1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Поганий старт на гарячу 1.9 td або проблема з реле VW ag 03g 907 282 а

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Banzay, 9 гру 2015.

  1. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    #21
    Це я перепрошую! Не подивився, що нова людина, сори!:pardon:
     
  2. Banzay

    Banzay Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    100
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Білий
    #22
    Щось ми "заперепрошували" один одного :p
    Перше повідомлення: 10 гру 2015

    Нове повідомлення: 10 гру 2015
    Сьогодні вранці без свічок накалу, і без дорогого блока GSE100 завівся з пів тичка! Може ну його... Поганяю по містк розігріюсь як годиться і позаводжусь, побачим, що вона скаже при нормальній робочій температурі...


    Нове повідомлення: 11 гру 2015
    Чекаю новий блок GSE100!
    З приводу поганого запуску (на гарячу), повідомляю, 1.9тд,
    Власний досвід: спочатку купив новий акумулятор (старий був дійсно поганий), потім зробив ремонт стартера (стартер також був напівмертвий), цінник 1000 грн (заміна бендекса, щіток, втулок), Стартує без свічок накалу відмінно, що на холодну, що на гарячу. Замовив вище згаданий блок керування. Рік тому замінив вкладиші розпредвала, і резинові кілечка (цінник - 2600) станом на 2014 рік.
    Висновок: при поганому старті (на гарячу) 1.9 тді передусім перевірити акумулятор, потім генератор, стартер, планку накалу свічок, самі свічки, і блок керування свічками накалу. А вже потім робити ревізію резинкам на форсунках в головці. А не так як робив я від дорожчого до дешевшого. До речі, я не знав, що ці резинки і бажано вкладиші бажано міняти через кожні 50 000 пробігу, бо самі форсунки починають тертися об корпус головки, робить там канавку і потім лише розточка місця і впресовка втулок (дорогуще задоволення близько 50 дол за один колодець а їх там 4)! Повторюсь, власний досвід...


    Нове повідомлення: 21 гру 2015
    Кому цікаво, проблему вирішено, знову дякую за оперативність Lvivgaz. Заводиться з пів тичка, а кому цікаво що у реле (блоці керування свічками накалу) всередині - прошу ...
    Фото-0079.jpg PC170066.JPG PC170065.JPG
     
    Lvivgaz та MAY подобається це.
  3. Rosso-Neri

    Rosso-Neri Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Golf 6
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    #23
    Так в чем проблема то была?))
     
    Виталий подобається це.
  4. Banzay

    Banzay Новенький

    Дописи:
    18
    Область:
    Київська
    Місто:
    Біла Церква
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    100
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Білий
    #24
    У моєму випадку - проблема не одна а дві. Перша - стартер, друга - блок керування свічками накалу.
    По вартості ремонту (від дорожчого до дешевого):
    1. заміна ущільнюючих кілець на насосах-форсунках, і заміна втулок розподільчого валу (проводиться кожні 50 т км. пробігу зі слів майстра)
    2. заміна акумулятора
    3. ремонт стартера (було замінено бендикс, втулки, щітки, підшипник)
    4. блок керування свічками накалу.
     
    Виталий подобається це.

Поділитися цією сторінкою