1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор масла в двигатель

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. Taraskin

    Taraskin Новенький

    Дописи:
    53
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорний
    Чудово, Aral HighTronic 5w-40 чи Liqui Moly toptec 4100 5w-40 це добрі масла, чи дешеві?))))
     
  2. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    интересует только Хадо?
     
  3. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    У меня Кератек плещется уже 4й раз подряд в масле Mobil Delvac-1 . Все ок
    Вопрос нужен ли он Вам...
     
    Taraskin подобається це.
  4. Геннадий

    Геннадий Новенький

    Дописи:
    26
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Константиновна
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    серебро
  5. Taraskin

    Taraskin Новенький

    Дописи:
    53
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорний
    Та можливо і не треба, бо я не гонщик і вантажі по тонні не вожу. Але якщо присадки дійсно працюють, і збільшують ресурс мотору, то я готовий їх використовувати. Мені як мінімум цікаво попробувати.
    А заливаєте при кожній зміні масла?
     
    Останнє редагування: 2 жов 2015
  6. amator

    amator Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Добрий вечір!
    Допоможіть з порадою в мене реальний пробіг авто більше 400тис. СФ не має, 1800-2500об. свист турбіни потім тихо. хочу поміняти мастило (я щойно став власником кадді) продавець порекомендував німецьке pennasol longlife iii 5w-30, чи можна лити це масло ?
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @amator, почитайте перший пост теми - це для початку.
     
  8. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Колєга, на мій погляд у вас якось дивно розставляються пріоритети. За весь час щоя володію Кадділаком я користуюсь Круноіл та Ватоіл (Голандія, завод виробник один і той же). Ці масла дешевше брендованих, але зарекомендували себе з відмінної сторони, є свідчення та підтвердження Одноклубників та відео на пізнавальних темах Мегатранса.
    Зрозумійте що 20 - 40 відсотків вартості мастила ми платимо за бренд...:hi:
     
  9. amator

    amator Учасник

    Дописи:
    220
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    так я його і читав. Я запитую за саме масло пенасол чи варто його лити бо на базарі прополнують зовсім інше масло але також кажуть що воно має необхідний допуск. А пенасол я хочу купити прямо у оф. представника в україні в Києві (щоб уже точно знав що масло дійсно німецьке а не "бердичівське", до речі виходить набагато дешевше ніж у нас в Рівному.
     
  10. Прораб

    Прораб Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    3,253
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY KOMBI
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Flanel Gray
    Поддержу, 5 лет уже сижу на нем :i-m_so_happy:
     
    Костя подобається це.
  11. Diesel Euro4

    Diesel Euro4 Спеціаліст

    Дописи:
    4,333
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    :good2::lol: ох і назва, точно під стать маслу
     
    kosha та Ghost подобається це.
  12. Taraskin

    Taraskin Новенький

    Дописи:
    53
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорний
    Ну те що Ви процитували я сказав тільки тому, що мені сказали, що лити присадки в дешеве масло нічого не дасть. Тому я і вирішив спитатися, що автор тих слів вважає про масла, між якими я вибирав:derisive:. Але в принципі раніше я вважав, що дорожче=краще, але вже мене переконали, що це не завжди так. А пріоритет в мене один - робити добре для свого авто:smile3: Я свій вибір зробив, просто отримав занадто багато неконкретних відповідей, через які виникло ще більше запитань.
     
    Костя подобається це.
  13. Вадим.К

    Вадим.К Учасник

    Дописи:
    221
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    TIGUAN
    Двигун:
    2.0 TDI (CFJA)
    Потужність, л.с.:
    150
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2019
    Колір:
    Tungsten Silver
    Ghost, а что льёшь его при каждой замене масла? Вроде по инструкции действие "Cera Tec" 50 000км.
     
  14. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
  15. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    навіщо Вам туди взагалі щось лити?
     
  16. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    Я думаю вітамінки машині не помішають:).
     
  17. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    найкращі вітамінки - це лити мастило по допуску і міняти його частіше
    Перше повідомлення: 3 жов 2015

    Нове повідомлення: 3 жов 2015
    в паливо ... ну я теж не зовсім прихильник
     
    skorpi80 та Костя подобається це.
  18. DOLAR

    DOLAR Старожил

    Дописи:
    1,279
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    чорний
    Так і робимо! А ось пальне в нас ,як лотерея.
     
  19. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Да. Потому что снижающие трение присадки работают ровно до той поры, пока находятся в масле. В отличии от металлоплакирующих и прочих "поверхностьуплотняющих".
    Абсолютно нерентабильное в перспективе занятие
     
  20. Petrushka

    Petrushka Учасник

    Дописи:
    250
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Бомбезний
    Хто стикався з маслом АРАЛ 5 в 40 - саме його радить моторист... Після 10 тис каже глянемо, можливо залиємо 5 в 30 Сажового нема, почав трохи сопливити клапан егр (не знаю чи це звязано)
    Передісторія: заливав ФУКС (яке зараз не скажу, з допуском- заміна 15 тис, замінював до 10 тис) Ціого разу мотор взяв трохи більше ніж завжди - прибл 2/3 щупа від заміни до заміни. мотор 1,9 бджб пробіг прибл 245 тис
     

Поділитися цією сторінкою