1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    На третьому. Гідрокомпенсатори всі поміняв. Стукало до заміни і після заміни гідрика звук не змінився.
    Перше повідомлення: 12 лип 2021

    Нове повідомлення: 12 лип 2021
    Ті що зняв більш-менш номальні були. Хіба, як варіант знову пробило. Тоді з клапаном повинні бути проблеми, якісь деформації, що заважають вільному рухові.
     
  2. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Dostam, Гідрокомпенсатор навряд пробило, просто уважно прослухав роботу двигуна на відео що зняли, і по мірі просування камери до центру звук посилювався.
    Це не вказує на пряму на гідрокомпенсатор, може бути і клапан. Але підозра більше на розбитий розподільчий вал в районі тандемного насоса, дуже звонкий стук. На самому тандемнику знаходиться пласка штука яка входить в вал, вона набагато твердіша за розподільчий вал, бо слідів зноса на ній не побачив. А от вал розбитий в цьому місті так же як і у Вас. І до речі я років 5 назад це місце на ньому заварював коли робив ГБЦ, а коли міняв тандемний насос десь рік назад приварена частина отпала. На роботу насоса це не впливає, а от звук на вал може передавати, так як обидві частини походять закладку і цементацію мабуть до 60 одиниць.
    Подивився роботу насос форсунок, думаю Ви даремно поставили донора, до заміни робота вашого двигуна була з непоганими показниками судячи зі скріншотів. На Вашомі місці яб оставив все так як було і на тіж самі місця на яких стояли форсунки.
    ИМХО.
    P.s. Ще, я перевірив би зазор регулювання насос форсунок після заміни вкладишів розподільчого валу на предмет зносу цієї запчастини WHT 000530
    Під номером 5 CImage.png
     
    Останнє редагування: 12 лип 2021
    Dostam та Noble подобається це.
  3. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Так. По донорській форсунці ті самі думки. Їх обов'язково виставою так, як були. Зазори відрегулював на всіх форсунках. По РВ зрозумів. Після спілкування з Женею Мегатрансом, ще під підозрою й вкладиші колінвала. Дякую за допомогу!
     
  4. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    791
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    Так, зазор по РВ. Коли робив ГБЦ на 250тис, також міняв вкладиші РВ і шатунні, та знімав 3-й і 4-й вкладиші колінвалу міряв мікрометром знос шийок. Обидва були в допуску. Але для точної перевірки зазорів між КВ і вкладишем тоді не було калібровочної проволоки Plastigauge. Так що перевірити корінь і шатун не помішає.
     
  5. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    Dostam, який фінал історії (результат пошуку) ?
     
    Останнє редагування: 30 лип 2021
  6. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Прошу вибачення за тривалу паузу. Відпустка, тому поки що не вдома. Подальші пошуки проблеми відкладені на середину серпня. Після вирішення обов'язково відзвітуюся. Є про що сказати, особливо, як робити не потрібно:)
     
    kela подобається це.
  7. kary

    kary Перевірений

    Дописи:
    372
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.2TSI (CBZA)
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2028
    Колір:
    веселий
    Перше повідомлення: 3 жов 2021

    Нове повідомлення: 3 жов 2021
    Dostam, який результат пошуку?
     
  8. waljen

    waljen Новенький

    Дописи:
    27
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    сірий
    Доброго дня, користуюсь автомобілем 2.0 sdi 7-років в принципі він мене влаштовує, хоть і тугуватий. Але за останній рік сильно впала потужність тобто став ну дуже повільно набирати обороти, ніяких чеків не горить,заводиться трішки тугіше(не спів оберту) масло фільтра завжди вчасно, пройшла заміна вкладишів,гідрокомпенсаторів,ремкомплект форсунок.Можливо хтось підскаже на, що звернути увагу.
     
  9. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    на діагностичні заходи. Компресія, герметичність циліндрів, циклова подача, показники мап сенсору/расходоміру, корекціі по 13й групі і т.д.
     
    3ds та APACH подобається це.
  10. drpatso

    drpatso Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Доброго дня, володію caddy 2.0 sdi з 2010 р., автомобіль по документах 2007, пробіг по панелі 135 тис., реальний - хто зна... Двигун потребує допомоги. Зводиться добре, проте, почав добряче троїти при прогріві (60-80 градусів), далі працює нормально. Також зросла миттєва витрата пального. Рівень масла в нормі. Підкажіть, в яку сторону копати? Один знайомий каже що форсунка накрилась, не розумію, чому її робота залежить від температури двигуна... Якщо вже знімати кришку двигуна, для доступу до форсунок, чи варто проінспектувати компенсатори і інші елементи грм?
    Якщо проблема у форсунці, чи можна замінити одну, чи потрібно всі комплектом?
    Як дізнатися які саме форсунки придбати?
     
  11. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Делайте диагностику шнурком
     
  12. drpatso

    drpatso Гість клубу

    Дописи:
    6
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    VW CADDY
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Діагностика шнурком показала проблему з форсункою 3 циліндра, так сказав діагност...
    Перше повідомлення: 16 січ 2022

    Нове повідомлення: 16 січ 2022
    Чи можна замінити одну форсунку, чи потрібно всі комплектом?
    Як дізнатися які саме форсунки придбати?
     
  13. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    конечно можно одну 038 130 073 BR вот ваша если у вас мотор BST
     
    Djek та sage64 подобається це.
  14. viktor&viktor

    viktor&viktor Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy
    Ребята, то сталкивались с такой проблемой, Кадди 2,0sdi 2008- на холостых дерит троит , замененный ремкомплект форсунок колечки резиновые бош,,поставил прозрачные трубки воздуха пузыря не после простоя ,заводится что на холодную что на горячую хорошо . Помогите пожалуйста советом что может быть????
    Перше повідомлення: 27 тра 2022

    Нове повідомлення: 27 тра 2022
    Ребята, то сталкивались с такой проблемой, Кадди 2,0sdi 2008- на холостых дерит троит , замененный ремкомплект форсунок колечки резиновые бош,,поставил прозрачные трубки воздуха пузыря не после простоя ,заводится что на холодную что на горячую хорошо . Помогите пожалуйста советом что может быть????
     
  15. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    Диагностику делали?
     
  16. viktor&viktor

    viktor&viktor Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy
    Нет
     
  17. kela

    kela Учасник

    Дописи:
    207
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    yellow
    viktor&viktor, С этого нужно начинать,
    после этого будет яснее куда двигаться дальше
     
  18. viktor&viktor

    viktor&viktor Гість клубу

    Дописи:
    4
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy
    понял
     
  19. waljen

    waljen Новенький

    Дописи:
    27
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    сірий
    Доброго дня, може хтось підкаже, які форсунки мають стояти на моєму авто 2.0 sdi(BST)тому що я на 9-й рік експлуатації тільки но замітив що вони мають різні номера.
    Перше повідомлення: 14 сер 2022

    Нове повідомлення: 14 сер 2022
    Типу 3-ри мають позначення BR,а 1-на BX
     
  20. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    038 130 073 BR (нова)
    Насос-форсунка
    BST


    038 130 080 BX (реставрована в заводських умовах)
    Насос-форсунка
    BST
     
    white1974, sage64 та Vipop подобається це.

Поділитися цією сторінкою