1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW Caddy 2.0 SDI 2005 Schumacher81(Львів)

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем Schumacher81, 27 гру 2015.

  1. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #21
    myfloor, Якщо є чим,то самому все зробити нема нічого проблематичного!Кілька відео в ютубі + в нас на форумі спец тема,купив пильник і все замінено!Хомути бажано мати резервні,бо без спец інструменту не виходить затиснути так як хочеться і по кілька підходів до затискання хомут не витримує!
     
    Vulik, GTR, serg1988 та 4 іншим подобається це.
  2. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #22
    Хочеш зробити хорошо - зроби це сам.
    Перефразовуючи - якщо взявся робити сам - то роби хорошо


    • Щипцы для хомутов ШРУСа (37453 ProfLine)
    • Ціна 7 баксів .
     

    Вкладення:

    Vulik, GTR, kosha та 5 іншим подобається це.
  3. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #23
    yurij, До наступного підготуюсь ретельніше!:wink3:
    Перше повідомлення: 30 гру 2018

    Нове повідомлення: 18 бер 2019
    IMG_20190318_185549.jpg


    Нове повідомлення: 14 кві 2019
    На тижні був замінений радіатор та телевізор.Причина заміни - каддік догнав Вольво перед Різдвом ,що спричинило пошкодження телевізора в районі емблеми Фольксваген,а також підтікання радіатора у нижній частині по обом краям!
    Були придбані у земляка Lvivgaz новий телевізор Полькар та радіатор NRF,за що йому дуже вдячний,оскільки він спец у своїй справі та організував все швидко і за хорошою ціною :hi:
    Телевізор та радіатор

    IMG_20190414_193945.jpg
    Вид до заміни
    IMG_20190414_194456.jpg
    Процес розборки + помічник ))
    IMG_20190414_194952.jpg
    Телевізор з радіатором взборі
    IMG_20190414_195238.jpg

    збірка
    IMG_20190414_200031.jpg
    На роботу пішов весь день,багато часу забрала пайка кріплень фар,які звісно не вціліли після удару,а також неможливість викрутити один болт (самий лівий) із замка капота (довелось обрізати і втулити інший)!
     
    Останнє редагування: 14 кві 2019
    Rus_76, Tolya1983, Lvivgaz та 14 іншим подобається це.
  4. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #24
  5. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #25
    Найшвидший варіант з наявних!
     
    Чилик подобається це.
  6. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #26
    Якість телевізора Polcar вселяє довіру, чи ні, не порівнювали, як став без питань? У мого авто було обірване ліве ухо кріплення радіатора на телевізорі. Підшаманив трохи щоб не падав на бампер, але згодом прицінююсь що брати для заміни, Тайвань, Polcar, чи б/у.
     
  7. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #27
    Можете брати незадумуючись,нормальна якість,нічого не довелось пересверлювати,а як дізнаєтесь розбіжність по ціні навіть між бу оригінал і новим полькар,то взагалі сумніви пропадуть!Одним словом РЕКОМЕНДУЮ !
    Перше повідомлення: 17 кві 2019

    Нове повідомлення: 22 кві 2019
    ae_1555924614682.jpg ae_1555924643915.jpg


    Нове повідомлення: 8 тра 2019
    Замінено нижній ролик зсувки!За ролик дякую Lvivgaz !:hi:
    IMG_20190508_130632.jpg IMG_20190508_130620.jpg
     
    Sasha dnepr, Djek, Bastard та 12 іншим подобається це.
  8. buratt

    buratt Новенький

    Дописи:
    84
    Область:
    Рівненська
    Місто:
    Березно
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    белый
    #28
    встановлював Полкар собі осінню, стає без проблем, потрібно тільки налаштувати фари. На рахунок якості - сумнівна (взимку тріснуло ребро жорсткості в районі клаксона, думаю через мороз)...
     
    Schumacher81 та sage64 подобається це.
  9. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #29
    Теоретично зимою трісне люба пластмаса,якщо вона внатяжку скріплена!Мороз її більше стягує!В мене не було критичних стягуваннь і крім того йде до літа,вона при спеці має набрати форм що їй задано!Промоніторю через зиму як воно буде!
    Перше повідомлення: 9 тра 2019

    Нове повідомлення: 24 лип 2019
    Зроблено ТО,масляний,паливний фільтра замінено.Також масло двигуна!
    Замінено передню водійську ступицю- підшипник загудів!
    Довго не міг визначити який виє,вирішив це підняттям на домкраті почергово кожне з передніх коліс і на робочому двигуні 5 передачу!))
    IMG_20190724_181831.jpg
    IMG_20190724_182449.jpg
    IMG_20190724_182648.jpg
    IMG_20190724_182748.jpg IMG_20190724_182717.jpg
     
    Dostam, myfloor, Lvivgaz та 5 іншим подобається це.
  10. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #30
    IMG_20200304_144731.jpg
    До:
    IMG_20200304_145216.jpg
    Після:
    IMG_20200304_145546.jpg
    IMG_20200304_145928.jpg IMG_20200304_150054.jpg
    Перше повідомлення: 4 бер 2020

    Нове повідомлення: 29 кві 2020
    Вже близько 1500 км гудів правий задній підшипник ступиці.Замінив обидва.При заміні довелось тестеві позичати шестигранний ключ на 19,оскільки болт на внутрішній шестигранник,а ключа немаю.
    Заміну виконав тесть,я після вправляння хребців ще не відійшов.
    За зч дуже вдячний Олегу Lvivgaz
    IMG_20200429_142108.jpg
    Наступні під заміну аморти!


