1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблема пуска двигателя на горячую

Discussion in 'Информация, советы, помощь' started by Пронин, Feb 19, 2015.

  1. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #41
    QUOTE="GTR, post: 77450, member: 1165"]у всіх ВАГів є така проблема,[/QUOTE]
    Ну це ви трішки перегнули...
    А взагалі, як каже наш Гуру Драйвер
    Правило № 0 - комп'ютерна діагностика.
    Правило № 1 - все інше...
     
  2. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #42
    @GTR, поставити мордашку вище і подивитися, як заведеться... Може вже форсунки регулювать треба.
     
  3. GTR

    GTR Учасник

    Messages:
    153
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY Combi
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Off Road Grey
    #43
    Заводиться так же само як на рівному місці :to_take_umbrage:...крутив 3-4 сек. Походу буду починати з ревізії стартера, відпишу, що і як.
     
  4. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #44
    @GTR, навсяк випадок - перевірте АКБ... але на стартер - вже можна більше грішити.
     
    GTR likes this.
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,655
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #45
    не правильный тест. В данном случае и так не заводится с первого раза, то надо сделать так, чтобы завелась. Для этого льем полный бак и ставим мордой ВНИЗ. Если с пол тыка - форсунки
     
    Костя likes this.
  6. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #46
    Ну, насколько я понимаю, у него не заводится на горячую.
    @GTR, постоянно или хаотично не заводится?
     
  7. GTR

    GTR Учасник

    Messages:
    153
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY Combi
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Off Road Grey
    #47
    на горячую постояно, того літа ще гірше стало на горячу завести (достало вже ),на холодний 1-1,5 сек і завів.

    Ну попробую ще раді експеременту поставити мордою вниз ))

    АКБ перевіряв сам тестером на заглушиній машині 12,59 В попробую ще на заведеній шо покаже. АКБ в мене 12 року. Треба ще підїхати до тіпів шо продають АКБ хай попробують нагрузучною вилкою протестувати, тоді буду точно знати шо то не він.
     
  8. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #48
    АКБ не поможет, идите по списку))
     
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #49
    ПРОБЛЕМА З ЗАПУСКОМ ПРОГРІТОГО ДВИГУНА
    Hot start problem

    Проблема гарячого запуска двигуна

    Погано заводиться гарячий двигун,а холодний "з пів оберта"? Ви вже перевірили все що можна і немає ніякого результату? Спробуйте звернутися до нас і ми Вам допоможемо!!!

    Вже не один рік ми вирішуємо проблему,основа якої криється в недосконалості програмного забезпечення блока керування двигуном і небажанні виробників авто її вирішити.

    Ми дослідили безліч варіантів і версій програм (прошивок ) ЕБУД (компютерів двигуна) багатьох виробників і знайшли в чому криється ця проблема.Це неправильна початкова (стартова) подача палива при температурі прогрітого двигуна вище 45 градусів.

    Найбільш поширена проблема гарячого запуска двигуна серед автомобілів концерна VAG: Audi,Volkswagen,Seat,Skoda з дизельними двигунами 2,0TDI, 1,9TDI, 2,7TDI, 3,0TDI

    Потрібно вносити поправки в роботі прошивки двигуна і змінювати карти (функцію) початкової подачі палива.Таким чином Ви врятуєте АКБ,стартер та багато грошей на заміну справних датчиків і дорогих компонентів паливної системи на нові , власні нерви

    Як це робиться ми знаємо!!!
    НЕ РЕКЛАМА!!!
     
    Last edited: Jun 22, 2015
  10. serg1988

    serg1988 Старожил

    Messages:
    1,122
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Полонне
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    серебряний
    #50
    Поділітся і ми мудемо знати і дуже будемо Вам вдячні, зателефонувати то звичайно добре, но може б і нам розповіли де болить "серцю" нашого залізного коня, а так я думаю це тема повинна бути в розділі Пропозиції так як тут немає даже натяку що робити з проблемою.
     
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #51
  12. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #52
    @Lvivgaz,
    Малость туфта.
     
    miki_ua likes this.
  13. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #53
    ніяка не комерція!
    сам не дзвонив не знаю!
    ось найшов тай виклав!
     
  14. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #54
    @Lvivgaz, якби ти менше сидів на драйві, а більше на клубному сайті, то б ти це НЕ копіював би... Ці "спеціалісти" навіть у нас реєструвались, але конкретних відповідей від них ніхто НЕ добився.
     
    miki_ua likes this.
  15. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #55
    зрозумів!
     
  16. Костя

    Костя Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #56
    В такому разі не забувайте дописувати "НЕ РЕКЛАМА"...
     
  17. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #57
    ОК!
     
  18. GTR

    GTR Учасник

    Messages:
    153
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    VW CADDY Combi
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Off Road Grey
    #58
    Дякую VWDRIVER за пораду.

    І так розібрався я форумчани зі своїм Кеддом. Тепер торк і завів.:dance4:

    Спочатку заїхав щоб перевірили АКБ, поміряли щільність електроліту у всіх банках приблизно 1,23 в іншій 1,24 ...і так дальше (норма 1,27-1,29). Дядечко зробив висновок каже, мій АКБ зарядженний так на 70 %, поставте його на зарядку на 12 год. Ну Я зрадів думаю клас напевно то він. Зарядив його і толку з того нічого не покращилося, все я було (( .
    На наступний день поїхав на ревізію стартера. Класно що не було черг, бо контора, що радили вже перевірена.
    Скинули стартер з машини пішли майстри дивитися шо там з ним... Вопшем сказали треба міняти щотки, добре міняйти, поміняли щотки поставили на місце кажуть заводь. І тут я зразу з першого разу поняв шо мій Кед від коли я його купив, ще ніколи так не заводився, торк і завівся... Глушіть, знов заводьте декілька раз.
    Йома йо)) 2 роки мучився, то треба за 330 грн стільки проблем з заводкою. (робота 180 грн + 150 щотки). Питав їх в чому проблема була того стартера, кажуть щотки вже підгорівші були. Після того прокатався дивлюсь на датчику вже 90 град, глушу завджу і вуаля з першого разу торк і завівся... радий як слон...
    :beach:

    Кидаю фотки коробки з щотками може комусь пригодиться + щотки мої старі.
     

    Attached Files:

    Last edited: Jun 23, 2015
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #59
    Подтверждаю - это даже от мотора и типа топлива не зависит. Ревизия стартера лишней не бывает.
    Просто у каждой модели - своя заморочка.
    Было на бензусной ОВА то же - раз в 2 года ревизия стартера спасала. Там стартер безредукторный: замена 2-х втулок и ревизия щёток (там из-за конструкции крепежи "щёток" ВЫГИНАЛО).
    Пересыпят - и всё ОК.
    Чиркая стартером по 100 раз на день : ревизия раз в 2 года это в пределах разумного.
     
  20. Petrushka

    Petrushka Учасник

    Messages:
    250
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Бомбезний
    #60
    Яке місто?
     

Share This Page