1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (BMM)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Розглядаю свап sdi2.0-tdi2.0bmm. На даний час стоїть КПП 02s. Фінансів (як завжди:)) обмаль. От і складаю мінімальний список необхідних запчастин. Хто допоможе буду дуже вдячний.
     
  2. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    ее разорвет на запчасти.
     
  3. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    91
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    Вітаю. Всіз з Вербною Неділею!
    Підкажіть будь ласка по помилці лямбди р2243 000 обрив цепи. Після видалення помилки через деякий час знаву зявляється чек та дана помилка. Чи є можливість якось продіагностувати Васею лямбду? (Із нюансів- бмм стоіть на місці сді, вихлоп та фільтр бокс лишив від сді)
    Перше повідомлення: 17 кві 2022

    Нове повідомлення: 23 кві 2022
    Досі проблема актуальна(
     
  4. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Для саморазвития и перспективы: можно ли превратить BLS в BMM?
     
  5. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Мені здається, що там різні блоки циліндрів.
     
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,155
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    а зачем???
     
  7. sergeyhost

    sergeyhost Старожил

    Дописи:
    1,119
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy Life 2006
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4B4
    Блоки должны быть одинаковыми, разница в головке блока.
    Зачем? Улучшить характеристики, омолодить.
    ЗЫ. Википедия пишет, что разные блоки... Вопрос отпадает автоматически (
     
    Останнє редагування: 25 кві 2022
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Можно, я робив. На блоця 1.9, а інше все бмм
     
    sergeyhost подобається це.
  9. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    таке діло
    Шкода Октавія а5 2.0 TDI (BMM)/ 2006 р. 257 тис. км
    Почав рости рівень масла, а потім ще й заводитись стала погано після довгого простою. Поміняли прокладки на форсунках - помогло на тисяч 8 км, а далі знов те саме. Виною усьому відома нам болячка - роздовбані посадочні гнізда форсунок в ГБЦ.
    є три шляхи вирішення:
    1) заміна ГБЦ на нову - варіант ідеальний і рекомендований заводом-виробником але добіса дорогий - нова ГБЦ то пів моєї машини
    2) заміна ГБЦ на б/у - трохи дешевше (300 доларів комплектна ГБЦ + робота + витратні матеріали)
    3) ремонт своєї ГБЦ - робити втулки в посадоцні місця
    третій варіант найбільш прийнятний але... треба знайти контору яка цим займається в Києві БошСервіс таким зараз не займається, СТО Ковш - в Херсоні, в Запоріжжі чув роблять... але не можу знайти. Може хтось знає ще місця?
    Або підкажіть з яких моторів ще може підійти ГБЦ?
     
    Останнє редагування: 26 тра 2022
  10. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Дописи:
    708
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Octavian, 063 957 6667 зателефонуйте можливо вам допоможе наш клубний майстер.
     
  11. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    дякую
    не знав що у нас є клубний майстер...
     
  12. Ljova

    Ljova Учасник

    Дописи:
    124
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Дрогобыч
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white
    Octavian, у нас в клюбі є такий спец)))), номер Вам вже вище кинули..)
     
  13. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Якби не доводили до критичного стану, можно було-б виготовити спеціальні фіксатори форсунок. Після встановлення, форсунки стоять зовсім без люфтів навічно.
    У вашому випадку зараз, клубний майстер(телефон) подивиться і скаже що треба зробити.
     
  14. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    ТА ДА...
    але хороша мисля приходить опосля...
    виявляється є офіційне вирішення проблеми
    є і народне мистецтво -
    втім, як казав небіжчик, маємо те що маємо
     
    jorjik подобається це.
  15. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Octavian, а де купити таку штуку, як в першому відео? Є якийсь номерок у цих запчастин?
     
  16. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Це все фігня. Це додаткові упори, які покращують, але не фіксують жорстко форсунку у боковому напрямку.
    Фіксатори робляться по іншому.
    Головне завдання не притиснути форсунку, а зовсім унеможливити боковий люфт. Тобто зробити так, щоб не було бокового люфту, навіть без болта прижимного. Потім все зібрати і затягнути прижимний болт по регламенту.
     
  17. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    ну а як уникнути бокового люфту якщо прижимаєш тільки з одного боку?
    нато і роблять прижими з двох сторін щоб зусилля розподілялось симетрично
    не сказати що боковий люфт зникне... але в всякому разі має мінімізуватися
    Перше повідомлення: 27 тра 2022

    Нове повідомлення: 27 тра 2022
    нема нічого


    Нове повідомлення: 27 тра 2022
    Хто знає чи стане ГБЦ з пасата б6 2.0 TDI (BMP) на мій 2.0 TDI BMM (Шкода)?
     
  18. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Кожна гбц має номер. Просто порівняйте № гбц і будете знати. (На передній частині)
    Або відкрийте ЕТКА та подивіться по номеру, все буде зрозуміло.
     
    Останнє редагування: 27 тра 2022
  19. Octavian

    Octavian Новенький

    Дописи:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    маєте на увазі оцей 038103373r?
     
  20. 3ds

    3ds Новенький

    Дописи:
    87
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    MAXI
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Так. Це номер голої гбц.
    Коди моторів з такою гбц - BDJ, BST, BJB, BSU, BLS, BMM.
    Перше повідомлення: 27 тра 2022

    Нове повідомлення: 29 тра 2022
    Маю питання до власників ВММ:
    Які маєте реальні витрати пального ?
     

Поділитися цією сторінкою