    Нове повідомлення: 13 лип 2020
    IMG-5cf09d3a2b87a109a0fa8901d3faa546-V.jpg
     
    Денис VW, kosha, SWM07 та 10 іншим подобається це.
  11. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,001
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    #31
    Schumacher81, правильно - готуй сани в літку:good:
     
    Денис VW, Чилик, Noble та ще 1-му подобається це.
  12. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #32
    IMG_20200727_164916.jpg
    Заміна: масла в двигуні Вольф 5в-40 + фільтра:масляний,повітряний,салонний.Паливного не міняв!
    Також скинуто сервісний інтервал на чергові 10 000км або рік.
    Перше повідомлення: 27 лип 2020

    Нове повідомлення: 28 лип 2020
    Новий:
    IMG_20200728_190407.jpg
    Старі мали провал по середині якраз робочої зони,а також візуально знищені.
    IMG_20200728_193737.jpg
     
    Bastard, MAY, 1sad1 та 4 іншим подобається це.
  13. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #33
    Schumacher81, Ставили Kayaba 343484 чи Kayaba Excel-G 344458? Які перші відчуття?
     
  14. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #34
    Перші відчуття будуть сьогодні в поїздці по полям Тернопільщини!
    IMG_20200729_112744.jpg
     
    SWM07 подобається це.
  15. sage64

    sage64 Досвідчений

    Дописи:
    781
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
    #35
    Schumacher81, Буде час черкнете пару строчок, як пройшли випробування амортизатори 383484 на полях Тернопільщини, так :bigsma2p015: чи так:bigsma2p006: :)
     
    Schumacher81, Денис VW та Чилик подобається це.
  16. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #36
    Чирканув би швидше,та нема моб. інету на полях!!
    Аморти дуже гарно виконують свою задачу.
    Рекомендую всіма руками і ногами!На фоні роботи задніх амортів помітно теліпання передніх на нерівностях.
    На наступний рік закладу в бюджет передні аморти!
    Перше повідомлення: 1 сер 2020

    Нове повідомлення: 31 січ 2021
    Лопнула у верхній частині ліва пружина!
    IMG_20210130_210511.jpg
    Затоварився у Олега Lvivgaz :
    IMG_20210130_210952.jpg
    При наявності трохи вихідних почалось:
    зварив стяжки (варто брати трохи більшого діаметру стержні з різьбою(я використав ті що були в мене в наявності),щоб менше гнулися,та мої успішно справились з завданням:
    IMG_20210131_112230.jpg
    Зібрав стійки(на фото вище)!Переглянув кілька відео в ютубі щодо демонтажу/монтажу(сюди входить і відео Megatrans Жені за участю Gong (...є мокрі салфетки амортіки витерти..??:rofl:) і замінив стійки в домашніх умовах на домкраті!
    Ліва стійка (з лопнувшою пружиною)вгорі не відкрутилась:no2:.Довелось зрізати вгорі два болти,оскільки на опорі стійки,гайки прокручувались!
    Результат:
    IMG_20210130_210550.jpg
    Взяв пружини з кадді 4*4 з метою більшого кліренсу.Результат:
    до:
    IMG_20210131_120436.jpg
    після:
    IMG_20210130_210646.jpg
    машина спереду:
    IMG_20210130_210401.jpg
    машина збоку:
    IMG_20210130_210211.jpg
    Старі стійки:
    ліва:
    IMG_20210130_210511.jpg
    права:
    IMG_20210131_120951.jpg Робив все сам без допомоги.Все реально зробити з теоретичним досвідом з ютуб,основне бажання!
    По висновку: до пружин з кадді 4*4 варто
    ставити довші аморти.Мої при більших ямах повністю витягнувшись,стукають(не дуже приємне відчуття).Думаю після певної кількості кілометрів пробігу ,пружини трохи сядуть і все нормалізується!
    Дякую всім хто долучився до моєї авантюри і як не порадою/запчастинами,то хорошим настроєм від "мокрих салфеток" внесли свій вклад в позитивний результат!!:hi:
     
