1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Свист под капотом при разгоне! Что ето?

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Саша Фастов, 12 тра 2014.

  1. Sm1ley

    Sm1ley Новенький

    Дописи:
    11
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Белый
    #21
    ну тогда извините,не знаю,я тоже думал что тяга не пропала пока не поменял патрубок и понял что тяги вообще не было)но у меня дырка с пальцем была)
     
    LIFE Черновцы подобається це.
  2. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #22
    На прийом к Мегатрансу - хай подивиться. Ірпінь не Львів.
     
    Archik-BBSkin подобається це.
  3. Terechov

    Terechov Новенький

    Дописи:
    71
    Модель:
    caddy ecofuel. 2010
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    белый
    #23
    Та і в мене свистун під капотом завівся на малих оборотах в основном на гарячу. Тільки от приїзжаю на сто він пропадає.от біда.:(
     
  4. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    #24
    @Terechov, Турбину просит ;)
     
  5. Vojchik

    Vojchik Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDI MAKSI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #25
    ПРИ разгоне что на первой передаче что на 4 и т.д
    був сьогодні на діагностиці вибила ошибка 00258 Р0102 mass or Voiume Asr Fiov Csrcuit Iov Input
    свист чути в райщні турбіни але всі майстри кажуть що це не турбіна
    кажуть що десь є підсос воздуху
     
  6. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #26
    Там везде избыточное давление))) А где подсасывать может - не будет слышно, слишком мелкий вакуум и тонкие трубки.
    P0102 - Расходомер воздуха-G70: слишком низкий уровень сигнала
    ДМРВ шалит или проводка.
    Вам бы к Жене (Мегатранс) подъехать. Он знает, как проверить ДМРВ. Может быть даже имеет на замену что подбросить.
     
  7. Vojchik

    Vojchik Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDI MAKSI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #27
    Вам бы к Жене (Мегатранс) подъехать. Он знает, как проверить ДМРВ
    А де цей Женя находитьця
    Можна телефон нього?
    Дякую...
     
  8. serg1988

    serg1988 Старожил

    Дописи:
    1,122
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Полонне
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    серебряний
    #28
  9. Vojchik

    Vojchik Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Ирпень
    Модель:
    VW CADDI MAKSI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #29
    Звонив до Жені домовився на завтра підїду послухає)))
    Дякую!!!
     
  10. serg1988

    serg1988 Старожил

    Дописи:
    1,122
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Полонне
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    серебряний
    #30
    Будь-ласка:hi:
     
    МАГА подобається це.
  11. GTR

    GTR Учасник

    Дописи:
    153
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY Combi
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Off Road Grey
    #31
    завжди хотів рішити цю проблему нема часу, вже 2 роки так катаюся відколи купив. Свист десь так від 1700-2000 тис оборотів потім нема і коли скидаєш газ теж є, думаю шо це патрубок не добре пристає, або може і дирка якась є? а може і Турба ((
    З чого радите почати тест ?
     
  12. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #32
    зніми відео

    або сядь до когось в кадді з таким же двигуном проїдься збоку...
     
    Чилик та Lvivgaz подобається це.
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,628
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #33
    Ну, для початку треба зрозуміти до кого пристає той клятий патрубок...
     
    miki_ua, Чилик та AndRi Y KO подобається це.
  14. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,580
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #34
    :grin::haha::clapping::good:
     
  15. GTR

    GTR Учасник

    Дописи:
    153
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY Combi
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Off Road Grey
    #35
    гм, відео ну екстремально треба знімати, саме краще то тоді коли їдеш чути. На дургий тиждесь заскочу до мотористів, хай глянуть шо то може бути.
     
  16. Slava74

    Slava74 Гість клубу

    Дописи:
    9
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    #36
    О решении проблемы отпишитесь плис.
     
  17. Werewolf_69

    Werewolf_69 Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Бобровица
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Silver
    #37
    Доброго вечора, колеги.
    Може в когось теж в тому причина, в мене свистить бо викрутилася щпилька на вихлопному колекторі, спочатку помогло решту підтянути, но зараз загубив і верхню над той яку загубив раніше тепер свистить як треба, чекаю нагоди щоб знять головку і закрутить колектор)
     
    miki_ua та jorjik подобається це.
  18. Володимир7825

    Володимир7825 Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Херсонська
    Місто:
    Херсон
    Модель:
    VW CADDY 1.9 tdi
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #38
    У меня такая же проблема и с таким же мотором, думал турбина, сделал диагностику всё ок, при чём когда машина стоит и газ даёшь этого свиста нет, а вот при движении и тоже на любой передачи при оборотах около 2тыс появляется и может быть еще такой толчёк небольшой, и такое впечатление что движку чего то не хватает, а последнее время датчик загорелся (на мотор похожий) спецы сказали что дело в сажевом, но у меня его нет потом как оказалось (значит такие спецы были) сейчас думаю что проблема может быть в клапане который регулирует подачу воздуха (может быть засорен) но пока ещё руки не дошли.
     
  19. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #39
    Володимир7825, Сделайте диагностику и выложите сюда лог с ошибками!
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #40
    Я так понял что чёткого ответа на этот вопрос пока нет - кроме явных косяков, связанных с дырами на впуске и открученным выпуском много людей ездят со свистом при чем всё в авто исправно.
    Вот чего подумал.
    У БЛС ведь турба с изменяемой геометрией. Ну, через актуатор. Может быть что на разгоне, в мощностном режиме когда турба должна дуть больше (актуатор должен вытягивать турбину на максимум) это рабочий звук турбины? А на холостых или при раскрутке с холостых турба дует меньше - свиста нет...
    Самый простой способ проверки - проехаться с Васей или ЕЛН327 на с виду "здоровой" машине и отследить взаимосвязь давления наддува с оборотами и нагрузкой на мотор.
    Может мы ищем "черную кошку в чёрной комнате, тем более когда её там нет"....
     
    Jenichka Romanenko та Jetta Vlad подобається це.

Поділитися цією сторінкою