1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (CLCA,CFHC,CFHF,CFJA) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #41
    @GTD, Динаміка, як в 1.9TDI, витрата, така ж +/-, максимальна швидкість - 170км/год.
     
  2. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #42
    Я б хотів порівняти його з 1.6 75 кіловат, що краще взяти 1.6 75кіловат чи 2.0 81 кіловат на Вашу думку? Всі плюси та мінуси? Зрозуміло що з пробігом щось до 100тис.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #43
    @GTD, кожен хвалить своє болото. Я всім рекомендую 81 квт 2.0TDI.
    Але ще питання - як багато ви іздите?
     
  4. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #44
    Пробіг в рік 10-15тис. Каді із двигуном 1.6 вже був , доречі залишився ним задоволений! Тепер хотілося б спробувати 2.0! В ідеалі на 140 коней , але розумію що це не реально знайти з невеликим пробігом, тому розглядаю більш реальний варіант!
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #45
    @GTD, з таким пробігом вам бензин/ГБО треба, а не дизель... А дизель - 2.0тді 110/140 поні
     
  6. soulboy

    soulboy Досвідчений

    Дописи:
    674
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    180
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    белый
    #46
    От двигателя CFHC (140hp) у вас откроются глаза на столько, что вы себя не узнаете в зеркале.
     
    morphius подобається це.
  7. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #47
    В мене В6 із таким двигуном був! Я в перше як спробував дизель на 140 коней, бензинові двигуни перестав розглядати як варіант :D
     
  8. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #48
    ну на б6 трохи не такий, але 140 поні їдуть файно... згоден :)
     
  9. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #49
    може хтось порівнював 1.6 75kw із 2.0 81kw ?
     
  10. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #50
    @GTD, що саме? По ціні - різні, проблем більше з 1.6 тді
     
  11. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #51
    Особенно , если на 140 пересесть с 69:crazy:, как в моем случае.
     
  12. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #52
    @morphius, только кирпичек надо под педальку положить.
     
  13. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #53
    Кстати, а если сравнивать ВММ и CFHC так сказать плюсы и минусы обоих, характерные болячки. Под капотом CFHC , как и 1,6 выглядят страшненько:dntknw:
    Перше повідомлення: 11 кві 2015

    Нове повідомлення: 11 кві 2015
    Не,не, у меня был переходной вариант елантра 1,6 122 лошадки:derisive:
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #54
    @morphius, 1.6 tdi сделан на базе 2.0 CFHC.
    Что лучше - новый 2.0 - пока особых жалоб и не было... В сравненим с прошлым.
     
  15. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #55
    CLCA це новий, чи старий? А в старому які жалоби най частіше зустрічаються? І на якому пробізі?
    В мене із 1.6 взагалі небуло ніяких проблем, прада я наїхав лише 70тис.
     
  16. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #56
    @GTD, CLCA - дефорсований CFHC, в ньому всього 110 поні і немає сажевого фільтра. Випускається з 2011 року.
    Подібні наіздили під 300 тисяч вже.
     
  17. GTD

    GTD Учасник

    Дописи:
    175
    Область:
    Чернівецька
    Місто:
    Чернівці
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    White
    #57
    Які в них най частіше проблеми зустрічаються? І на що потрібно звернути увагу при покупці ?
     
  18. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #58
    @GTD, тарабанит маховик.. А так - комп диагностику да и все... Желательно с полной историей... Главное - найти с чего выбирать.
     
  19. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,712
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #59
    Маховик, на самом деле, тарабанит у всех.
    Вопрос только в закономерности.
     
  20. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #60
    @Usike, 100%
    @GTD, еще бывают проблемы с топливной рампой - от топлива и глюков датчиков и с клапаном ЕГР - от топлива и глюка електрики... Да и все...
     

Поділитися цією сторінкою