1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор котла отопления

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем sa77, 9 бер 2015.

  1. masteralex

    masteralex Учасник

    Дописи:
    244
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    А що згоріло? те що було до реле напруги, чи після нього? Всі прилади , в крайній мірі на сьогодні, розраховані на 250 вольт. 40 секунд ви спостерігали за вольтметром? Стрибок напруги, зазвичай, буває коли десь на лініі між стовбами під час вітру переплітаються провода, тоді до вас в будинок іде не 220, а 380. А в любому стабілізаторі першим ступенем іде захист по напрузі, а потім уже вирівнювання напруги - чи то семісторами, чи то конденсаторами.
     
  2. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    @masteralex, там де згоріло, то реле напруги не було. У себе уже поставив реле напруги, так саме реле напруги показує напругу. От на ньому і спостерігав
     
  3. masteralex

    masteralex Учасник

    Дописи:
    244
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Я не агітую на якусь марку, просто рекомендую поруч з автоматом (релле захисту по току) поставте релле захисту по нпрузі. Якщо бюджет дозволяє - то ставте стабілізатор, але вже на вході в будинок, або квартиру.
     
  4. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Перше повідомлення: 14 січ 2016

    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    Помиляєтесь Ви.
    У більш-менш нормальних стабів основними характеристиками є нижній та верхній діапазони. При цих напругах вже спрацьовує захист від пониження та підвищення напруги. Віключаються одним словом. А є ще одна характеристика. Це залежність вихідної напруги від вхідної. Є графіки залежності цих напруг.
    З практики при 160 вхідних на виході маємо 210 гарантовано. Але вихідна потужність падає практично в 2 рази а то і більше.
    Приклад.
    [​IMG]
    Тому при виборі стаба на дім-квартиру потрібно знати наступне
    1. Максимальна потужність споживання всіх споживачів (сумується потужність лампочок, чайників, холодильників і т.п.)
    2. Виходячи з цього множимо це число мінімум на 1,3-1,4.
    3. Те що вийде і буде МІНІМАЛЬНОЮ потужністю вашого майбутнього стаба.
    4. Практика показує що для будинку чи квартири при наших споживаннях золотою серединою буде стаб на 10-12 кВт.
    Звертаю вашу увагу що багато з виробників вказують не Вт (вати) а КВа (кіловольт на ампер).
    Майте на увазі що потім це число потрібно помножити на 0,8. Тоді і отримаєте число в Ватах.
    Приклад. 10 КВа це 10х0,8=8 кВт
     
    Diesel Euro4 подобається це.
  5. masteralex

    masteralex Учасник

    Дописи:
    244
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    А навіщо потрібна така потужність, тобто замість 2 кіловатт (реальних, які ми розуміємо) ми отримуємо 1, а то і менше.
    Давайте з'їдемо з теорії до практики, а то здається, що використання стабілізатора дає прибуток в домашній бюджет.
    "закон сохранения енергии" - не работает?
    Я вибачаюсь, а що значить "дім-квартира"? Відстаю від життя....
    Перше повідомлення: 14 січ 2016

    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    Alex-P Якщо ви продаєте стабілізатори і при цьому не їздете на kaddy, то ви пишите на за адресою. Якщо все-таки їздите на kaddy - то краще пишіть в продажу.


    Нове повідомлення: 14 січ 2016
    Пропоную вашу теорію трошки змінити, помножити на 0,5, або на 0,45, або на 0,37 чи 0,75, кому як до вподоби...
     
  6. Alex-P

    Alex-P Учасник

    Дописи:
    160
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Щановний masteralex
    Почнемо з того що не потрібно мені вказувати що мені потрібно. Це перше. Друге. Якби Ви пару сторінок прочитали спочатку а потім написали то і питань у Вас було б менше. Адже форумчан сам написав це:
    Зверніть увагу що я не почитав з продажу чогось там. Я поділився тим що знаю не на словах а тим чим ЗАЙМАВСЯ.
    Не полініться та прочитайте. А потім прийміть рішення що до мене, продаю я стаби чи ні.
    Дальше.
    Що до Кадді. А тут що діє дискримінація по Кадді-принципу? Чи Ви адмін? Тому забаньте мене що в мене немає Кадді:laugh1:
    ПиСи. Щоб отримати активну потужність потрібно реактивну помножити на косинус фі...Тому я і написав 0,8.
    Відступимо від теорії до практики. В свій час я спілкувався з тими хто з теорії відразу до практики. В 90% все закінчувалось викинутими грошима на вітер, постійним вибиванням автоматів, заміною проводки... Так шо не кажіть мені нічого.
    І наступне. Точніше ні... Писати нічого не буду. Сьогодні свято і сваритись з кимось я не збираюсь. Тим паче по Інтернету.
    З святом всіх.
     
    trawersa1, Костя та Diesel Euro4 подобається це.
  7. masteralex

    masteralex Учасник

    Дописи:
    244
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Павлоград
    Модель:
    VW CADDY maxi
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Та я ніби і не вказував, що вам потрібно. Тему читав з першого повідомлення
    Так я нічого вам і не говорив, я просто описав свою точку зору. Починав я не з теорії, а з практики.
    І вас зі Святом!
     
    Костя та Alex-P подобається це.
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
  9. ALI

    ALI Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    доброй ночи.котел хороший но с углем проблема.засыпать пол беды.а как доставать шлак.удобств мало.если он встанет там колом......да и 350 кг угля сразу закинуть на высоту почти 2метра быстро не получится.ставил типа такого топят дровами. фирмы SWAG/30КВТ МЕЛИТОПОЛЬ.боковая загрузка.если под дрова лутше пиролизный котел рассмотреть типа БТС-15 П. делает ВИННИЦА. или если с пенензами все в порядке ATMOS 40.ВСЕ ПИРОЛИЗНЫЕ КОТЛЫ РЕКОМЕНДУЮТ СТАВИТЬ С БУФЕРНОЙ ЕМКОСТЬЮ.ЧЕМ БОЛЬШЕ ТЕМ ЛУТШЕ. И ВСЕ ОНИ ЭНЕРГОЗАВИСИМЫЕ И ЛЮБЯТ СУХИЕ ДРОВА.ЕСЛИ БУДУТ МОКРЫЕ КПД УПАДЕТ В РАЗЫ.С улем сталкиваемся редко он дорогой от него много мусора и возится с ним в основном не хотят.под уголь надо брать чугунный котел желательно с бункером и с авто подачей.либо ведро и лопата ваши друзья на всю зиму.самые козырные сейчас котлы пилетные.они дорогие но оправдывают себя.пилеты валом любой.лутше всего березовая.идет в основном на экспорт.в основном использутся пилета из лузги подсолнуха как самая дешевая.
     
    russlaw, kr60502, serg1988 та 2 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою