1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Велика кількість вихлопних газів світлого кольору 2.0 SDI

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Ярош, 22 лип 2015.

  1. Ярош

    Ярош Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Сарни
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #1
    Велика кількість вихлопних газів світлого кольору 2.0 SDI
    Все розпочалося з того що я проїхав 500км на слідуючий день машина не завелась, через пару днів зявилась велика кількість вихлоних газів, ніхто не знає і не може поки сказати в чому проблема, автомобіль зараз на станції замінили резинки на посадочних місцях форсунок поміняли масло автомобіль говорять заводиться одразу а вихлопні гази як і були так і є отак то
    Діагностіка нічого не показує
     
    Останнє редагування модератором: 22 лип 2015
  2. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #2
    оце вже зовсім інша розмова. Рекомендую звернутись за консультацією до клубного механіка центрального регіону Євгена - нік Мегатранс.
    http://caddy-club.in.ua/members/megatrans.8/
     
  3. Ярош

    Ярош Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Сарни
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #3
    Дякую, я спробую
     
  4. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #4
    Город ваш? Дистанционно очень сложно, надо видеть и щупать.
     
  5. Vorobey

    Vorobey Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Сімферопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    paprika
    #5
    Понаступай на педаль на холостых, если будет постукивать в районе 3 тыс при сбросе смотри егр, скорее всего рецеркуляция ог шалит, ошибки могут быть как пропуск воспламенения, или по егр. На ходу будет дергаться в районе 2 тыс.
    Перше повідомлення: 22 лип 2015

    Нове повідомлення: 22 лип 2015
    Ещё заехать к нормальному диагносту, который посмотрит не только на наличие ошибок в журнале, а ещё пройдёт по группам, прогонит тест исполнители по всему, посмотрит на впрыск форсунок. Также посмотри на антифриз, что с уровнем, открой крышку не "бурлит" ли на холостом?
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #6
    та непохоже это на пробитую прокладку головки...
    Думаю таки стоит начать с нормальной полноценной диагностики. А там видно тбудет.
    Только один ворпос: "как-то проехал 500 км..."
    Темп движения и не было ли заправок в незнакомых местах.
    Может просто докатаете соляру и всё придёт в норму: на крышке бензобака чётко указано - не лить биодизель....
     
    8o8as подобається це.
  7. Ярош

    Ярош Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Сарни
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #7
    Так, мій
    Перше повідомлення: 23 лип 2015

    Нове повідомлення: 23 лип 2015
    На СТО якраз зняли всі форсунки відправили на стенд, чекаю інформацію. ЕГР вісвітився, усунули але дим залишився.


    Нове повідомлення: 23 лип 2015
    Соляра заливається на одній і тій же заправці тим паче вже доливав нічого не змінилось, це відразу відпадає. Я б зрадістю зробив би якісну діагностику але в моєму радіусі немає таки спеціалістів. Автомобіль зараз на Бош сервіс в Рівному в них діагностика нічого не показувала крім ЕГР здається але усинули а дим залишився.
     
    Останнє редагування: 23 лип 2015
  8. Vorobey

    Vorobey Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Сімферопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    paprika
    #8
    Ждите форсунки, ставьте. Если попустит проблему, слава богу, если нет, то я больше склоняюсь в сторону связки егр, сажевого и катализатора. Возможно егр заклинило в открытом положении, смотрите опять ошибки после пуска с реставрированными форсунками. Ну очень походе на мёртвый егр, если запуск будет ну очень тяжкий еще + к егр смотрите выпуск.
     
  9. koby

    koby Учасник

    Дописи:
    155
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Red
    #9
    я конечно не гуру, но абсолютно не понимаю, к чему тут ЕГР?
    Перше повідомлення: 23 лип 2015

    Нове повідомлення: 23 лип 2015
    я больше склоняюсь к пробитой прокладке....
     
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #10
    @koby,
    EGR - 99.9%
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #11
    Андрій, у Колєгі Кадділак 2.0 СДІ, то який же там сажовий фільтр?:meeting:
    Перше повідомлення: 23 лип 2015

    Нове повідомлення: 23 лип 2015
    Колєга, ви маєте на меті що антифриз попадає в циліндри?
     
    bvi та ACERBUS подобається це.
  12. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #12
    так якщо антифриз попадає в циліндри то потрібно дивитись на розширювальний бачок антифрізу (хоча б чи не піниться?)
     
  13. Vorobey

    Vorobey Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Сімферопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    paprika
    #13
    Костя, ок. нет так нет, есть его брат катализатор. Просто ели это все таки это егр, нужно найти причину, имелось ввиду, что следует обратить внимание на выпуск в целом.
    Про прокладку я не спорю, тем более выше писал про это и на что можно обратить внимание.
     
    Останнє редагування: 23 лип 2015
  14. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #14
    Непогано було б щоб Колєга Ярош зняв відео. Бо я не може допетрати проблему.:meeting::meeting::meeting:
    Тому що велика кількість вихлопних газів світлого кольру це таке...
    Бачив вихлопні гази світлого кольору з пробитою прокладкою (антифриз в циліндри). Також бачив відео з вихлопними газами світлого кольору після застосування розкоксовувача. То різні поняття про кількість цього диму...:not_i::not_i::not_i:
     
    bvi подобається це.
  15. Дімка

    Дімка Старожил

    Дописи:
    1,113
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    #15
    На гольфі 2 ,було у мене таке, два рази,білий дим валив із вихлопної.Коли не плотно прилягав один клапан,(протер клапани і все стало добре), і ще було коли неправельно відрегульовано запалення.,(повернув трішки топливним і все запрацювало.).Припускаю ще один варіант ,коли підтягує воздуз.
     
  16. Vorobey

    Vorobey Новенький

    Дописи:
    29
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Сімферопіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    paprika
    #16
    Коллеги, все понимают, что причин может быть очень много, у всех были разные ситуации в жизни и на разных авто. Мы тут говорим про 2.0 SDI и для исключения множества из причин и существует диагностика, как компьютерная, аппаратная и народная - тут на форуме, где все проявляют свои экстрасенсорные способности))) Я автору желаю скорейшего выздоровления и правильных мастеров.
     
    Костя, Dostam та Lvivgaz подобається це.
  17. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #17
    @Ярош, а Ви коли міняли резинки на форсунках, то прокладку клапанної кришки ставили нову, чи ту що була??? Бо наскільки я знаю, стару краще не ставити, вона може не плотно потім прилягати... Можливо першопричиною появи такого вихлопу були резинки на форсунках, Ви цю проблему усунули, а після цього з'явилась інша причина... ІМХО...
     
  18. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #18
    Вовчику, вибач, ти щось відчебучив, шо я нічого не зрозумів, і жорсткий диск в голові відмовляється працювати...:crazy::crazy::crazy:
    До чого тут прокладка клапанки?
    Жньок Мегатранс регулював в моєму авто зазори між НФ і кулачками розпредвалу. Після проведеної роботи прокладку клапанки не міняв. На запитання "Чому?" відповів що це не ТАЗ, і прокладка багаторазова. Після проведеної операції проїхав вже понад 15тис. км. - політ нормальний.:good3:
     
    SpalenkO, Djek та Schumacher81 подобається це.
  19. bvi

    bvi Досвідчений

    Дописи:
    846
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Gray White
    #19
    Тому, друже, я й написав в кінці "ІМХО"... :mosking:. Не сплю нормально, вухо болить вночі, тому і мозок генерує безглузді речі... :crazy:
     
  20. Ярош

    Ярош Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Сарни
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2005
    #20
    По крайнір мірі в бачок дивились нічого такаго не помічав
    Перше повідомлення: 24 лип 2015

    Нове повідомлення: 24 лип 2015
    резинки поміняли я автомобіль ще не бачив і не можу казати що і як там я думаю вони трохи спеціалісти мають розуміти що і як і що потрібно замінити


    Нове повідомлення: 24 лип 2015
    від правильних майстрів не відмовився б, дякую. До цього їздив багато до кого всі знизували плечима радили їздити поки не вилізе проблема повністю отак то


    Нове повідомлення: 24 лип 2015
    Каталізатор здається вирізаний так мені сказали


    Нове повідомлення: 24 лип 2015
    Костя, а ви не могли б кинути ці відео щоб я подивився і побачив би подібне?
     

Поділитися цією сторінкою