1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення двигунів: 1.9TDI (BJB,BSU,BLS)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Ок.
    Ви маєте досвід з тим до кого звернутися по питанням прошивки єсу ?
    Як що маєте - дайте координати.
    Цікавлюсь грамотними людьми. Щоб розуміли що та для чого у прошивці.
    Звичайне євро 2 замість євро 4 - не цікавить.
     
    Platone подобається це.
  2. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Маю звісно, бо не казав би про це. Що саме Вам треба прошити в ЕЦУ? Звернутися можна до мене)) напишіть в особисті
     
  3. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Цікавить обнова прошивки для мотора BMM.
    Як що є така.
     
  4. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    Для цього треба номер ЕЦУ та версія прошивки яка наразі стоїть в ньому.
     
  5. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Відповів у приват
     
  6. Victor7

    Victor7 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 1.9 BSU 2010
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Шановний клуб Caddy, будь ласка, порадьте майстра в Києві, саме толкового і досвідченого майстра, а не СТО, для правильної заміни і налаштування
    реміня ГРМ (комплект) на BSU 1.9 Дізель 2010. Робота не складна, але відповідальна, щоб вірно все виставити, натягнути, перевірити синхронізацію, затягнути потрібним моментом і все перевірити. Не хочеться, знаєте, заїхати на ідеально працюючій машині, а виїхати наче напів хворій...Саме цей автомобіль (короткий вантажний фургон) з реальним малим пробігом, мені дуже потрібний і замінити його сьогодні на щось путнє, - не можливо. Caddy з базару з пробігами по 500тис (на приборці 85) - не варіант, так само, як і нові, з 21го року, на пружинках, з залізними вікнами, розпашонки з дитячими гламурними приладами і картонними дверима - просто пародії на Caddy.... Зазвичай все роблю сам, але зараз не маю ні умов, ні можливості, тому й шукаю майстра VW, який не тільки любить ці машини, але і має досвід, знає і розуміє що він робить і чому, також поважає людей, які створили цей двигун і написали мануал з технічного обслуговування...Дуже дякую всім, хто відповість...
     
  7. Ljova

    Ljova Учасник

    Дописи:
    124
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Дрогобыч
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white
    @Victor7, Євген 0636426631, всіма шанований клубний механік
     
    greek подобається це.
  8. Victor7

    Victor7 Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 1.9 BSU 2010
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Дякую, що відгукнулись, я вже телефонував йому, спочатку він переносив зустріч на неділю-дві кілька разів, а потім відмовив зовсім...Не знаю чому, мабуть дуже зайнятий, я просив записати мене в чергу, але і це було для нього не цікаво...
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Треба ж повністю писати що булоч а не виривати... Коли Вам назначили конкретну дату, то ви не приїхали, навіть не подзвонивши, що не виходить приїхати. Ну ок, я взяв інші авто, в тому числі 3 військові. У всіх мотори - а це час і не маленький. Вже перезаписали знову в чергу, чекайте я наберу чи Ольга
     
    sula, 3ds, MAY та 2 іншим подобається це.
  10. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    тепер знаєте чому?
     
  11. andromeda73

    andromeda73 Учасник

    Дописи:
    245
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Лубни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    красный
    Всім привіт. При запуску на холодну вилітає клуб білого (туман) диму, двигун якусь мить (секунда-дві) ніби троїть, далі все працює як годинник, не димить, расход в нормі, масло не бере... І тут знайомий каже , що в нього теж був кадік з насос-форсунками, і також після таких симптомів прийшлось робити двигун, якийсь час він поїздив і ..."шось потім кудись погнало ...". Суть . Насос-форсунка кріпиться одним болтом, тому вибиває еліпс і жене соляру в масло . Йому переробили кріплення на два болта, і тоді все добре. В себе в місті підійшов до одного майстра - він каже , хоч і на два болта перероби - проблему не рішиш, все одно з часом вибиває, тобто каже хоч роби зараз , хоч - їздь, буде гірше - зробиш. Ну і цінник прикинули приблизно, зняти-поставити голову - 6-8тис, за розточку і переробку на два болта в Сумах - 10тис, ну і ще там по запчастинам набіжить до 20-25. Може хтось з даною проблемою стикався, хотілося б почути пораду.
     
