1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Підкажіть по антені ЦЗ та ключу до нього

Тема у розділі 'Дополнительное оборудование', створена користувачем l_Operator_l, 15 гру 2020.

  1. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #1
    Вітаю всіх.
    Вивчаю тему дообладнання авто різними штатними системами, зокрема штатним центральним замком. Проте штатний ЦЗ без радіоключа буде не повним. Відпповідно наразі маю такі питання:
    - як організована штатна антена ЦЗ? Згідно схеми (на мій рік) бачу, що провід виходить з блоку комфорту у вигляді екранованого проводу до блоку антени R47. Але я так ніде і не знайшов, що це за блок антени, як він виглядає та де стоїть? Може хто знає його код?
    - який радіоключ? Зустрічав багато різних ключів з радіомодулями, але ніде толком не зрозуміло, до яких автівок вони підходять. Які ключі (радіомодулі) потрібно шукати? Може номери хто знає? Про те, що тушку з радіомодулем потрібно потім дообладнати правильною міткою іммобілайзера (або ж прив'язати нову/існуючу) і встановити/нарізати правильне жало, я знаю.
    Перше повідомлення: 15 гру 2020

    Нове повідомлення: 23 гру 2020
    Нехай питання з антеною важке. Але невже ні у кого з власників кадіків 2005-2010р.в. на цьому форумі нема оригінального ключа з кнопками?
     
  2. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #2
    Ключ 1K0 959 753 G
    З приводу антени - спитайте у Becas але він здається просто прокинув екранований дротик і вся антена)
     
    Останнє редагування: 23 гру 2020
  3. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    #3
    Да обычный ключ с кнопками, шо китайский шо оригинальный, одинаковые, ничего там нет особенного. Только транспондер (аккуратно, чтоб не сломать) перекинуть надо со своего ключа в болванку и жало нарезать, потом привязать к БК.
    Ну конечно, что что, но антенна это вообще просто ничего, по сравнению с другими доделками, например снять замок задней ляды, если она есть, и поставить электрический, вместе с заменой жгута. Антенна, как я сделал, писал уже, это кусок экранированного провода, метра 2,5 на конце сантиметров десять освободил от оплетки центральную жилу и свернул в петлю и скрепил изолентой, протянул под торпедой, далее по стойке до потолка и там оставил, лишнее скрутив в кольцо. лень было дальше сунуть. Километр не берет, но метров 50легко. Там провод не такой как от спутниковой антенны, а тонкий, например как от комнатной антенны. Центральная жила многожильная. Волновое сопротивление 75 ом., наверное.
     
    greek та Platone подобається це.
  4. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #4
    Platone, дякую
    Becas, за розповідь про антену дякую. Ключі однакові, та не зовсім. На старіших автівках вони трохи інакші, ніж на новіших. Ну а за мітку іммобілайзера та привязку знаю.
    І з встановленням електрозамка ляди проблем ніяких не бачу. Куди важче знайти сам замок і провід до нього за адекватні грощі
     
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #5
    Не знаю как на машинах до 2010г/в а на рестайлах когда я менял блок комфорта то оказалось что блоки комфорта и ключи имеют разные герцы и надо именно что бы они совпадали. Там их 2 типа 315MHZ и 434MHZ
     
    Останнє редагування: 23 гру 2020
  6. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    #6
    Начнете только снимать свой механический и гофру от кузова увидите. Потом дадите знать что поломали? Замок электро на ляду стоит 350грн, жгут до 500грн. Можно добавить недостающие провода с фишками, но гемор и выйдет на то же.
     
  7. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #7
    На рестайле немного (совсем чуток) изменена частота, потому ключи и не подходят.
     
  8. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #8
    угу 315MHZ и 434MHZ
     
  9. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #9
    315 это для рынка США, у них общепринятый стандарт, на этой частоте работают все автомобильные ЦЗ в США
     
    Becas, Noble та achtung подобається це.
  10. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #10
    по этке в кадди тоже есть блоки с частотой 315MHZ o_O http://www.oemepc.com/vw/part_singl...937/subcategory/937050/part_id/4198460/lang/r
     
    Platone подобається це.
  11. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #11
    Ну мало ли где еще используют такие частоты. Caddy вроде как поставлялся в Австралию, а они используют большинство стандартов США.
     
    Becas та Noble подобається це.
  12. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #12
    Цікаво, де це такі ціни? Я що на ляду, що на здвижку моніторив ринок, і дешевше, ніж за 1500 не знаходив, і здебільшого 2к+. А з проводкою ляди на сьогодні взагалі засада.
    Я знімав декоративну накладку ляди, дивився на той механічний замок, наче нічого страшного. А що з ним не так? Які там підводні камені?
     
  13. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    #13
    На сдвижку в пределах 1500 грн, дешевле точно не будет, на ляду не дорогой был, но видать подняли. Вот не дорогой. https://zapchasti.ria.com/uk/zamok-...2010-folksvagen-kaddy-bu-125047-92621849.html
    Со жгутом немного проблематично будет. надо постараться его найти. Вот посмотрите
    https://autoliga.net.ua/product/volkswagencaddy-04-11-2k0971147a/
     
    Останнє редагування: 24 гру 2020
  14. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #14
    Хорошая мысля))) надо было блок бортовой сети ставить от рестайла, там сразу и комфорт есть)))
     
    Noble подобається це.
  15. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #15
    Дякую
    Перше повідомлення: 24 гру 2020

    Нове повідомлення: 24 гру 2020
    А воно подружиться з іншим обладнанням? І які номерки шукати?
     
  16. Platone

    Platone Учасник

    Дописи:
    295
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Touran
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    LA7W
    #16
    Повинен працювати без проблем, але сюди вже новіші ключі потрібні. Номери блоків йдуть 5K0937087
    На драйве полно статей о переделке, вот одна из них https://www.drive2.com/l/8626375/
     
  17. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    #17
    Platone, дякую. Почитаю
    Перше повідомлення: 25 гру 2020

    Нове повідомлення: 25 гру 2020
    Ось у цій же статті написано, що з новим блоком працює нова (чорнобіла) приборка, а ще потрібно цілу купу супутніх речей доставити, таких як колодки під реле, наприклад.
    Якщо не стоїть завдання глобальної модернізації автівки із заміною приборки, блоку АБС, мультикерма на 19 кнопок, то мабуть воно того не варте, щоб аж так заморочуватись
     
  18. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #18
    Проще купить машину с 2011года. Хотя и в ней я заменил почти всё :)
     
    Becas та Platone подобається це.

Поділитися цією сторінкою