1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Тяги стабилизатора поперечной устойчивости: Что? Как? Почему?

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем miki_ua, 8 бер 2015.

  1. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #81
    Лимф..или свари с двух - один (по моей еврейской технологии),могу подогнать парочку с одним "убитым" концом,себе собирал - но для кореша ничего не жалко...:)
     
    jorjik подобається це.
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #82
    @saxon, родные с завода отьездили уже 78 тысяч... но наверно последняя яма на трассе вылезла стуком.. Как только заезжаю на бардюр - сразу есть стук... А как часто вообще ты их меняешь?!
     
  3. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #83
    Отслеживать пробег трудно + всё зависит от качества дорог...на самом "свежем" служ.авто правую поменял на 80 тыс. - левую на 100.
     
  4. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #84
    @saxon, на что менял? и как стучала? постоянно или по неровностям и парковке?
     
  5. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    #85
    Опять лимф (служебные на з-частях не экономят)...Стучали постоянно на неровностях,у тебя - начальная стадия.Жди.
     
  6. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #86
    Не хочу ждать... Не люблю неисправный авто... Ну они еще родные стойки... да и вся подвеска тоже...
    Перше повідомлення: 6 вер 2015

    Нове повідомлення: 7 вер 2015
    Блин... чего делать... я еще так и не разобрался... Что лучше и надолго поставить?!
     
    Archik-BBSkin подобається це.
  7. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #87
    @VWDRIVER,
    Якщо підвіска - то Lemförder.
    Поставив і забув на 50-100 тис, залежно по яких дорогах їздити...
     
    GTR та Lvivgaz подобається це.
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #88
    @AndRi Y KO, ну ще є TRW і посилені Meyle... Або кастомайзінг а-ля saxon. Тому і думаю... Так жалко, що права почала помирати...
     
  9. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    #89
    Я передні поміняв на 45-50 тис, просто закінчувалася гарантія, хоча стукали лише трошки.
    Потім передня права наїзди ла ще 40-45 і задня права почала стукати на 75-80 тис

    Як міняв оригінал на Lemförder, майстер казав що часом можуть рідні заводські тяги ще більше пройти
    Ніж ті що поміняв...
     
  10. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #90
    В мене теж почалося. Стукає на каменці, щебені та на латках наших, що на 2 пальці зроблені. Та так красиво з усіх сторін одночасно. Ще помітив сьогодні легке ковзання авто коли за 90 км/год на дорозі з нерівностями. Раніше як по рейкам йшло. Можна було і руля не тримати.
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #91
    Так ты серег нашёл стук?
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #92
    @Megatrans, нет, но пока это самый реальный вариант...
     
  13. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,712
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #93
    Замутил себе ориг, поменял обе передние.
    Если тянешь, ставь.
     
    МАГА подобається це.
  14. SpalenkO

    SpalenkO Учасник

    Дописи:
    199
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    синий
    #94
    На выходных поставил как советовал miki_ua Meyle HD (усиленные), посмотрим как протянут по нашим евродорогам. Отдал за пару 700 грн.
    [​IMG]
    Действительно, диаметры шаровых шарниров впечатлили)))
    [​IMG]
    Менял около 25 тыс назад (точно фирму не помню) чуть больше года откатал....застучала левая, решил парой менять и хорошо что кинулся, правая на подходе была.
     
    Останнє редагування: 8 вер 2015
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #95
    @Megatrans, короче это не стойка стаба и близко... Надо правую стойку разбирать...
     
  16. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #96
    Не так давно были похожие симптомы (также правая сторона), приценивался к замене стоек, какое было приятное удивление (можно было в теме "позитив дня" писать), что после замены передних тормозных колодок посторонние стуки из передка ушли. Самое интересное то, что выработка с правой стороны в колодках оказалась немного больше левой (оттуда и стук правой стороны).
     
  17. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #97
    Машину в бок руками раскачай. Если стаб (втулки) или стойка - обязательно услышишь
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #98
    Нема такого... Перевіряли, тому відкинули стойки... треба праву стойку всю розбирать :(
    Перше повідомлення: 8 вер 2015

    Нове повідомлення: 8 вер 2015
    @Lvitaliyv, це точно не колодки... Бо коли рулем дергаю - в один момент є - це поки на опорний підозра...але треба розбирать!
     
  19. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    #99
    Я абсолютно не утверждаю, просто озвучил один из вариантов, который имеет место быть, авось кто то так же как я порадуется.
     
    no name подобається це.
  20. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Колодки можна легко діагностувати натиснувши на педаль тормозу. Прижав колодки - стукоту не буде. До речі в мене на правій скобі виробітка теж більша ніж на лівій (там практично відсутня). А от з іншим у якийсь геморой виходить. Хитав, трусив, на фаркопі гойдався, мотировкою з трактора сайленлеблоки перевіряв, колеса вивертав і за все смикав. Результат нульовий. Так і не зрозумів що застукало.
    P.S. Трубу теж смикав про всяк випадок.
     
    каддіЛак подобається це.

Поділитися цією сторінкою