1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Восстановление задней ступицы (эксперимент)

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Shuma, 1 лис 2015.

  1. Лазерщик

    Лазерщик Старожил

    Дописи:
    1,091
    Область:
    Херсонська
    Місто:
    Херсон
    Модель:
    no casten no life
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Candy
    #21
    обоснуйте для чего это делать ? почему нельзя расточить сразу под подшипник ?

    - это скорее мягкость, а не твёрдость
     
    kr60502 подобається це.
  2. koliysuk

    koliysuk Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синій
    #22
    Лазерщик
    А як ви собі уявляєте розточку зразу, враховуючи зношення, чи ви маєте наувазі під більший підшипник? Я прихильник того шоб робити по максимуму так як закладено виробником, чогось воно там стоїть! А 30 одиниць по брюнелю, ну нічого собі мягке, ви колись пробували обробляти деталі 30,35,40 одиниць, я вже не кажу деталі після цементації і СВЧ, повірте мені я кожен день з цим працюю, це важкувато! А для чого давати більшу твердість якщо сама ступеця не має навіть такої твердості, тільки поверхневе зміцнення під обойму підшипника! Якраз діапазон 28-32 одиниці самий оптимальний як з сторони обробки так і з сторони довговічності! Такшо ви шось плутаєте про тверде і мягке!
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #23
    Для чего эти все затеи? Снизить стоимость обслуги? Не проще тогда машину дешевле купить? Возможно Вы скажете, что раньше заработок был лучше, а теперь сложно заработать. Да, но вы же ремонт газетами не делаете вместо обои? Почему тут надо переделать все? Цена подшипника = цене полного бака соляры. То может проще на велике неделю поездить?
     
    GTR, vitek, mikki72 та 3 іншим подобається це.
  4. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #24
    Мой подшипник в оригинале стоит 5000 грн. заменитель 2200 слетает за 50000 тысяч, то есть два раза в год умножьте на четыре подшипника, правда это Т5 у Кадди мож дешевле. Если можно найти способ разобрать поменять подшипник за 300 грн, тот я за этот способ и мои макароны станут дешевле.
     
    Shansss подобається це.
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #25
    Не выйдет такая штука ни на Caddy, ни на T5... Радуйся, что у нас еще не вместе с тормозным диском, как на кенгуру... Меняешь колодки, меняешь и диск со ступицой.
    А насчет дешевле - кроилово ведет к попадалову...
     
    SWM07, achtung, mikki72 та 2 іншим подобається це.
  6. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #26
    Сергей, как раз растачивал суппорта позавчера, дабы избавиться от звона направляющих, вели с мастером разговор и про ступицы, он говорит, что решение этой проблемы зависит от квалификации токаря и всё.
     
    Djek подобається це.
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #27
    И это тоже. Но, если у тебя в дороге отвалиться колесо - тебе будет не до этого потом больше.
     
  8. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #28
    Колесо просто так никогда не отвалится,:) в частности ступица в сборе сделана единственно из соображений кроилова с клиентов и породистого немецкого жлобства, от этого кстати и сами немцы не отказываются, ведь ездят же как-то с подшипниками Т4 и пассаты, правда?
     
  9. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #29
    Да, верно, но сейчас система АБС сильно завязана, а поменять просто подшипник уже не выйдет...
    Ну можно сделать разборную ступицу, и что дальше? цена вопроса гуманная? качественный подшипник стоит денег тоже...
    Вот для начала, что бы это делать - посчитать себестоимость... Тогда в результате и будет ли смысл делать... Пока я особо не вижу.
     
  10. vitam

    vitam Старожил

    Дописи:
    1,372
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW T5GP
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    белый
    #30
    Ну как бы спорю из соображений экономичности, уж больно зараза дорогие, а пробеги сам знаешь, подшипник да, тоже дело не дешёвое. Но гад за оригинальную ступицу 200 баксов это слишком ...
     
  11. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #31
    На т4 стоит двухрядный подшипник, но надо выпрессовывать. Цена его на 200 грн дешевле каддиковской ступицы того же производителя.
     
    Дима7 та miki_ua подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #32
    блокступицы - реалии сегодняшнего дня для всех автопроизводителей.
    Разборными шаровыми и рулевыми наконечниеами уже наигрались - и переделкой ступиц наиграются.
    Дайте время....
     
    Lvivgaz подобається це.
  13. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #33
    Я тоже хотел переточить под ВАЗовский подшипник, но не на авто, а на прицеп. Но передумал
     
  14. koliysuk

    koliysuk Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синій
    #34
    Хлопці повірте якщо підрахувати вартість тих робіт, що я вище написив з врахуванням зарплат людей які задіяні то купити нову ступецю буде в два рази дешевше це як мінім, а якшо робити в якогось дяді в гаражі собі дороще! Я маю можливість зробити все так як книжка пише но на свою машинку не буду таке умудряти! Ніколи ще одиничне виробництво не було і не буде дешевим, навіть одиничний ремонт не кажучи вже про якість!
     
    mikki72, Lvivgaz та no name подобається це.
  15. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #35
    Shuma, А где отчет,сколько прошла переделка.
     
  16. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #36
    Чилик, на жаный момент пробег 9300 км. Нареканий вроде нету
    Перше повідомлення: 25 вер 2016

    Нове повідомлення: 25 жов 2020
    Дана ступиця їздить по сьогоднішній день і ще не гудить)))
     
    shurikk42, IgorLIV, kosha та 4 іншим подобається це.
  17. Alex_Syt

    Alex_Syt Новенький

    Дописи:
    59
    Область:
    Харківська
    Місто:
    Харків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    white
    #37
    Начал гудеть (еще родной) задний подшипник. Разобрал, выяснилось сухой именно внутренний подшипник, смазал ремонтной ХАДО и все гуд. Пробег после ремонта примерно 1500 км.
     
  18. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    #38
    Ну моя проїхала вже більше 40 тис.км.
     
  19. shurikk42

    shurikk42 Учасник

    Дописи:
    247
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #39
    Хотів вас запитати, а правый і лівий задній підшипник стіпиці відрізняються (може кріпленнями...) чи вони одинакові і не має різниці? Дякую. (вибачайте за таке запитання ‍♂️)
     
  20. Sco19

    Sco19 Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Caddy 3
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #40
    Ступиці однакові.
     
    shurikk42 подобається це.

Поділитися цією сторінкою