1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Discussion in 'Электрооборудование' started by Diesel Euro4, May 19, 2014.

  1. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    360
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Дивлячись які LTO, вони бувають сильно різними з різною величиною середньої точки заряду. Для LTO 32145 10 а/г повна напруга заряду 2,9В, 5s разом 14,5В/
     
    achtung likes this.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,182
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    @shun, може воно і так, але частіше використовують 6S....
    І ще одне питання:
    як обмежити струм зарядки?
     
    Last edited: Nov 23, 2025 at 7:49 PM
  3. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    360
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Радикально ніяк. Перший спосіб це недоводити такий акумулятор до повного розряду, тоді струм заряду не буде великим, другий спосіб це підключити акумулятор проводами такого перерізу, щоб вистачило на роботу автомобіля і самі проводи маючи свій опір будуть обмежувати струм заряду, буде деякий нагрів, але недовго . У мене генератор видає 140А, акумулятор може взяти десь біля 100А, по мірі заряду струм понижається. Враховуючи малий час заряду все має бути добре. На форумі electrotransport.ru ще ніхто про вихід з ладу генератора не писав, елементи 32145 не такі "ядерні", як 66160.

    6s використовують для елементів 66160.
     
  4. achtung

    achtung Старожил

    Messages:
    2,182
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    проводи зменшити не можемо, бо дизеля ж треба заводити))))
    а якщо аккум не розряджати, то і свинець добре себе чухає...
    коротше кажучи, мабуть не даремно свинець використовують досі в якості стартерного.....
     
  5. shun

    shun Перевірений

    Messages:
    360
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    В мене рідкі короткі поїздки по місту і рідкі поїздки до облцентру 50-60 км. При таких поїздках декілька разів на місяць заряджав акумулятор, доводилося його виймати і носити, мороки багато, спина вже не та . Історія така: акумулятор з машиною прослужив 6 років при курсі 8,4 часто їздив, ніколи не заряджав, потім була амега преміум при таких самих поїздках прожила 3 роки (деколи підзаряджав), потім vega efb 78 а/год прожила 2 роки (заряджав декілька разів на місяць), потім турецький Platin Diesel 88Ah 780A (реально мав 88 а/г і вага 19,5 кг, заряджав декілька разів на місяць) прослужив менше 2 років. Все це носіння цього барахла мені набридло, думав купити EXIDE Premium (EA770) 77Аh 760Ah або Yuasa YBX 5096 80Ah EN 740A, але потім вирішив зробити самому LTO із бюджетних елементів, бо зроблене із 66160 потягне 11-12к грн. Проблема не тільки в носінні, а і у тому, що вище вказані акумулятори при догляді довго не служать, а як будуть служити в моїх умовах експлуатації EXIDE Premium (EA770) 77Аh 760Ah або Yuasa YBX 5096 80Ah EN 740A невідомо, тому вирішив підняти ставки.

    На додачу. Може акумулятори, що продаються у "білих людей" в Європі і служать довго, а те добро, що до нас привозять або тут виготовляються не дуже.
    Перше повідомлення: Nov 24, 2025 at 5:56 PM

    Нове повідомлення: Nov 24, 2025 at 6:06 PM
    Забив я на ті проводи і на якість акумуляторів, які купляв. На основі прочитаного зробив на LTO, подивимося як далі буде.
     

Share This Page