  12. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Самі болти дадуть не багато.
    Поки не розбило головку...на цих моторах треба- робити діагностику форсунок на моторі (як що треба- на стенді коректувати форсунки) знімати форсунки, виготовляти фіксатори для форсунок, болтові зажими для фіксаторів, переробляти верхні кришки валу коромисел, встановлювати форсунки з фіксаторами + новими резинками/шайбами, затискати форсунку з однієї сторони новим болтом, з іншої болтом кріпленням фіксатору. Потім встановлювати вал коромисел з новими болтами та регулювати робоче положення форсунок.
    Кришку клапанів на нову прокладку.
    І буде вам щастя.
     
    andromeda73 подобається це.
  13. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Втулиться голова і все. Нашо ті болти не розумію, коли і так ходить достатньо
     
    1sad1, andromeda73 та Ljova подобається це.
  14. Sepa

    Sepa Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вишневе
    Усім привіт. Може хтось може підказати по діагностиці. Чи все норм чи ні. Дякую
    2.0 tdi BMM
    (001) 819 / 4,7 / 8,7 / 81,9
    (003) 840 / 285 / 285 / 78,1
    (004) 840 / 1,9 / 8,7 / -0,5
    (013) -0,19 / -0,59 / 0,40 / 0,38
    (015) 819 / 34,2 / 0,40-0,60 / 0,0
    (018) 0 / 0 / 0 / 0
    (005) 819 / 15,4 / 48 / 81,9
    (007) 78,3 / - / 44,1 / 81,9
    (010) 275 / 969 / 958,8 / 0
    (011) 819 / 1040,4 / 958,8 / 80,5
    (023) -77,0 / -57,0 / -77,0 / -70,0
    (051) 819 / 399 / 48 / 00010000
     
    Останнє редагування: 8 лют 2024
  15. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Які маєте витрати палива ?
     
  16. Sepa

    Sepa Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вишневе
    @3ds, Які маєте витрати палива ?
    Прогрітий на холостому 0,5 - 0,6 це коли виставив синхронізацію на -0,5 коли була -2,5 то витрата на холостому була 0,4-0,5.
    По трасі якщо їхати 150-170 то до 8 доходить, якщо спокійно то 6-6,5
     
  17. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    ...на прогрітому на холостих, у групі 11 є 2 параметри тиск надуву розрахований і тиск фактичний/атмосферний. Треба виставити синхронізацію, щоб ці показники на холостих були однакові/близькі. Потім з прибором покататися і перевірити відповідність їх на трасі. Це приблизно получається при синхронізаціі від -1 до -1,5.
     
    Sepa подобається це.
  18. Sepa

    Sepa Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вишневе
    @3d
    Була синхронізація -1 більше відчувалось що посмикує. Після заміни грм була синхронізація -2,5 то погано заводилась в мороз і в місті по пробках підтраювала.
    Зараз -0,5 то норм але витрата підросда трошки. Вихлоп так і смердить. Спробую якось зробити так як ви написали
     
  19. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    - зробіть нормальну діагностику мотору, зверніться до спеціаліста. ВММ заводиться добре навіть при синхронізаціі - 3,5 та при морозі -13, але їде слабше. Перевірте компресію, насоси/тиск палива, стан фільтрів, герметичність патрубків, реальність термодатчиків, стан екології.
     
    Останнє редагування: 9 лют 2024
    Sepa подобається це.
  20. Sepa

    Sepa Гість клубу

    Дописи:
    8
    Область:
    Київська
    Місто:
    Вишневе
    З екології тільки єгр. Гбц зролена, турбіна зроблена , грм новий, комплект зчеплення новий, сальник колінвала новий. Їде дуже бодренкьо)
    Перше повідомлення: 9 лют 2024

    Нове повідомлення: 9 лют 2024
    Сальник
     

    Вкладення:

Поділитися цією сторінкою