1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Скрыть объявление
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема в разделе "Дизельні двигуни / Дизельные двигатели", создана пользователем no name, 31 мар 2014.

  1. Noble

    Noble Спеціаліст

    Сообщения:
    4.475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    МАГА нравится это.
  2. @Mihail@

    @Mihail@ Новенький

    Сообщения:
    11
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy 1.6
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Серый
    Спасибо большое за быстрый ответ. Полез проверять что сделали. Заказывал чистку egr и саржевого фильтра чистили баллончиками. Плюс замена нижнего рычага опорного с подушками ,замена масла в коробке. А то передачи начали плохо переключатся. С час всё окей, это единственное место что беспокоит. Окей. Куплю поставлю и отпишусь.
     
    Последнее редактирование: 9 сен 2021
    Noble нравится это.
  3. 666

    666 Новенький

    Сообщения:
    62
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    Коричвенный
    Насколько помню, сток на 130 кобыл был то-ли у какого-то гольфа то-ли у сеата, когда 1.6тди только пошёл в серию...
     
  4. @Mihail@

    @Mihail@ Новенький

    Сообщения:
    11
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy 1.6
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Серый
    Вопрос по этим кодам. Везде пишет что на это авто не подходит . Exist что то лежит. Хотя два уплотнительных кольца. Ещё вопрос при замене масло сливать не нужно. А то только сменил.
     
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Сообщения:
    4.475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Я думаю ЕТКА знает лучше Екзиста на Екзисте даже историю заказов не могут нормально сделать. Масло сливать не надо.
     
    sage64 нравится это.
  6. @Mihail@

    @Mihail@ Новенький

    Сообщения:
    11
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy 1.6
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Серый
    Спасибо. Уже по инету поискал. Завтра схожу в магазин, может есть в наличии. Нужно ещё там прикупить на стабилизатор и отбойники на рессоры. Нужно ставить ЕТКУ а то руки никак не дойдут.
     
    Noble нравится это.
  7. Yurik409

    Yurik409 Гість клубу

    Сообщения:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Skoda roomster
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Всим привіт. Потрібна ваша допомого. Недавно придбав шкоду з двигуном 1.6 77кіловат 110коней. Така проблема: після прогріву двигуна піднімаются оберти холостого до 950-1000 при цьому помилок ніяких нема. Акумулятор заряджений зарядка є.
     
  8. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Сообщения:
    713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Yurik409, або кондиціонер увімкнутий, або сажевий фільтр робить прожиг. Подивіться чи при цьому працюють вентилятори коли піднімаються оберти?
     
  9. Yurik409

    Yurik409 Гість клубу

    Сообщения:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Skoda roomster
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Обороти піднімаются незалежно від того ввімкнуті споживачі, чи ні. Вентилятор вмикаєтся періодично. Я розумію що це регенерація, але сьогодні спробував на велики(2500-2700) обертах проїхати по трасі. Не допомогло..
     
  10. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Сообщения:
    713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Непотрібно великі оберти, бо "мізки" навпаки відключають регенерацію, бо думають що потрібна потужність. В книжці по експлуатації в мене написано їхати зі швидкість більше 70км/год і запасу в баку повинно бути більше 1/4. Я коли бачу в себе що почалась регенерація, взагалі можу не куди не їхати, чекаю 10-15 хв і все.
     
  11. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Сообщения:
    1.404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Если авто стоит на месте регенерация отключается;)
     
    Noble нравится это.
  12. Shansss

    Shansss Досвідчений

    Сообщения:
    713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHF)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Grey
    Якщо б так було б, то при наступному запуску двигуна процес регенерації знову почався, але він проходить успішно у мене і сажа по Васі зменшується і наступний процес відбувається через 300-350км. Можливо в різних машинах по різному, бо на Caddy в мене регенерація включалась раз в 500-700км, тут частіше я даже відкотив прошивку дізельгейдну но всерівно виключаеться раз в 300-350км.
     
  13. Yurik409

    Yurik409 Гість клубу

    Сообщения:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Skoda roomster
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    В мене регенпрація кожен день. Приїхав додому почекав трохи обороти упали. На наступгий день знову обороти 1000. Я так розумію що це скоро кінець сажевику.
     
  14. Noble

    Noble Спеціаліст

    Сообщения:
    4.475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Гляньте шнурком сколько % золы
     
  15. МАГА

    МАГА Старожил

    Сообщения:
    2.116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    скоріше ЕГРу.
     
  16. Yurik409

    Yurik409 Гість клубу

    Сообщения:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Skoda roomster
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Роботу ЕГР чути і на обертах 850 і на 1000. Звук циклічний схожий ніби на "Розрідження". Іншими словами описати не можу)). Може в когось є контакти компетентних людей, в Києві які зможуть знайти проблему і вирішити її??
     
  17. МАГА

    МАГА Старожил

    Сообщения:
    2.116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Не кіпішуйте і їздить доки не помре.) Маєте час визначитися вирізати сажевий чи міняти ЕГР.
     
  18. Yurik409

    Yurik409 Гість клубу

    Сообщения:
    5
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Skoda roomster
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Та я спокійний)) прекрасно розумію що найближчим часом авто потребує фінансових вкладень)) мені просто не комфортно їздити в місті на повишених обертах .
     
  19. @Mihail@

    @Mihail@ Новенький

    Сообщения:
    11
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Кривой Рог
    Модель:
    Caddy 1.6
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Серый
    Добрый день. И так сегодня поменял эти резинки на пустотелый болт. Смущает что одна на много тоньше с тем что стояла. Вроде притянул хорошо. Ну завтра покатаюсь и посмотрим что получается. Так как сегодня уже устал, делал ревизию по днищу. Убирал начало рыжиков. Дома посмотрел по ETKE уплотнитель идёт в паре с болтом.Это по моём винкоду, отдельностью не бьётся.
     

    Вложения:

    Последнее редактирование: 13 сен 2021
  20. mfch

    mfch Новенький

    Сообщения:
    37
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    Черкаси
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Рік випуску:
    2014
    Здравствуйте!

    Загорается, мигает и пищит красная масленка. Это происходило не на ХХ, а когда машинка едет: и на трассе и на 5-10 км/ч. Периодичности не заметил.
    Либо исчезает само по себе, либо после рестарта двигателя.

    Ранее было точно такое же. Была выявлена течь масла из самого датчика давления масла. Первый раз датчик заменили на оригинал б/у. Масленка не загоралась.
    Через какое-то время после замены датчика обнаружилась та же самая течь масла из самого датчика.
    Во второй раз заменил на vernet. Прошло месяца 2-2.5 и снова масленка (начало сообщения).

    Какая информация нужна для того, что бы вы смогли помочь? Или какие есть варианты?

    Благодарю!
     

Поделиться этой страницей