1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    362
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Дивлячись які LTO, вони бувають сильно різними з різною величиною середньої точки заряду. Для LTO 32145 10 а/г повна напруга заряду 2,9В, 5s разом 14,5В/
     
    achtung подобається це.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,185
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @shun, може воно і так, але частіше використовують 6S....
    І ще одне питання:
    як обмежити струм зарядки?
     
    Останнє редагування: 23 лис 2025 о 19:49
  3. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    362
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Радикально ніяк. Перший спосіб це недоводити такий акумулятор до повного розряду, тоді струм заряду не буде великим, другий спосіб це підключити акумулятор проводами такого перерізу, щоб вистачило на роботу автомобіля і самі проводи маючи свій опір будуть обмежувати струм заряду, буде деякий нагрів, але недовго . У мене генератор видає 140А, акумулятор може взяти десь біля 100А, по мірі заряду струм понижається. Враховуючи малий час заряду все має бути добре. На форумі electrotransport.ru ще ніхто про вихід з ладу генератора не писав, елементи 32145 не такі "ядерні", як 66160.

    6s використовують для елементів 66160.
     
  4. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,185
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    проводи зменшити не можемо, бо дизеля ж треба заводити))))
    а якщо аккум не розряджати, то і свинець добре себе чухає...
    коротше кажучи, мабуть не даремно свинець використовують досі в якості стартерного.....
     
  5. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    362
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    В мене рідкі короткі поїздки по місту і рідкі поїздки до облцентру 50-60 км. При таких поїздках декілька разів на місяць заряджав акумулятор, доводилося його виймати і носити, мороки багато, спина вже не та . Історія така: акумулятор з машиною прослужив 6 років при курсі 8,4 часто їздив, ніколи не заряджав, потім була амега преміум при таких самих поїздках прожила 3 роки (деколи підзаряджав), потім vega efb 78 а/год прожила 2 роки (заряджав декілька разів на місяць), потім турецький Platin Diesel 88Ah 780A (реально мав 88 а/г і вага 19,5 кг, заряджав декілька разів на місяць) прослужив менше 2 років. Все це носіння цього барахла мені набридло, думав купити EXIDE Premium (EA770) 77Аh 760Ah або Yuasa YBX 5096 80Ah EN 740A, але потім вирішив зробити самому LTO із бюджетних елементів, бо зроблене із 66160 потягне 11-12к грн. Проблема не тільки в носінні, а і у тому, що вище вказані акумулятори при догляді довго не служать, а як будуть служити в моїх умовах експлуатації EXIDE Premium (EA770) 77Аh 760Ah або Yuasa YBX 5096 80Ah EN 740A невідомо, тому вирішив підняти ставки.

    На додачу. Може акумулятори, що продаються у "білих людей" в Європі і служать довго, а те добро, що до нас привозять або тут виготовляються не дуже.
    Перше повідомлення: 24 лис 2025 о 17:56

    Нове повідомлення: 24 лис 2025 о 18:06
    Забив я на ті проводи і на якість акумуляторів, які купляв. На основі прочитаного зробив на LTO, подивимося як далі буде.
     
    achtung подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,185
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    для такого ідеально електромобіль)))
     
  7. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    362
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Так, але він будучи новим чи не новим дешевіє з такою швидкістю, що вся економія іде до заднього місця, про гроші на його придбання можна також згадати.
     
  8. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,185
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    то це ж прекрасно!!! берем такий здешевівший за копійки і радіємо))))
     
  9. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    362
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Тільки брати треба на залізофосфаті з тепловим насосом і якщо батарея буде ще в нормі викладаємо від 20к тугриків американських, краще я вже на кадіку, який давно є з акумулятором LTO буду рідко їздити. Причому того кадіка ще за щось можна продати, а електричку з сильно поношеним акумулятором хіба на метал здати. Якщо негативний агресор доконає енергетику, то подивимося як будуть електричку заряджати, скільки це буде обходитися і куди ви на ній заїдете. Вся фішка на мою думку в електричках тільки тоді, коли можна переноску з квартири чи будинку кинути і по нічному тарифу заряджати., думаю наша держава скоро виправить цей недолік відмінивши нічний тариф для побутових споживачів, для організацій відмінено вже давно. В гаражах, які окремо стоять від будинків вже виправила прирівнявши ціну електроенергії до комерції, ще й хочуть лічильники старі замінити за рахунок споживача під загрозою відключення.
     
  10. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,185
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    серйозно? я ще не бачив на металоприйомці жодної електрички)))
    А теслу 21-го року можна знайти за 15.....
    Звичайно, електричка не замінить дизеля...
    але. я вважаю, що заводити дизеля для поїздки на 3-5 км - це гріх....
     

Поділитися цією сторінкою