1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Cruzello

    Cruzello Учасник

    Дописи:
    147
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    белый
    Я тоже так думаю, т.к. 1я форсунка еще родная, все остальные разных годов выпуска:eek:
    Насчет синхронизации, то буду изучать темы, как это делается, пока учусь:blush2:
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    Cruzello , впринципе все ответили.
     
    Cruzello подобається це.
  3. jonas

    jonas Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Рік випуску:
    2008
    Всем Привет!
    Как проверить при покупке 2,0 SDI на предмет посадочных мест форсунок,ну солярки в масле.Понятно,что перед продажей уровень сделают норма,но может есть какой то момент?
     
  4. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Наверное взять с собой человека с ноутбуком и васьком, а больше в полевых условиях наверное никак.
     
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Никак.
     
  6. jonas

    jonas Новенький

    Дописи:
    24
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Рік випуску:
    2008
    вряд ли васёк такое покажет,откуда он снимет сигнал?
    ИМХО только вынюхивать запах дизеля с горловины или щупа.
     
  7. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Степень выработки в колодцах не покажет, неравномерную работу форсунок покажет.
     
    Cruzello подобається це.
  8. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    Всем привет, и у меня 2.0 SDI, а хочу спросить: когда начинаю глушить то двигатель кидает, типа какой то рывок...появилось совсем недавно. Что может быть?
     
  9. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    У мене добре струшувало під час заведення, час від часу. Замінив аккумулятор, тепер краса, нічого не смикється. А от при глушінні - не памятаю, чи таке було. Окрім подушок нічого в голову не йде.:dntknw:
     
  10. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    теж варіант, дякую!
     
  11. Maxxja

    Maxxja Новенький

    Дописи:
    89
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Мужики, чем отличаются двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)? И основной вопрос, форсунки на них одинаковые?
     
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Maxxja,
    [​IMG] Насос-форсунка BST
    [​IMG] Насос-форсунка BST

    [​IMG] Насос-форсунка BDJ
    [​IMG] Насос-форсунка BDJ
     
    morphius та Mozart подобається це.
  13. Maxxja

    Maxxja Новенький

    Дописи:
    89
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Чем отличаются форсунки в пределах одного типа двигателя?
    И может не очень корректный вопрос, но всё же, как узнать какой двигатель?...
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    на наклейке, по вин-коду, на крышке декоративной ГРМ, на самом двигателе
     
    Kyltic, Lvivgaz та morphius подобається це.
  15. tmz

    tmz Новенький

    Дописи:
    10
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    BDJ євро 3 BST євро 4
     
  16. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,018
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
  17. zoloto

    zoloto Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Рік випуску:
    2004
    Я думаю, что если машину долго не заводили, и посадочные места "разбитые" ей нужно немалое время чтоб завестись. Ну скажем с пол тыка не получится. Это такой вариант если машина у продавца дома стоит на это нужно обратить внимание, а также нужно обратить внимание на уклон машины, если двиг. ниже бака то из системы топливо уходить не будет. Если машину только пригнали то такой вариант не пройдёт, система не успеет "завоздушиться".
    Если проще то, если посадочные места разбиты, один из вариантов это долгая заводка машины, (двиг холодный более 7 часов) при условии что авто стоит ровнёхонько горизонтально или двиг. выше бака, машина под уклоном.
     
    jonas та bvi подобається це.
  18. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Невірна теорія!Моя стояла рівно і заводилась ідеально!Проблема виявилась із зниженням температури на вулиці нижче +4!Взяв машину на початку жовтня!
     
  19. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    У випадку з довгим заводом, теорію підтверджую... Система за ніч завоздушувалась, і я заводив після 4-7 разів вмикання-вимикання запалювання, для того щоб насос прокачав топливо по системі... Але посадочні у мене були ще +/-, Слава Богу обійшовся заміною резинок на форсунках... Хоча симптоми ті самі що й у розбитих посадочних місцях, - +13мм рівень масла за 1000 км...
     
  20. chebik

    chebik Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    І в мене ніщо не віщувало біди. Комп. діагностика постійно в нормі і регулярна. А нюхнули масло - соляра. Розібрали голову - сильно розбиті місця форсунок. Пофіксили і все. Бабла вижрало трохи але шо зробиш.
     

Поділитися цією сторінкою