунжерна пара в Вашому редуткорі працює відмінно! Щонайменше - наявність пробки в отворі аварійного збросу газу про це свідчить. Не можна виключати варіант, що клапан аварійний заглушено - але то нетипове ліпилово, яке я бачив всього раз в житті. Що ж з редуктором?
    3. Негерметичність на стику тосольної камери та камери високого тиску досить типова несправність і вирішується однією резинкою :) Як я нещодавно виявив - потім сама фірма Вентрекс це виявила і збільшила глибину канавки в диску тосольної камери новіших моделей. Відкрутивши всього один болт під внутрішній шестигранник М8, що зтягує до купи 2 половинки редуктора. Резінки - без проблем, вишлю. Треба телефон, ПІБ та відділення НП.

    Що стосується самої ситуації - то якщо і на бензині і на газу проблема вилізла одночасно то редуктор тут ні до чого. Дивіться проводку. Детальніше - коли буде більше симтомів.
     
    08sv80, boldysh, igoralif та ще 1-му подобається це.
  4. Kurt

    Kurt Новенький

    Дописи:
    31
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    miki_ua, в такому стані брав машинку в Німеччині, в 2013 році. Сам вибирав авто в Мобіле.де, сам гнав і розмитнював.
    Сьогодні був на СТО, домовився за ремонт. Покроковий опис ремонтних робіт в темі дуже допоміг, дякую! Інакше майстер міг би відмовитися...
    Проблема вже ніби сама усунулася, гирлянда на приборці потухла, машинка їздить так само, як і раніше.
    Тільки показник рівня газу за 50 км пробігу впав на четвертину від повного.
    Травить газ вже менше...
    Така сама проблема була і пару місяців тому, коли також викатав увесь газ і перейшов на бенз. А чи не виною всьому є конденсат в балонах, який потрапляє в редуктор? Тоді ще їздив в сервіс, два різні комп'ютерщики видали діагноз несправність дросельної заслінки, офіціали видали прайс 12 тис грн, гаражний сервіс пропонував дросельний вузол за 8000 грн + робота.
    А тут потепліло, і проблема сама розтанула...
     
    Останнє редагування: 6 лют 2017
    boldysh подобається це.
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Скоріше за все винуватий "скажений" тиск на колонці.
    Порівняйте робочий тиск в програмі самоосвіти з тимщо нам "вдувають".
    Перше повідомлення: 6 лют 2017

    Нове повідомлення: 7 лют 2017
    Гірлянда на приборці може бути викликана замиканням "+" що приходить на датчик тиску в баллонах на інформаційну лінію того ж датчика....


    Нове повідомлення: 7 лют 2017
    Дроссельку міняють коли не можуть повірити в глюки проводки (а частіше за все винна саме проводка). Як правило - кронштєйн на коробці.


    Нове повідомлення: 25 лют 2017
    Ще одна проблема екофьюла вирішена. Якщо в ДТП пошкождено датчик тиску в баллонах і у Вас немає 100євро на новий а їхати поки на газу треба: можу зробити емулятор цього датчику.
    1. Не буде показувати chekEngine по поломці данного датчику
    2. Машина буде переходити на метан так само, як і раніше(а не з значною затримкою)
    3. Машина буде стартувати на газу зразу як і раніше (при помилці датчика тиску в баллонах старт на бензині завжди).
    4. Індикатор на приборному щитку буде показувати 1/2 заправки завжди.
    Роботи в даному напрямку продовжуються.
     
  6. CNGMEN

    CNGMEN Гість клубу

    Дописи:
    7
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Добрый день. Сейчас у меня возникла проблема с превышением давления после второй ступени. Срабатывает предохр. клапан. Сейчас разбираюсь с этим. Как я понимаю суть работы редуктора, то увеличение жёсткости пружины плунжера приведет к увеличению давления после первой ступени, а требуется номинальное давление. Если пружина "села", то давление будет ниже номинального, но никак не выше. Следовательно подложенная шайба только усугубит проблему.
    Перше повідомлення: 27 лют 2017

    Нове повідомлення: 27 лют 2017
    Проясните ситуацию. Может быть я чего то не понимаю.
    Думаю притереть плунжеры к уплотнениям. Как правильно сделать, на сухую или с притирочной пастой, или еще как то, думаю... Поделитесь опытом, если кто то это делал.
     
