1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (BMM)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    я напишу так. для всіх насос-форсуночних моторів витрата рахується нормальним від 5 до 8.5, в любих режимах
     
  2. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    (Нормально) це розуміння у кожного своє. Тим більше 5-8,5 на всіх рржимах ... Тобто з'їздити до Києва з Дніпра по вашій схемі, то 30 літрів різниця може бути і то є нормально ?
    Я питав про реальні витрати власників ВММ.
    - Пробіг такий-то, + режим руху, витрати місто/траса. Комп на холостих показує 0,х л/год.
    Дякую.
     
    Останнє редагування: 29 тра 2022
  3. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    якщо не агресивна їзда порожняком то траса в 4,9 вкладається
    + причіп - 6,5-7
    тона пшениці в причепі - 8-9
    загалом цілком реально вкластися в характеристики заявлені заводом виробником
     
    3ds подобається це.
  4. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    :D:D:D
    ще як придрючитись і тримати постіно роздутою турбіну то взагалі гума горить)
    Перше повідомлення: 30 тра 2022

    Нове повідомлення: 2 чер 2022
    ВІД ПАЛЬНОГО ЩЕ ЗАЛЕЖИТЬ. ОСТАННІМ ЧАСОМ ПО ТРАСІ ПОКАЗУВАЛО 5,5.
    СИТУАЦІЯ З ПАЛЬНИМ НІКЧОРТУ!.. ВИЇЗДИВ МАЙЖЕ ВСЕ. ЗАЛИВ 10 ЛІТРІВ З КАНІСТРИ (ЗАПАСАВСЯ ЩЕ В КВІТНІ), І ВУАЛЯ - 4,5-4,8!
     
    Останнє редагування модератором: 2 чер 2022
    kela подобається це.
  5. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    куди звертатись?
     
    sula подобається це.
  6. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Мабуть в приват.
    ЕТКА для ВММ дає 2 номери форсунок:
    038130073BQ
    038130080AX
    Хто знає чим відрізняються ці форсунки ?
     
    Останнє редагування: 24 жов 2022
  7. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Чи можна детальніше про відмінності bls та bmm? Я так розумію відрізняються форсунки, шатуни, поршні, прокладка гбц. Чим відрізняються колінвала? Чи є ще відмінності?
     
  8. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Відрізняється блок, поршні, шатуни, колінвал.
    Головка така сама.
     
  9. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Євген сказав що насипав bmm запчастини у bls блок, значить блоки мало чим відрізняються. У чому відмінності колін?
     
  10. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Звертацтеся до Євгена. Я мабуть не спеціаліст. Я-б не зміг BMM поршні діаметром 81мм, вставити у циліндри BLS діаметром 79 мм. Розточити циліндри на 2 мм ?
    І що залишиться до системи охолодження ?
    ЕТКА дає на вмм інші номери перерахованих деталей.
    Я-б не став спорити з інженерами ваг.
    Для доїхати до базару, можу зібрати хоч на колінвалу ваз.
     
    Останнє редагування: 23 гру 2022
  11. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    А змогли б ви вставити поршні бмм у блок бст?)) (Цікавлюся перетворенням бст у бмм, пишу у темі блс тому що тут піднялося таке питання). Більше цікавить відмінність колін бмм та блс (у блс та бст мають бути однакові). За систему охолодження не запитував, відмінності знаю, питав за начинку блока.
     
  12. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Не готовий.
    Для вирішення таких питань є ЕТКА + VIVID.
    Але якщо хочете правильне рішення, тримайте :
    - Купуєте б/у мотор вмм. Перевіряєте на ньому вкладиші + компресія. Збираєте та ставите на авто.
    Інші рішення будуть у загальному дорожчі на 30+% + не стабільні.
    Якщо робите для себе.
     
    Останнє редагування: 31 січ 2023
  13. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Все вже давно зроблено. Було авто з бст, стало з бмм (наразі не вирішена документальна складова). Просто в наявності двигун старий, і виникла ідея перетворення в бмм. Етки викурив не мало, повірте, проте каталожні номери одне, а тримати в руках інше (я про колінвала. Чи дійсно вони фізично відрізняються? Якщо вони не відрізняються -це ідеальний варіант, якщо відрізняються діаметром шийки шатунів - міняти коліно на бмм, якщо відрізняються діаметром корінної - то воно того не вартує...)
     
    kela подобається це.
  14. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    коліно бмм по шийці товще і шатун міцніш, по корню стане
     
    kela та 3ds подобається це.
  15. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Дякую, це і цікавило. Чи не підкажете точні нормальні розміри корінної та шатунної шийки бмм та бст?
     
    kela подобається це.
  16. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    не потемі, але болить
    потік радіатор по опресовці
    як думаєте чи варто щось сипати в систему щоб заперло?
     
  17. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Насипете - першою запре пічку, спочатку не повністю і наче буде працювати. Сам радіатор деякі порошки (закривають), забиваючи окислові канали. Але то може вилитися у різку втрату антифризу на трасі.
    Тут лотерея, допоможе, не допоможе, допоможе/нашкодить, допоможе на місяць...
    Тому - Замініть радіатор і не мучайтесь. Ніякого б/у.
    Причина такої поломки у невідповідному, або ніколи не замінному антифризі.
    Така сама поломка може бути і з радіатором пічки, тільки ви не бачите початкове її запотівання.
    Так само, хоча-б раз на 2 роки треба міняти гальмівну рідину. Там свої нюанси.
     
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    після таких насипань я вже людям наміняв потім всю систему охолодження не один раз. Не скупіться, змініть радіатор від гріха подалі
     
    Олександр 555, greek та 3ds подобається це.
  19. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    так в тому то і справа що це не старий
    два роки не походив
    ще й не з дешевих - NISSENS
     
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    патрубки не дубові? може дує і рве?
     

Поділитися цією сторінкою