1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    342
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    бачу, що вище на польську перекладали )
     
  2. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Так, я з Польщі. Здається проблема з редуктором. При наявності половини бака газу тиск на рейку в положенні в положенні близько 4 бар. Після заправки до повної тиск на рейці всього 3 бар. Підсумовуючи, чим менше газу в баку, тим більший тиск на газову рампу.
     
  3. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Не типова несправність редуктора, зазвичай чим більше тиск в балонах, тім більше перепускає в рампу.
    Спробуйте для початку відкрутити магістраль з балонів на редукторі, потім відкрутити муфту, в яку входить трубка магістралі, під нею фільтр, в якому він стані та чи немає там мусора.
     
  4. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Чи можу я це зробити, коли бак наполовину заповнений? Чи потрібно спочатку запустити весь газ?
     
  5. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Якщо тримають клапана на балонах, то можете, якщо ви відкрутили магістраль і газ іде більше ніж 2 хвилини, значить якійсь клапан не тримає, а якщо газ трохи вийшов + - хвилину, то норма. Можна закрити балони вручну.
     
    Igor T. подобається це.
  6. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Тож просто від'єднайте акумулятор?
     
  7. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ні, акумулятор непотрібно від'єднувати.
     
  8. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Тепер тут треба ключем на 19 відкрутити і буде газовий фільтр?

    Я спробував його відкрутити, але, мабуть, доведеться докласти багато сили, щоб відкрутити його.

    [​IMG]
     
  9. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Так, там він, відкрути, достань його та спробуй проїхати без нього, тільки обережно, туди не повинен потрапити мусор, все повинно бути чисто.
     
  10. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Те саме без газового фільтра. Ось так це виглядало:
    [​IMG]

    Я не знаю, де шукати причину. Хоча десь може бути витік. Цей газовий шланг виглядає погано.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    212
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Милом скористайтеся.
     
  12. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Фільтр треба вернути назад, треба пояснити більше детально що відбувається, ви заводите холодне авто зранку, що далі відбувається? Вона стартує на газу чи на бензині, як далі вона їде, на бензині чи на газу, не зовсім розумію що саме відбувається і з якою частотою, є якась закономірність чи ні?
    Варіантів декілька, газ не доходить до редуктора з балонів або іноді зачиняються клапана на балонах під час їзди, щось із редуктором, програмно відключається газ і переходить на бензин, бо є тому якась причина.
     
  13. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Коли заводжу на холодну, відразу працює на газу.. Комп’ютер перемикається на бензин, коли тиск на газовій рампі падає нижче 3 бар. Тиск падає тільки при відпусканні педалі газу під час руху на передачі. Тримає 4 смужки в режимі холостого ходу.

    Тиск з газових балонів по датчику на редукторі весь час.

    Проблема в падінні тиску між газовим редуктором і форсунками при відпусканні педалі газу.
     
  14. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Якщо я правильно зрозумів, то вона переходить на бензин тільки коли відпускаєш педаль акселератора, та їдеш накатом на передачі трохи довше по часу, а ніж потрібно для перемикання передач, я так розумію при перемиканні передач вона не переходить на бензин, бо за короткий проміжок часу не встигає впасти тиск.
    Дивна несправність, можна спробувати промити газові форсунки на стенді. Коли їдеш накатом на передачі, клапана на балонах зачиняються, якщо якась форсунка заліпає у відчиненому стані, то газ з рампи і буде падати, бо балони зачинені, а газ стравлюється через форсунку во впускний колектор.
     
  15. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Чи можу я побачити у VCDS, яка форсунка все ще подає паливо, коли педаль газу відпущена?

    Де я можу знайти список команд VCDS для Volkswagen Caddy Ecofuel?
     
  16. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ні, зворотнього зв'язку у форсунок немає, вони знімаються дуже легко, треба зняти і перевірити на стенді для бензинових форсунок, заразом помити їх.
    Vcds це авто діагностується як і звичайне бензинове, тільки є декілька газових параметрів.
     
  17. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    Проте, ймовірно, можна перевірити час упорскування, група 101 для бензину та 250 для газу.

    Сьогодні я помітив, що:
    1. Після їзди на газу і глушіння автомобіля тиск залишається близько 1 бар.
    2.При переході на бензин він починає падати приблизно до 0,25.
    3.При їзді на газу час уприскування бензину становить 1,64. Це 0, коли педаль відпущена.

    Коли я відпускаю педаль, час упорскування газу (4) починає збільшуватися, а тиск (5) зменшується.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Треба перевірити на іншому справному авто, бо мені здається що коли відпускаєш педаль, час упорскування повинен ставати 0, а не збільшуватися, а тиск падати.
    Можливо щось із прошивкою блока керування двигуном, хтось може невдало щось із ним зробив.
     
  19. ufo321

    ufo321 Новенький

    Дописи:
    19
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Щорс
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    109
    А може, як ви раніше писали, форсунки. При відпусканні педалі акселератора редуктор перестає подавати газ, а ще відкрита форсунка подає паливо, тому тиск падає.
    Дивно те, що при їзді на бензині цей тиск також опускається нижче 1 бар. Таке враження, що поршень під час руху все ще всмоктує газ через відкритий інжектор.

    Я збираюся розібрати форсунки і віддати їх спеціалісту для чистки та перевірки.


    ВИДАННЯ!!!

    Я нарешті знайшов причину! Почав чистити форсунки як на картинці, ненадовго подав 12 вольт. Помітив, що одна форсунка весь час ллє (форсунка заклинила у відкритому положенні)

    Чи можу я купити лише 1 нову форсунку? Зазвичай я його заміню та їжджу чи потрібен тюнінг?

    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 5 вер 2023
  20. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Звісно можна, номер Bosch 0280158862
    Можна почистити свої на стенді для бензинових форсунок, с подальшою перевіркою на баланс та герметичність, майже завжди допомагає.
    Якщо нова форсунка, то просто міняється і все.
     
    Останнє редагування: 5 вер 2023
    Igor T. подобається це.

Поділитися цією сторінкою