  7. igor101967

    igor101967 Новенький

    Дописи:
    48
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Ясиноватая
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    серый
    image-0-02-05-ad67d3c6c4db3d60f9b0450c0c8accff32d12200d64e8e9768402c3d20f99be2-V.jpg 2017_02_23_12.07.52.png День добрый! Установил редуктор Томасетто вместо плунжерника от Сергея (miki_ua,).Все работает! Без перепрошивки.
     
    Останнє редагування: 5 бер 2017
  8. deline

    deline Учасник

    Дописи:
    121
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    miki_ua, ждём объяснений как это работает :) куда подлкючали провод управлением клапаном?
     
  9. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Денис, все более-менее просто.
    Управление второй ступенью заведено на электромагнитный клапан Томасетто. Его пришлось модернизировать. Ничего страшного - но мозгами пораскинуть пришлось. Убрал звук срабатывания почти полностью - если прислушиваться то только на холодную можно различить.
    Первая ступень вместо 20 рабочих рассчитана на 6,3 (при надлежащей модификации), поэтому прицепить 2-ю ступень Вентрекс и сделать гибрид не получилось: разность давления и пропускной способности приводила к постоянному полному и длительному открытию катушки 2-й ступени на мощностных режимах- электроника авто воспринимала это как неисправность.
    Вот и пришлось шаманить с родным электромагитным клапаном так, чтобы обеспечивая приемлимое для ЕБУ время открытия подстроить пропускную способность не дающую большую пульсацию давления на холостых и достаточную для "докручивания" движка хотябы до 3750 об-мин в динамике и до 5000 при стабильном наборе скорости.
    Вроде компромисс найден. Насколько удачен прототип в долгосрочной перспективе - узнаем от бетта-тестера.
    Както так...
     
    Карташов 1989 подобається це.
  10. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    miki_ua, Серёга а вопрос на счет замены Вентерекс на Томасетто как то сдвинулся с места, я на счет прошивки мозгов в частности
     
  11. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    08sv80, Вариант что я подготовил прошивки мозгов не требует.
    Готовым решение назвать сложно: нужна статистика по количеству накатанных км.
    Отправил один энтузиасту. Он тестирует.
    Ограничения на сегодняшний момент: при резком продуктивном разгоне машина спрыгивает на бенз при 3750- 3900 об-мин. Причем тут же переходит обратно на газ при попускании педали газа. Если разгоняться планомерно - можно выкрутить движок и выше без проблем.
    Не знаю насколько это кому критично - потому пока как готовое и ПОЛНОФУНКЦИОНАЛЬНОЕ решение не предлагаю.
     
  12. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    miki_ua, ну думаю со временем что-то решиться. На данный момент альтернативы все равно нет ,а выкинуть 25-30 тис за новый это не выход
     
  13. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Ну пока вот так...
     
  14. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    В принципе если вентерекс умер, то можно ставить твое решение. Косяк с оборотами актуален только на трассе при обгоне. Ну придется ездить как дедушка 110 км/ч максимум.
     
  15. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    08sv80, ну - все правильно понял!
    Полюбому живой Вентрекс вы за 140 долл .не найдёте на разборках....
     
  16. igor101967

    igor101967 Новенький

    Дописи:
    48
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Ясиноватая
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    серый
    Тестирование редуктора томасетто вместо вентрекса идет успешно. При плавном разгоне на хорощей трассе не даже при 140 км/ч при оборотах свыше 3700 не перескакивает на бензин. при резком нажатии на педальку для обгона плавненько переходит на бензин. обогнал и так же плавненько переходит назад на газ. Так что по стариковски ездить не придется. хотя много старичков ездят вобще обезбашенно. фиг догониш. Небольшой дискомфорт от звука редуктора. не критично. как мне кажется чуть уменьшилась динамика, но тоже не критично. Расход вроде как не изменился.
     
    08sv80 подобається це.
  17. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    igor101967, то есть можно смело сказать что решение практически найдено. Думаю Мики что-то нашаманит со временем и то тоже решиться.
     
  18. igor101967

    igor101967 Новенький

    Дописи:
    48
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Ясиноватая
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    серый
    08sv80, Думаю да. Решение найдено. Просто с каждым установленным редуктором идея будет доводится до идеала, и всем будет хорошо
     
  19. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    igor101967, кстати это идея поэкспериментировать с другим редуктором.
    На пропановые авто до 2 литров (1.6-1.8) ставят одни томасетто, а на 2 литра и более уже другие.
    Поэтому скорее всего не хватает "мощности"
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    08sv80, не все так просто.
    Будет возможность - напишу подробнее.
     
    08sv80 подобається це.

Поділитися цією сторінкою