1. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  2. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  3. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.
  4. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. Rus

    Rus Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    Passat ecofuel
    Потужність, л.с.:
    150
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Доброе утро. Скажите аналог от какого девайса или где можно прикупить
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Пулицеровская премия!
    %-)

    Один наводящий вопрос: про что говорим?
    Интуицией догадываюсь что речь идёт про кольцо уплотнительное - но ведь тема общая по вопросам ГБО Экофьюл.
    Давайте не плодить ребусов.... Их в современной жизни и так хватает.
     
  3. Luckycool

    Luckycool Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    vw caddy ecofuel 2.0
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    білий
    20150907_135254.jpg
    Перше повідомлення: 16 вер 2015

    Нове повідомлення: 16 вер 2015
    P3367-Давления в системепри работе на газу слишком низкоє-преривистий. ПОМОГИТЕ как усунуть поломку?
     
    Juraconan подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    @Luckycool
    Гы.
    И к чему бы это?
    Что сказать-то хотел?
    Перше повідомлення: 16 вер 2015

    Нове повідомлення: 16 вер 2015
    а-аааа, вижу - уже текст добавил....


    Нове повідомлення: 16 вер 2015
    Добавить давление на редукторе . Но нужно узнать почему упало - может пробита мембрана. Вобщем - машина поломалась, чинить надо! :)
     
  5. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Гдето там, но если вдруг, то всегда.
     
  6. Luckycool

    Luckycool Гість клубу

    Дописи:
    5
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    vw caddy ecofuel 2.0
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    білий
    Буду пробувати підняти давлениє до 6 . якшо знову появиться ошибка тогда менбрама
     
  7. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    @Luckycool,
    Я на днях на полные баллоны (в 187 группе показывало 224 Атм в баллонах) выставил 5.85 давление на холостом. Всё отлично ошибок поэдавлению нет.
     
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    @MaxFactor
    Редуктор мембранный? Телефлекс? в 2008-м? Бо у меня уже плунжерный....
     
  9. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    @miki_ua,
    Да, у меня еще Teleflex
    Перше повідомлення: 16 вер 2015

    Нове повідомлення: 16 вер 2015
    @Luckycool, Если давление держать не будет, могу подсказать человека в Золотоноше который мне в августе чинил редуктор.
    Очень хороший мастер.
     
  10. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Підтверджую. Особисто слідкував за цим цікавим процесом !:hi:
     
    MaxFactor подобається це.
  11. Nykola

    Nykola Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY Ecoful
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    Ледве розібрався ... Всім доброго дня . Відносно чоловіка із Золотоноші, що ремонтував редуктор, хотілось би його координати. В мене редуктор нового зразка, плунжерний, як я розумію. Після стоянки понад 4-5 годин заводиться як покрутити близько 5 сек. і зразу глохне. За другої спроби заводиться "як часи". В Черкасах спеціалісти розводять руками, думки розділилися чи то травить форсунка та при запуску немає тиску в рампі, чи то причина в редукторі та високий тиск при запуску... Раніше хтось писав, що аналогічну, чи похожу проблему усував саме в Черкасах, але я такого не знайшов. Спеціалістів багато а толку ... . Якщо в Золотоноші людина в курсі справи, може надасть раду? Буду вдячний.
     
  12. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    @Nykola, Ответил в личку.
     
  13. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    чого гадати - брати шнурок, дивитись тиск перед стартом.
    редуктор плунжерний і мембранний не мають нічого спільного
     
  14. Nykola

    Nykola Гість клубу

    Дописи:
    2
    Область:
    Черкаська
    Місто:
    Черкаси
    Модель:
    VW CADDY Ecoful
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    білий
    До шнурка мабуть і програму потрібно відповідну ?
     
  15. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Само собой.
     
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Метановій мотор читается даже самыми древними шнурками!!! Вася или VSCD - для диагностики мотора не важно. Может только не все кода ошибок иметь расшифровку (придётся по номеру суть посмотреть в и-нете). А посмотреть значения 187 группы можно будет любым....
     
  17. Алек$ей

    Алек$ей Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Рік випуску:
    2006
    приветствую всех! прошу совета специалистов! машинка куплена с месяц назад. экофул конец 2006 года. редуктор вроде похож на нового образца. изначально проблем не было, а вот сейчас после заправки не хочет заводиться. схватывает раза с 5го. пробовал и полный баллон и не полный. на бенз не переходит. тупо маслает стартер и не схватывает. с 5-7 раза заводится на газу и дальше все норм! причем вся проблема только после заправки - перепробовал все в городе но результат один. газовщиков толковых тоже пока не нашел. может кто что подскажет толкового...
     
  18. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    @Алек$ей,
    Позле заправки машина должна заводиться на бензине.
    Давайте начнем с фото вашего редуктора, может там вообще левак какой стоит.
     
  19. Алек$ей

    Алек$ей Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Рік випуску:
    2006
    фото к сожалению добавить не могу но судя по всему редуктор оригинальный нового образца. и думаю что его еще не ковыряли наши мастера. машина год назад зашла в Украину. пробег сейчас 101тыс. предыдущий хозяин в Украине кроме масла ничего не менял(за год пользования). теперь о главном. бензин в баке есть, причем когда ждали переходник на заправочник ездили именно на бензине. сейчас пока холодов не было машина всегда заводится на газу. вопрос!- почему именно после заправки она должна заводиться на бензине? как считать возможные ошибки? чеки не выкидывает...запаха газа не слышно, вроди не травит. откуда начинать копать? газовщик, кроме как посоветовать начать с замены свечей и чистки форсунок, ничего предположить не смог...
     
  20. MaxFactor

    MaxFactor Досвідчений

    Дописи:
    555
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY LIFE
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    По каким признакам определили?
    101 тысяча на машине 2006 года? это даже не смешно. пробег в районе 300-350 тысяч более реален.
    Потому, что так предусмотрено заводом изготовителем, для того, чтоб машина могла определить какой газ вы заправили, High или Low, и соответственно подстроить зажигание. Всё это описано в программе самообучения.
    Шнурком Vag-Com и программой Вася диагност или VCDS.
     
    Alexand_R подобається це.

Поділитися цією сторінкою