1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (CLCA,CFHC,CFHF,CFJA) NEW

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #41
    @GTD, Динаміка, як в 1.9TDI, витрата, така ж +/-, максимальна швидкість - 170км/год.
     
  2. GTD

    GTD Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #42
    Я б хотів порівняти його з 1.6 75 кіловат, що краще взяти 1.6 75кіловат чи 2.0 81 кіловат на Вашу думку? Всі плюси та мінуси? Зрозуміло що з пробігом щось до 100тис.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #43
    @GTD, кожен хвалить своє болото. Я всім рекомендую 81 квт 2.0TDI.
    Але ще питання - як багато ви іздите?
     
  4. GTD

    GTD Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #44
    Пробіг в рік 10-15тис. Каді із двигуном 1.6 вже був , доречі залишився ним задоволений! Тепер хотілося б спробувати 2.0! В ідеалі на 140 коней , але розумію що це не реально знайти з невеликим пробігом, тому розглядаю більш реальний варіант!
     
  5. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #45
    @GTD, з таким пробігом вам бензин/ГБО треба, а не дизель... А дизель - 2.0тді 110/140 поні
     
  6. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Messages:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #46
    От двигателя CFHC (140hp) у вас откроются глаза на столько, что вы себя не узнаете в зеркале.
     
    morphius likes this.
  7. GTD

    GTD Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #47
    В мене В6 із таким двигуном був! Я в перше як спробував дизель на 140 коней, бензинові двигуни перестав розглядати як варіант :D
     
  8. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #48
    ну на б6 трохи не такий, але 140 поні їдуть файно... згоден :)
     
  9. GTD

    GTD Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #49
    може хтось порівнював 1.6 75kw із 2.0 81kw ?
     
  10. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #50
    @GTD, що саме? По ціні - різні, проблем більше з 1.6 тді
     
  11. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #51
    Особенно , если на 140 пересесть с 69:crazy:, как в моем случае.
     
  12. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #52
    @morphius, только кирпичек надо под педальку положить.
     
  13. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #53
    Кстати, а если сравнивать ВММ и CFHC так сказать плюсы и минусы обоих, характерные болячки. Под капотом CFHC , как и 1,6 выглядят страшненько:dntknw:
    Перше повідомлення: Apr 11, 2015

    Нове повідомлення: Apr 11, 2015
    Не,не, у меня был переходной вариант елантра 1,6 122 лошадки:derisive:
     
  14. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #54
    @morphius, 1.6 tdi сделан на базе 2.0 CFHC.
    Что лучше - новый 2.0 - пока особых жалоб и не было... В сравненим с прошлым.
     
  15. GTD

    GTD Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #55
    CLCA це новий, чи старий? А в старому які жалоби най частіше зустрічаються? І на якому пробізі?
    В мене із 1.6 взагалі небуло ніяких проблем, прада я наїхав лише 70тис.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #56
    @GTD, CLCA - дефорсований CFHC, в ньому всього 110 поні і немає сажевого фільтра. Випускається з 2011 року.
    Подібні наіздили під 300 тисяч вже.
     
  17. GTD

    GTD Учасник

    Messages:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #57
    Які в них най частіше проблеми зустрічаються? І на що потрібно звернути увагу при покупці ?
     
  18. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #58
    @GTD, тарабанит маховик.. А так - комп диагностику да и все... Желательно с полной историей... Главное - найти с чего выбирать.
     
  19. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #59
    Маховик, на самом деле, тарабанит у всех.
    Вопрос только в закономерности.
     
  20. no name

    no name Старожил

    Messages:
    15,075
    #60
    @Usike, 100%
    @GTD, еще бывают проблемы с топливной рампой - от топлива и глюков датчиков и с клапаном ЕГР - от топлива и глюка електрики... Да и все...
     

Share This Page