1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Якщо не знайшли профільну тему - Запитання загального характеру про Caddy.

Тема у розділі 'Информация, советы, помощь', створена користувачем Vipop, 27 бер 2014.

  1. Dmutro

    Dmutro Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Шацк
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    білий
    Ні не чую. Є друге реле переставляв теж не клацає. Пробував замикати ніжки 1-2, обох реле, напряму від акумулятора тоді клацають. Тому думаю самі реле робочі.
     
  2. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    А ви запобіжник перевіряли ???
     
  3. Dmutro

    Dmutro Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Шацк
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    білий
    Перевіряв першим ділом. Звичайно я незнаю який треба конкретно перевіряти, тому виймав і дивився всі по черзі. Надіюсь там їх нема десь всередині про які я не знаю?
     
  4. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    По заводу вони лише в двох місцях - під кермом та біля аккумулятора. Проте всілякі Кулібіни наколхозити можуть що завгодно і де завгодно
     
  5. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    На моїй автівці давно була така проблема. Виявилось що перегорів запобіжник, який встановлено у блоці біля акумулятора... :hi:
    Перше повідомлення: 28 сер 2020

    Нове повідомлення: 28 сер 2020
    От вам і відповідь про місця їх встановлення...
     
  6. Dmutro

    Dmutro Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Шацк
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    білий
    Знайшов в інтернеті що за реле звукового сигналу відповідає SB5 запобіжник. Його я перевіряв тестером він робочий. Shema-pod-kapotom-variat-2-768x954.jpg
    Перше повідомлення: 28 сер 2020

    Нове повідомлення: 28 сер 2020
    Та й інші запобіжники дивився. Я вже починаю думати, може коли мені міняли панель приладів то щось накодували так що я без сигналу залишився. Чи це не можливо?
     
  7. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    если не клапантя то звонить питание надо непосредственно на обмотке реле, а потом уже после него
     
  8. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Я не настільки знаю кодування, щоб стверджувати напевне, і на своїй автівці відповідного коду не бачив, проте гадаю, що може бути все.
    Доречі, а сигнал перевіряли із ввімкненим запалюванням?
     
  9. Dmutro

    Dmutro Новенький

    Дописи:
    36
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Шацк
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    білий
    Доброго дня. Сигнал не працює ні при ввімненому запалюванні, ні при вимкненому. Датчика темперетури в себе я так і не знайшов. Може ще до мене хтось його зняв.
    Сьогодні знову пробував шукати свій сигнал. Як порадив l_Operator_l, замкнув на блоці бортової мережі ніжки 3 і 5, що виходять на реле звуку, і почув гудок. Не знаючи добре це чи погано, став дивитися струм витоку. Підключив акумулятор через тестер почекав хвилин 5 написало 0,15 А, і так було хв 15. Десь читав, що повинно бути 0. Вже з понеділка зніму підрульовий блок і подивлюся його плату чи немає окислення.
     
  10. tim

    tim Новенький

    Дописи:
    44
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    refler silver
    Dmutro Без датчики температури у меня постоянно работает вентилятор охлаждения.
     
  11. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Отже проблема між кермом і тим реле. А все, що далі - працює справно.
    Якщо проблема (як і з датчиками) виникла одразу після заміни приборки, я б подивитися в першу чергу кодування, а вже потім би шукав у проводці та блоках.
    А ще "Васею" можна (здається) подивитись, чи бачить натиснення сигналу підрульовий, і це дозволить відкинути ще частину компонентів.
    Нуль бути не може, але 150мА - то трохи забагато. Проте струм може бути високим доти, доки автівка не засне, а це може бути трошки більше, ніж 15хв.
     
  12. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Доброго вечора!Підкажіть що за провода ідуть до замка задньої здвижної двері,зняв карту побачив що від замка висять обірвані 3 дрота,незнаю що і куда за дроти.Центральний замок закриває відкриває.
     
  13. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Андрій888, Оригінальний замок має більше, ніж три проводи. Китайський - зазвичай лише два (крім водійської двері, де може бути 5).
    А оригінальний чи довстановлений китайський ЦЗ присутній? На здвижці є контактна група? Ну і фотка могла б багато чого розповісти
     
    Andriy83 подобається це.
  14. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Всіх 5 проводів,3 з них обірвані,незнаю що за проводи?
    Перше повідомлення: 30 сер 2020

    Нове повідомлення: 30 сер 2020
    Фото з телефона не можу скинути,незнаю як.
     
  15. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Андрій888, замок оригінальний, чи китайський типу такого:
    [​IMG]
    ?
     
  16. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    Це не замок, а втягуюче реле. Навряд чи такий колхоз хтось ставить на зсувну, бо ще потрібні роз єми двері, які коштують не мало.
     
  17. l_Operator_l

    l_Operator_l Учасник

    Дописи:
    148
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Двигун:
    1.4i (BUD)
    Рік випуску:
    2006
    Becas, якщо казати технічно правильно, то це й не реле ніяке, бо воно нічого не комутує.:derisive: Це електричний сервопривід.:umnik2: Але в народі його в крашому випадку "актуатором" кличуть, але здебільшого називають саме "замкóм". І я, напевне, Вас здивую, але такий колхоз ставлять куди тільки можна, адже набір цього щастя з контроллером майже завжди коштує дешевше, аніж лише один оригінальний замок в зборі.
    Ну і ще, у моїй автівці перший власник пожлобився замовити в салоні комплектацію з ЦЗ, тому абсолютно на всіх дверях, і в здвижці теж, стоять ним встановлені саме такі от механізми. Та й контакти універсальні для здвижок коштують порівняно не дорого
     
  18. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    Теперь все в руках второго хозяина, чтоб третий то же самое не сказал.))) Никакой такой особой комплектации нет. Можно просто приобрести абсолютно в разных местах электрозамки и их потихоньку ставить, ну и естественно блок комфорта тыцьнуть, если его нет. И проводку в двери.
     
  19. Андрій888

    Андрій888 Новенький

    Дописи:
    68
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Рівне
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Я його не знімав не бачив,але проводи (як у китайського що вище фото) такого кольору.В мене коричневий,чорний,білий,не підключені,скажіть куда вони підключаються,за що вони відповідають.
     
  20. Becas

    Becas Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Синій
    Судя по всему, обычный китайский колхоз. Все работает и не ломайте себе голову. Так должно быть. Ставаьте карту дверей назад.
     
    Чилик подобається це.

Поділитися цією сторінкою