    Lvivgaz, Ljova, kela та 8 іншим подобається це.
  17. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #37
    Від моменту купівлі мого SDI не давали мені спокою його гальма.При натисканні педальки відчувалося просідання її з супроводженням майже невідчутного булькання:sad:.
    Жодні прокачування,заміна гальмівної рідини не давали бажаного результату.Так, були покращення,но не то пальто:no2:!При їзді по не рівній поверхні(наприклад асфальт "поплив"), гальмуючи педалька провалювалась в підлогу!Не те щоб в холосту,а ніби вату вдавлюю.Не було твердості!За ці роки з каддіком так і не розучився після москвича 412 гальмувати одним натиском.Завжди гальмую при двох трьох підходах,тобто двох трьох натисків на педальку:ireful1:!
    Нещодавно помітив на внутрішньому правому пильнику піввісі вологісь.Зацікавився від чого,бо погода була сухою кілька днів і апріорі не мало б мокріти.Глянув звідки капає.То був блок ABS.Всі з'єднання на ньому були сухими,а кругла частина вологою!Тепер все стало ясно,щодо ватних гальм.
    Написавши у місцеву вайбер-групу львівських каддіводів, щодо потреби у іншому блоці ABS ,знайшов бу робочий блок з ідентичним моєму номером (1K0 907 379 P)!І почалось!
    Блок дуже просто знімається витягуванням вгору,оскільки посаджений на подушках резинових у кронштейни в кузові.Блок має три ніжки!
    Для крашого доступу до робочого місця мав уже зняту шумку за двигуном (знімав для доступу до стаканів стійок,що робив в переддень)!
    Із шести трубок відкрутилась лише одна,сама дальня вгорі.Всі інші штуцери крутились з трубками,хоч заздалегідь у кілька годин були оприскані аналогом ВД40!
    Кусачками повідкусував інші п'ять трубок (при штуцерах).
    IMG_20210131_125128.jpg
    IMG_20210131_125202.jpg
    IMG_20210131_125301.jpg
    Перед демонтажем зафіксував код мого блока згідно з рекомендацією ютуб каналу Жені Megatrans :
    IMG_20210131_125623.jpg
    Довелось придбати набір для розвальцовки трубок:
    IMG_20210130_204912.jpg
    Розвальцовка - дуже нудна і геморна робота!
    Такий набір найбільше підходить для трубок з м'яких металів,наприклад мідь.В каддіку трубки сталеві вдягнені у кємбрік і їх розвальцовувати самим набором дуже важко.Затиснена в тіски з набору трубка ,просто при затисканні лещатами від набору все рівно сунеться а не розвальцовується,тому я затиснувши в лещата з набору вставляв у трубку потрібний грибочок(також різних діаметрів є в наборі), вперши в млот, молотком забивав, і тим самим так розвальцовував.Не деяких трубках попраляв замалу розвальцовку металевим стержнем діаметру,що всовується в трубку,простими круговоротами в самій трубці!
    IMG_20210131_131648.jpg
    В результаті все вийшло:
    IMG_20210131_131902.jpg
    Васильком видалив помилки по ABS ,кодувати блок не довелось,оскільки його код ідентичний моєму,хоча і був знятий з BLS,прокачав гальма і поїхав!
    Попри блок ABS попутньо замінив правий гальмівний шланг.Старий мав розслоєння-тріщину!
    На все про все одному знадобився весь день на таку процедуру:ireful1:!
    Для розуміння,якщо б всі трубки без проблем відкрутились,то заміна блоків зайняла б не більше пів години(не рахуючи прокачки гальм).
    По висновку:від моменту придбання каддіка я не знав що таке гальма,бо те,що було до заміни блока,то ніби в шатлі той парашут,який гальмує шатл після посадки:dash1:А зараз все працює ідеально при одному натиску і при цьому не до поліка:yahoo::yu::good:!
    Дякую за блок віталіо кадди (такої низької ціни на блок не було ніде) та дякую Жені Megatrans за висвітлення таких потрібних тем в своєму ютуб каналі
     
    Останнє редагування: 31 січ 2021
    kela, sage64, SWM07 та 5 іншим подобається це.
  18. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #38
    прокачка тоде имеет свои приколы, как-то осветлю и эту тему
     
    kela та Shansss подобається це.
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #39
    Megatrans, А точніше у двох словах!))
    Особливого нічого не зауважив!
    Перше повідомлення: 31 січ 2021

    Нове повідомлення: 28 лют 2021
    IMG_20210228_204800.jpg


    Нове повідомлення: 12 сер 2021
    Замінено всі фільтра (крім паливного) + масло Вольф 5V-40.
    IMG_20210812_211849.jpg
    Відчуваються мінімальні признаки майбутньої заміни лівої гранати.Найближчий рік протягне!)))
     
    XAXOJI, sage64, Noble та ще 1-му подобається це.
  20. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #40
    IMG_20211129_145411.jpg
    IMG_20211129_145443.jpg
    IMG_20211129_145504.jpg
    IMG_20211129_145529.jpg
    IMG_20211129_145917.jpg
    IMG_20211129_145550.jpg
    IMG_20211129_145610.jpg
    IMG_20211129_145633.jpg
    IMG_20211129_145656.jpg
     
    Сергей2008, Burtipaev, Lvivgaz та ще 1-му подобається це.

Поділитися цією сторінкою