1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Vipop, 27 бер 2014.

  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    yseroga, снимаем ПРАВУЮ заглушку, где птф и ВУАЛЯ!
     
  2. yseroga

    yseroga Старожил

    Дописи:
    1,363
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Белый
    Та да, потом сливаем жидкость и вытягивам моторчик, или я не прав и можно крутонуть без снятия моторчика?
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    yseroga, да все верно, моторчик в корпусе - если не снять, то не крутонуть!
     
  4. Віталій

    Віталій Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    Виникло питання - автомобіль заводиться інколи дуже довго, таке відчуття, ніби у паливній системі повітря. Діагностика нічого не показала. Замінив паливний фільтр, при заміні виявив, що стакан, де вставляється фільтруючий елемент, був не повний. Підкажіть, будь ласка, що це може бути? Може хтось з таким стикався?
     
  5. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Та ну здрастці, руку під бачок нащупуєш пимпу і крутиш
     
  6. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    А він і не повинен бути повним. :hi:
     
  7. sasha74

    sasha74 Учасник

    Дописи:
    237
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW T5 GP
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    Вчора при заміні паливного фільтру(картридж),був майже під верх наповненний диз.паливом.До речі і новий фільтруючий елемент також опускали в соляру,щоб він потонув в колбі.
     
  8. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    Хлопці порадьте, як виправити ? Надумав їхати до аргонщика, щоб приварив заготовку і викрутив, мав вже досвід такого зриву в іншій техніці. Чи не може нашкодити висока температури при зварюванні, ступиці та ін. деталям ?
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 11 чер 2016
  9. Віталій

    Віталій Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    Так само і я зробив. Але після заміни фільтра авто все рівно не завелося, аж поки не зняв масу. Коли поставив масу і почав заводити авто, двигун ніби "підтроїв". В чому може бути причина того, що авто не заводиться?

    [upd=1417034912][/upd]
    і ще... В ходу авто ніби як завантажений, наче хтось машину за зад тримає :D
     
  10. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Можливо хватонуло повітря!Але причому тут акумм? :?
     
  11. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Ну аргоном варят алюминий...это Вам ни к чему. Приварить надо углекислоткой,при том прогреть большим током до красна чтобы шпилька от нагрева раздвинула себе пространство,потом резко охладить шпильку и пытаться выкручивать.Сильного нагрева ступицы там не будет,не переживайте.
    Ну или старый дедовский метод - высверливание.
     
    Lvivgaz подобається це.
  12. Віталій

    Віталій Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    білий
    коли завів авто, проїхав певний кілометраж, заглушив, і авто знов не захотіло заводиться. Але на цей раз вдалося завести, коли просто трохи погрався з зажиганієм (включив-виключив кілька раз). І знову завівся з "підтроюванням"
     
  13. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    saxon, спасибо за быстрый ответ :good:
    Высверливание сьест старую резьбу, которую нужно потом нарезать и уже побольше, я надеюсь на нее еще вкрутить новый болт, потому это будет последним вариантом.

    Не особо разбераюсь в среде для сварки металов, написал аргоном, так как срывал левую резьбу в редукторе мотокосы, нес к агронщику, за полчаса пришел, редуктор готов, без шпильки, приварил заготовочку и открутил ее, болт где-то 8-ка, здесь побольше места чтоб прихватить шпильку. Запишу и ваш метод, вдруг не получится открутить по простому.

    А редуктор думал уже новым покупать(900грн стоил на тот момент, при цене косы 2500), подбирать китай или целую косу китайскую брать :) так как токарь сказал что не сможет это висверлить, но умный человек, которому я продал дедов 403 москвич подсказал, как ето исправить, за что я ему очень благодарен, обошлось в 20 грн и новый болт 25грн :)
     
    Останнє редагування: 11 чер 2016
  14. kosha

    kosha Старожил

    Дописи:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Посоветуйте как быть при установке такой накладки
    [​IMG]

    в это место
    [​IMG]

    Резать ковер не охота, думаю срезать эти "крючки", сделать обратную сторону плоской, и посадить на какой-то клей. Но какой?
    PS Она пластиком поджимается с левой стороны
     
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    kosha, набери завтра - расскажу.
     
  16. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    vitluts, Сверлите дырку тонким сверлом потом забиваете шестигранник в дырку или звёздочку и ВД 40. и откручевать можно. Работы максимум час с перекурами.
     
  17. bakale12

    bakale12 Перевірений

    Дописи:
    375
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Энергодар
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    серебристый металик
    vitluts, [media]https://www.youtube.com/watch?v=-Kyhx6je2eM[/media]
     
  18. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    Noble, bakale12, спасибо за советы. На видео, обычная шпилька, метал, там как пластелин, довольно мягкий, очень легко получилось.
     
    Noble подобається це.
  19. igor31

    igor31 Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Макеевка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Никаких сварок (нагрев приведет к плавлению смазки а при остывании короблеению деталей), видео класс
     
  20. vitluts

    vitluts Досвідчений

    Дописи:
    969
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий
    Все сделали, приварили поменяли, ступица даже не успела нагреться, только возле самого отверстия. Цена вопроса, 60 грн с болтом.
    igor31, где именно смазка ?
     

Поділитися цією сторінкою