1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Витрата палива

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем Vipop, 4 кві 2014.

  1. Archik-BBSkin

    Archik-BBSkin Досвідчений

    Дописи:
    715
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    cеребро
    @Megatrans, коллектор снимали и чистили само собой
     
  2. Vorobey

    Vorobey Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Сімферопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    paprika
    Если это вопрос мне, то нет - не занимаюсь чистками, а советую их делать людям которые не хотят - они за экологию или не имеют возможность правильно отключать СРОГ. У меня давно авто на переведено стандарт евро 2. А что коллектор выпускной, ну в копоти налипшей и что? В колекторе она будет всегда и по разным пртчинам, не только из-за егр! А рецеркуляция направлена во впуск и именно от впуска зависит расход в первую очередь и если егр не убран из комплектации, то глушить его не нужно в любом случае, если система засралась - расход вырос, если коллектор и вообще вся система выпуска засралась, то просто никто уже никуда не едет или едет, но очень медленно и рывками)))). Так что я считаю что тем кто не смог, не хочет, не может, не знает, не верит или ещё что-то касаемо егр, просто нужно хотябы его чистить почаще ну и про то что нужно иногда подать газку для того чтобы продуть ноздри и выпалить сажу из выпуска, говорить не стоит, все и так все знают)
     
  3. Aleindn

    Aleindn Новенький

    Дописи:
    30
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    VW CADDY SDI 2.0
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    зеленый
    А то ж мастера посоветовали великие - ну что говорить я ж с Одессы а тут не нае...т не проживут. а сам как говорится мало понимающий в этом вопросе. зато теперь имею опыт и знания.
     
    Dostam та Vorobey подобається це.
  4. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    Всім привіт! От на днях вирішив перевірити витрата палива: на 116літрів проіхав 2100км. із них 350км по місту, ще 300км із швидкістю не менше 120км/год. а місцями і максималку провіряв ( більше 170 не неїде ) а взалі вся остання відстань була із швидкістю 90-120км/год. По бортовому компу вибило 4.7 в реаліі получилось 5.5 !
    Заправлявся на ОККО один бак пульс дизель, другий бак звичайний дизель! IMG_20150730_174659.jpg
     
    Dostam, AndRi Y KO та no name подобається це.
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    :(:(:(
     
  6. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Те що в реалі середній получився 5.5 л, я б сказав це досить хороший показник. Для порівняння на моторі 1.9 BLS щоб реальний витрата був 5.5 треба їхати 90-100 км/год. А ось те що авто більше 170 не їде мене б трохи насторожило. Якщо вижимати все по максимуму з неї, то думаю більше 180 повинна піти. Хоча можливо я не знаю нюансів моторів 2.0. Це ж 110 л.с. у Вас, правильно?
     
  7. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    Можливо б і поїхало трошки більше як би не дорога, + два пасажира та речі але з другої сторони це їх максимальна швидкість по книжці!
    Хтось розганяв більше ? В кого яка швидкість максимальна була?
     
  8. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,711
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    Я пробовал по спидометру 180, дальше дорога заканчивалась))
    Перше повідомлення: 6 сер 2015

    Нове повідомлення: 6 сер 2015
    Едет и ещё есть запас по ходу педальки.
     
  9. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    Поддержу Usike едет больше, но уже не тот контроль после 180-и. Уже едешь не расслаблено.
     
  10. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    А я по варшавській трасі недоїжджаючи Бородянки розганяв, дорога хороша і пуста. 1.9 BLS йде 180, а 2.0 має каплю більше йти.
    Тема стосується витратау палива, мені цікаво, хтось дивився який витрата палива при швидкості 170-180? У кого бортовий компютер вбудований в панель біля спідометра той може заглянути. А в мене мультитронікс під магнітолою, і коли швидкість 180 то якось страшно було туди вдивлятись.
     
    Lipzi та kovtunvan подобається це.
  11. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    В основному паспортний обмежувач на 170км/год ( навігатор показував 169.5км/год).
    Більше - електроніка НЕ дає.
    CR при тій же швидкості з'їдає до 1л менше, ніж PD
     
  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,636
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Если 2.0 едет 180 или должен ехать, AMG должен 540? Так как объем в 3раза больше? Откуда связь литража и Макс. Скорости?
     
  13. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Megatrans, в 2.0 TDI 140 пони - макс 186км/час по паспорту
     
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,636
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
  15. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Megatrans, и BMM, и CFHC, и CLCB
     
  16. GORA

    GORA Досвідчений

    Дописи:
    521
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Reflexsilber
    Подорож Коломия-Одеса 852 км, їхав вночі 12 годин, витрата по бортовому 5.1
    Вертався назад, зробив зупинку в родичів десь 200 км від Одеси. Потім залишок траси до Умані 140 на круїзі + трохи їздив по Тернополю + 2/3 дороги працював клімат=5.5 на 684 км.
     
  17. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Да, 186 в книжке стоит, но слишком уж резкий провал вниз при 170 лично у меня (или не только у меня) на тахометре при этом если 3000 почти 160, то 170 3,2-3,3 - как бы крутить есть куда еще. Стопудово гдето в мозгах ограничение. Или если у кого есть график - возможно падение мощности резкое на этих оборотах на этом движке.
     
    GTD подобається це.
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @morphius, оно у всех... просто что бы дальше ехать, надо больше мощности...
     
  19. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Все трішки не так.
    При 3200-3300 об/хв на моторі цьому не може різко падати потужність, так як максимальна потужність цього мотору йде при близько 4000 об/хв ( чи то 4200, не принципово). Справа в тому що можливо для максимального розгону ще на 5 передачі при цьому їхати? Можливо при цьому обороти будуть менше 4000 ? А при 3200-3300 не вистачало потужності, бо при 4000 об/хв потужність більша буде.
    Таке враження що падає потужність через те що на швидкості вище 100 км/год різко зростає сила опору повітря, вона не лінійно пропорційна швидкості руху, залежність йде степенева, причому степінь збільшуєтья зі збільшенням швидкості, залежність на цих швидкостях квадратична чи кубічна йде.
    Все написане вище базується з елементарних шкільних знань фізики. А ось нище нагуглив статтю де навіть графіки залежності сили опору повітря /необхідної потужності двигуна для підтримки певної швидкості, побачивши ці графіки зразу можна зрозуміти чому при швидкості 90 витрата палива поменше ніж при 110.
     
  20. ANDRS

    ANDRS Учасник

    Дописи:
    113
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Срібний металік
    В мене при такій швидкості 4,7-5 витрата.:dirol:
    Вижав на трасі Київ-Бориспіль 183 км/год. більше турбіна не крутила):i-m_so_happy:
     

Поділитися цією сторінкою