1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Отбойник рессоры

Discussion in 'Подвеска' started by Rusl, Mar 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SORIK

    SORIK Учасник

    Messages:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #21
    спасибо!
    Перше повідомлення: Mar 22, 2015

    Нове повідомлення: Mar 22, 2015
    а какое должно быть расстояние от верхнего отбойника до рессоры? На пустом дизельном кадди. Или как проверить рессору в каком она состоянии?
     
  2. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #22
  3. SORIK

    SORIK Учасник

    Messages:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #23
    ну в принципе если их поставить на машину они просядут и будут как мои, но все же хочу знать почему отбойники поразрывало от перегруза или от уставших рессор.
     
  4. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #24
    Включаем логику, машина груженная, дорога херовая, прыжок - сработал отбойник.
    Как тот так:D
     
  5. SORIK

    SORIK Учасник

    Messages:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #25
    та думал уже и в принципе согласен. нашел на ру форуме, что меряли растояние от земли до арки получается 72 см, пошел померил тоже 72.
     
  6. Usike

    Usike Спеціаліст

    Messages:
    3,714
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #26
    Ну все, не парся:ok:
     
  7. SORIK

    SORIK Учасник

    Messages:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #27
    отбойники все равно нужно менять:derisive: та и передок смотреть.
     
  8. Barkas

    Barkas Новенький

    Messages:
    38
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #28
    замітив при заміні колеса що надірвана частина відбійника ресори(
    наскільки смертельно продовжувати експлуатацію без заміни (особливо не перегружаю машину) і чим це грозить?
    може таке бути на розборках, шротах?
     
  9. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #29
    Если перегружать, то вот Вам пример:
    http://www.drive2.com/l/6072682/
     
    Barkas and ACERBUS like this.
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #30
    jorjik, это не перегруз - 500 кг. А вот как пример последствий езды без демпферов - красочно...
     
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #31
    Мики, а я не соглашусь и настою на своем. ИМХО машина в этом примере - урезанная... Наверняка и прочность рессор новых и старых (многократно испытавших цикл нагружения) разная. Как наглядный пример - переламывание руками стальной проволоки многократным изгибом в противоположных направлениях.
    А про отбойники - поддерживаю.
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Messages:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #32
    А про них и тема - вот на этом и сошлись.
    Что сказать хотел: многие видя "распатрошённый" отбойник просто отрезают ножёвкой последнее "кольцо" и думают что они машину починили.
    Вот эти люди пусть потом не удивляются когда у них рессоры полопают.
    Отбойник ограничивает рабочий ход рессоры и ОН ДОЛЖЕН БЫТИ ИСПРАВЕН.
    Далее - если хотите - Ваш пример про "проволочку в руках".
     
  13. sketch

    sketch Учасник

    Messages:
    104
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    black
    #33
    купляв машинку і знав що немає відбійників. поїздив без них але злякався перегрузів хоча вони в мене рідко бувають. Купив відбійники, так не має болтів. Щоб не забивати дурним голову схиляюсь до думки, що перекупу були потрібні і зняли з мого кеда. так от пошукав в неті і знайшов такий варіант http://avtokontinent.com.ua/find4me-info/?search=N90441103&brand=VAG , можна замовляти, підійдуть? я вже ні кроку не роблю без вашої поради:)
    Перше повідомлення: Nov 20, 2015

    Нове повідомлення: Nov 20, 2015
    і яка різниця може бути в порівнянні з цим http://carbonus.com.ua/products/VAG/N90441103.html
     
  14. koliysuk

    koliysuk Перевірений

    Messages:
    320
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синій
    #34
    @sketch, Я міняв в себе і стався такий попандос, старі зняв за 5хв, в них були болти , через середину закручувались, а нові до чашки приварена шпилька, один якось пішов з горем пополам при встановленні іншого обірвав ту шпильку ні сюда ні туда, отбойнік прокручується бо там шапочка всередині! Якось вдалось відрізати болгаркою між чашкою і рамою, потім приварив гайку до ледь торчащої тої шпильки в рамі і по техеньку вправо вліво відкрутив, мечеком прогнав різьбу і прикрутив вже болтом через середину і того пів дня потратив! А причина була в тому що різьба в рамі М10х1.25 а у відбійнику М10х1.5 чи наоборот вже не памятаю! Не йде не крути боване, пів дня собі дорікав!!!
     
    Костя and Usike like this.
  15. sketch

    sketch Учасник

    Messages:
    104
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    black
    #35
    @koliysuk, дякую за попередження, буду вкурсі:thank_you:
     
  16. Чилик

    Чилик Старожил

    Messages:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #36
    Могу подсказать небольшой(колхоз)для тех кто любит подгружать своего коня.
     
    Schumacher81 likes this.
  17. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Messages:
    1,490
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #37
    :popcorm1:
     
  18. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Messages:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #38
    Подскажите у меня екофуел - клиренс маловатый , даже очень за счет выступающего 2го балона и за счет пластиковой защиты снизу.
    как едем на природу- даже небольшие ямы- постоянно чиркаю защитой. Да еще и заметил что уже отбойников практически нет. (Резина штатная стоит 195 65 15- вот задумался увеличить клиренс - поставить или 195 70 15 или 205 65 16) ну и думаю что на ямах рессора все таки проседает нормально, и может лучше не штатные 122 мм поставить, а как тут пишут поставить от добло 132 мм?чтоб клиренс не сильно уменшался при езде по кочкам за счет упирания рессоры в отбойник.

    у кого какие мнения? Готов выслушать все идеи...:minion_write::minion_wave:
     
  19. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Staff Member

    Messages:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #39
    Чилик, Юра..давай народу идеи толкай..Вишь все курят..в ожидании..))
     
  20. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Messages:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #40
    Jetta Vlad, я не гружу, но мне важен клиренс.
    Хотя екофуел тяжелее любого дизеля однозначно за счет 4х тяжелых метановых балонов в задней части.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page