1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Как правил мотор по дебильному работает и были случаи когда я сливал 12 литров масла. Сейчас машина ездит каждый день и кроме завтуливания ничего не меняли.
     
  2. eugench

    eugench Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Перше повідомлення: 5 жов 2015

    Нове повідомлення: 5 жов 2015
    с маслом все ок. А на топливный грешу, потому-что вроде подтекания появились возле него.
     
  3. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    Это выработка под форсунками. Уровень масла может и не подыматься. Солярка идет в масло, масло разжижается и начинает гореть. Мотор начинает по чуть чуть брать масло. В итоге уровень приблизительно стоит. У меня такое было. По городу когда 2000-2700 оборотов все ок, на трассе когда 3000-4000 легкий дымок, плюс жор масла. Если диагноз подвердится то на завтуливание. Никакие замены резинок не помогут, т.к. они убъются очень быстро и попадете и на резинки и на масло.
    А топливный может подтекать но при этом заводиться будет все на ура.
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    4000 оборотов для 2.0Sdi это конечно жесть.
     
    Tolya1983 та morphius подобається це.
  5. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    Підскажіть будь-ласка Caddy BST 2006 р.в.
    При наберанні 3 тис обертів і більше (незалежно від передачі) кидає чорним димом.
    Фільтра , масло свіже проїхав меньше тис км, ГБЦ реставр. 12 тис км назад. , масло в порядку- непіднімається і не падає.
    Є підозра на форсунки або клапан ЕГР.
    Дякую !
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Да, нужен толковый диагност. а не могут алюминиевые гильзы колодцев чудить?
     
  7. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    Та вродебы не должно !
    Тем более делал повторную опресовку и ничего нигде непуск.
     
  8. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    3000-4000 это не все время 4000. 4000 это обгоны. Большей частью 3000
     
  9. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Мне кажется что он и при 3-х уже чувствует себя не комфортно!Или я себя так настроил? minion_amazed
     
  10. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    при трех норма ) 3000 это 90-100 км\ч самое оно.
     
    Dostam та Костя подобається це.
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Якщо все вірно пам'ятаю, то при 3000об/хв на СДІ на спідометрі 100км. Так що для нього це ще по-людськи...
     
    Schumacher81 подобається це.
  12. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    На моєму при 2600=90!А 3000- мабуть десь біля 110!Точно і не запамятав!Завтра розкочегарю та поправлю свій пост!:aggressive:
     
  13. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    Встретил знакомого старого дизелиста. Он советует в солярку добавлять двухтактное масло. Может кто пробовал: имеет ли смысл такое действо?
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Denizz, на то он и старый дизелист... Пусть изучит устройство моторов Caddy. А форсунки - "дешевые"
     
    morphius, Noble, Cruzello та ще 1-му подобається це.
  15. Cruzello

    Cruzello Учасник

    Дописи:
    147
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    белый
    А форсунки - "дешевые":sarcastic_hand::sarcastic_hand::sarcastic_hand:
     
    morphius, Lvivgaz та no name подобається це.
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Стоит! Лейте и приезжайте на ремонт ко мне. Шутка конечно, не делайте этого!
     
    morphius та no name подобається це.
  17. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Именно так- 2,6=90, 2,8=100, 3,0=110
     
  18. Cruzello

    Cruzello Учасник

    Дописи:
    147
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    белый
    Странно, а на моей ласточке при 100 км/ч-3000 об/м и это на 5й передаче:sad:
     
  19. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    видать резина шибко лысая у меня была:) Но было именно так.
     
    Tolya1983 подобається це.
  20. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,585
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Насправді раніше солярка була дійсно дещо густіша і жирніша...
    Зараз дійсно ДП набагато текучіше і сухіше, за густиною трошки густіше за бензин...
    Шваґро на віваро 2,0 доливає вже 3 роки в бак масло для двотактних двигунів...
    Вроді нічого, їздить, але не знаю чи від того щось краще чи гірше для насос форсунок...
     

Поділитися цією сторінкою