1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

VW Caddy 2.0 sdi чорний дим

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Maxxja, 5 кві 2015.

  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #21
    смирится, ибо это 2.0SDI... он не может мало жрать... Что бы он меньше жрал - надо вечно прогретый двигатель... У меня с этим помогает кусок пластика на бампера.
     
  2. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #22
    так вот и смущает вот это например

    Перше повідомлення: 9 кві 2015

    Нове повідомлення: 9 кві 2015
    и вот это
     
  3. dao

    dao Новенький

    Дописи:
    16
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    #23
    От полной заправки до"лампочки" — 1050-1100км. Где то писали, что лампа загорается на 7-ми литрах, а на самом деле литрах на 3-4х.
     
  4. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #24
    Привет. У меня начинает светится где-то около 7 литров.
    А расход напрямую зависит от манеры езды.
    Двигатель необходимо поддерживать на определенных оборотах + торможение двигателем.
    Иногда едешь тупишь его - жрет, как не в себя 7-8 литров.
    В другой раз летаешь по городу - до 6 литров.
    Поставил бортовой компьютер он показывает расход.
     
  5. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #25
    Проблема може бути в ДМРВ (датчик масового росходу воздуха). Провірити просто- зняти з нього фішку і поїздити(комп стає на аварію і видає середні показзники повітря. При цьому буде горіти чек двигуна.Росхід в мене на 2.0SDI BST 4,9 -5.5 л/100 км .Міняти ДМРВ не бачу сенсу. Скоріше всього проблема десь в районі роспредвала -компенсатори- клапани. Я собі наклеїв кусок силікону в ДМРВ (прикрив сам датчик) диміти став менше. Про це десь вичитав в інтернеті.
     
  6. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    #26
    Як каже наш Гуру - Драйвер:
    Правило № 0 - діагностика шнурком
    Правило № 1 - ... все інше
     
  7. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #27
    У мене димів через високий рівень масла(соляра поподала),нармалізувалось усе ремкомплектом форсунок!

    Свого часу на камазі сильно кочегарило через дуже забитий повітряний фільтр!
     
    arni1980 подобається це.
  8. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #28
    Згідний на 100 процентів. Без діагностики всі розмови схожі на гадання на кофейній гущі, але з другого боку перед тим як їхати на діагностику потрібно хоч орієнтуватись де і що шукати, а то є специ що напишуть "любий діагноз за ваші гроші"
     
    morphius та Костя подобається це.
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #29
    А для того, щоб їхати і орієнтувавшись діагностувати - треба заповнити профіль:p
     
    Костя подобається це.
  10. Romsan

    Romsan Учасник

    Дописи:
    164
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Червоноград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Білий
    #30
    Мій каддік добре димить! Учасники Львівської зустрічі бачили.
    Заглушив клапан ЭГР ( поставив пластину з нерж.) Регульнув насос форсунки по інструкції Megatrans www.youtube.com/watch?v=3hUtruMgOPM (Дякую за відео) Диміти став менше. Тільки при " тапок різко вниз" появляється трохи чорного диму. Гідрокомпенсатори робочі - чути по звуку з повітряного патрубка.Візуально тоже нічого не замітив.
    Як визначити стан роспредвала? Візуально вроді все добре, але немає з чим порівняти. Може хтось скинути креслення роспедвала з розмірами.
    Ну і останне це насос форсунки. Маю комплект б.у, хотів би якось їх провірити.
    Додаю пару фоток мого егр.Заглушку зробив з куска нержавійки,використав трубу для димохода,отвори 10мм (з запасом) приклав рідну прокладу,обвів маркером і обрізав ножницями по металу. DSCN5362.JPG DSCN5364.JPG DSCN5370.JPG DSCN5371.JPG DSCN5372.JPG DSCN5376.JPG
     
    Останнє редагування: 19 тра 2015
    morphius та jorjik подобається це.
  11. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    #31
    90% - это форсунки!
    Водичка где-то попала и посыпались,,,
    А про то что 2,0 много жрет - обывательские разговорчики! А если прошивочку поменять, так вообще хорошо станет!
     
  12. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    #32
    @Direct,
    А про прошивочку можно по подробнее.
     
    Romsan подобається це.
  13. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #33
    Какой результат на атмосферном дизеле даст паршивочка?
     
    Romsan подобається це.
  14. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #34
    На атмосфернике ни какого не даст.
     
  15. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    #35
    Не правда, добавляет 7 кобыл, двигатель становится экономичнее.
    Перше повідомлення: 20 тра 2015

    Нове повідомлення: 20 тра 2015
    Во всяком случае машина становится немного резвее, расход падает на 0,5-0,7 л.
    Конечно все зависит от умельцев)))
     
    morphius та soulboy подобається це.
  16. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #36
    Так что же там шить то, за основу что берется, какая концепция?
     
  17. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    #37
    Ну вот это ты загнул! Концепция))))
    Для обеспечения прироста мощности и момента, необходимо подать в цилиндры большее количество топлива. Хотя оптимальное и эффективное сгорание топлива возможно только при наличии нужного количества воздуха( как правило, коэффициент соотношения воздух/топливо лежит в диапазоне (12…14):1) т.е. без турбины никак, )))), но все равно небольшой прирост мощности наблюдается. Ну а концепций много: время открытия форсунок, давление в топливной рампе, лимит впрыскиваемого топлива и т.д. Где-то так, все комплексно.
    А на самом деле - есть прошивка, которая добивается результатов, которые указаны в предыдущем посте!
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #38
    @Direct, проблема в том, что в теории - все прекрасно, а вот на практике - не всегда... и потом больно бьет.
     
  19. Direct

    Direct Досвідчений

    Дописи:
    615
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бронзовый
    #39
    Я 10 прошивок поменял, пока установили какая работает, три дня не вылазили. Залили прошивку -поехал кататься, не то пальто, следующая, опять не та и т.д. Действительно во время смены прошивок чего только не было и троила и черный дым и дергала,,, Но ту самую нашли!
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #40
    Научный способ - сказать нечего. Хотя. Без динамометрического стенда - иначе никак....
    За счёт чего подрыв+экономичность на атмосферниках?
    Восновном за счёт насрательства на экологию. Это неплохой резерв. Ну а дальше - чисто механические ограничения...
     
    Direct подобається це.

Поділитися цією сторінкою