1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0 EcoFuel (BSX)

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    boldysh подобається це.
  2. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Так
    Перше повідомлення: 13 кві 2021

    Нове повідомлення: 13 кві 2021
    Megatrans, в чат можна відправити скріни діагностики мап сенсора?
     
  3. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Шановні колеги, прошу поради. Двигун став погано заводиться на холодну, як на газу та і на бензині ( 7-10 обертів). Це, як правило з ранку. При повторному заводі з першого оберту. Від'єднав газову магістраль від редуктора ( схоже Teleflex). Заводиться добре. Двигун працює добре, як на газу так і на бензині. Котушка, провода практично нові ( пробоїв нема), свічки ірідієві. Підключив магістраль, знову та ж проблема. Невже редуктор втомився? І ще, гумові прокладки на вхідному колекторі на місці.
     
  4. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Переходите по ссылке выше.
    Если с отключенной магистралью всё нормально, а с подключенной не заводится, значит форсунка какая-то не держит и натравливает газ во впуск, либо с редуктором проблема, большое давление.
     
    Останнє редагування: 14 кві 2021
    RMX подобається це.
  5. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Извините, куда переходить по ссылке?
    То есть диагностика покажет?
     
  6. Sasha dnepr

    Sasha dnepr Досвідчений

    Дописи:
    517
    Область:
    Дніпропетровська
    Місто:
    Дніпро
    Модель:
    Ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Ссылка приглашение в телеграмм, там можно обсудить.
    По диагностике можно только глянуть давление в рампе после простоя, в норме или растёт, с этого наверное нужно и начать. Форсунки бензиновые и газовые проверять надо извлекая их.
     
    Igor T. подобається це.
  7. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Верняк редуктор уже перепускает, в переборку его.
     
    Igor T. подобається це.
  8. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Спасибо. Напомните, пожалуйста, какое давление должно быть в рампе после простоя? Обычное вроде 6.
    Перше повідомлення: 14 кві 2021

    Нове повідомлення: 14 кві 2021
    Понял. Я все таки посмотрю давление...По поводу редуктора, вы сейчас их ремонтируете?
     
  9. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Да, спрос есть , занимаюсь еще..
     
    Igor T. подобається це.
  10. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Добрий день. Перевірив редуктор. Надлишковий тиск по кому ( заглушку вибило)...і друга форсунка перепускає трохи. І редуктор у мене...Ventrex. Вибачте не знав. Тепер виникає питання, до кого звернутися щодо ремонту.
     
  11. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Мда, "повезло" с редуктором.

    Можно попробовать промыть, статистика успеха 50/50.
    Бывает полностью перестает перепускать, бывает все еще перепускает, но с меньшей скоростью.
     
  12. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Через 10 мин стояния выдал 7,11 АТМ. В процессе работы 4,1.
    Перше повідомлення: 15 кві 2021

    Нове повідомлення: 15 кві 2021
    Про промывку може уточнить. Я их в" глаза не видел"...или сразу отдавать в ремонт. И кому? Вы их берете в ремонт?
     
  13. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    За редуктор написал в личные, чтоб не флудить в теме.
     
    Igor T. подобається це.
  14. MIXA

    MIXA Учасник

    Дописи:
    261
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    серебро
    Как вариант,ставить клапан перед редуктором ,моему другу помогло.
     
    Igor T. подобається це.
  15. Igor T.

    Igor T. Учасник

    Дописи:
    187
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Житомир
    Модель:
    Vw caggy ecofuel
    Потужність, л.с.:
    108
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Синій
    Клапан - это типа вентиль? Приехал на стоянку, закрыл его, газ не поступает, не создаётся избыточное давление, двигатель запускается хорошо.
     
  16. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Гораздо лучше сделать редуктор.
     
    Igor T. подобається це.
  17. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Сам Ventrex по задумке хороший, но не для наших реалий.
    Тот фильтр что в нем стоит, ничего особо не фильтрует, разве что крупные куски.
    Забивает его грязью с заправок, вот и начинает перепускать через неплотности,
    а то и начинает жрать абразивом детали.
    Ему желательна профилактика хотя-бы раз в года два, тогда проблем не будет.
    .
    Teleflex более живуч в этом плане, он хавает всё.
     
    Igor T. подобається це.
  18. Rudik77

    Rudik77 Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Bsx
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Як правильно ізолювати болт на катушці? Просто тіло в термоусадку, чи головку теж треба якось ізолювати?
     
  19. Sergej_uz

    Sergej_uz Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    vw caddy109
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Всім привіт.
    Друзі, поділіться досвідом, хто міняв високовольтні кабеля на екофул caddy, які ставили, як працюють?
     
  20. RMX

    RMX Перевірений

    Дописи:
    341
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Колір:
    ремонтирую Teleflexы
    Краще його тоді вже взагалі викрутити, буде триматись і на двох.
    Можна додатково усилити хомутом-стяжкою.
    "Ізоляція" з термоусадки не особо помагає, прошиває її легко.
    Та і взагалі ці всі маніпуляції ненадовго, якщо катушка вже стара, іскра дуже швидко знов знаходить собі дорогу.
    Cтавив людям BREMI, працюють добре, проблем не було. Зроблені по типу оригінала.
    За BOSCH чув і позитивні і негативні відгуки, по виду трохи страшненькі, навіть не проклеєні в місцях стику з наконечниками.
    Tesla бюджетніші, але ходять недовго.
     
    Sergej_uz та Rudik77 подобається це.

Поділитися цією сторінкою