1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Dismiss Notice
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0TDI (BMM)

Discussion in 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели' started by no name, Mar 31, 2014.

  1. Алик

    Алик Новенький

    Messages:
    79
    Область:
    Київська
    Місто:
    Фастов
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    На задней крышке нет .Нашел на передней части откуда выходит бендикс,надпись Бош и номер. Уже заказал.
     
    Чилик likes this.
  2. waleduan

    waleduan Гість клубу

    Messages:
    2
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    белый
    В мене CADDY MAXI 2.0 tdi BMM.Не можу виріити одну проблему.За останні 45000 км пробігу зїздив 2 демферних маховики.Їзджу плавно та акуратно.Не можу зрозуміти в чім справа.Підозра на якість маховиків.
     
  3. saxon

    saxon Старожил

    Messages:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Скажите,по чём (сумма денег) Вы их покупали? Подозреваю,что брали восстановленные...
     
    morphius, Lvivgaz and Чилик like this.
  4. morphius

    morphius Старожил

    Messages:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Я на коротыше прошел 65тыс., и до меня кто его знает сколько. Можно было и еще ездить, но решил заменить, так как пошла вибрация на холостых. Езжу тоже в основном аккуратно, но иногда позволяю и побаловаться.
     
    Чилик likes this.
  5. jorjik

    jorjik Старожил

    Messages:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Может подсовывают и вкорячивают от 1,9 (105лс)???
     
  6. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Messages:
    6,022
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    jorjik, Невозможно!!!
    Блс 228мм - вижимной простой
    Бмм 240мм - вижимной гидравлический
     
    miki_ua and jorjik like this.
  7. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Привіт. Чи багато потрібно міняти, щоб поставити BMN замість BLS?
     
  8. terisola

    terisola Досвідчений

    Messages:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    bmn на bls менял Коша.
     
  9. kosha

    kosha Старожил

    Messages:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Немного не так, блс поменял на бкд.
     
  10. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Messages:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    А какая версия (маркировка) 2.0 тди наименьше имеет гимороя?
     
  11. kosha

    kosha Старожил

    Messages:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Дима7, 2.0TDI
    Преследовал несколько целей: Избавиться от сажевого в законный способ, уйти от одноболтового крепления НФ, дабы в будущем не делать завтуливание. Бонусом получил больше мощность, чуть меньший расход топлива
     
  12. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Якщо не міняти коробку - то витрата не зміниться, правда не буде проблем з головою. Але в комплексі 2к як мінімум на все. А з коробкою вийде більше 3к.
    Дешевше або відремонтувати свій (якщо вийде), або купити на розбірці BLS.
     
  13. Дима7

    Дима7 Перевірений

    Messages:
    428
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Стоп...а смысл ставить 2.0 тди с насос форсунками? 2.0 есть с комон рейл...мне эта система больше по душе
    Перше повідомлення: Jul 30, 2019

    Нове повідомлення: Jul 30, 2019
    С какой маркировкой идёт с двома болтами крепления форсунки?


    Нове повідомлення: Jul 30, 2019
    Або другую машину)
     
  14. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Ну машина вже не їде, так що варіантів небагато.
     
  15. kosha

    kosha Старожил

    Messages:
    1,364
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW Caddy Combi
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Adrenaline RED
    Была донорская машина, поэтому получился такой свап. С нее много чего перекочевало. А CR других денег стоил
     
    miki_ua likes this.
  16. terisola

    terisola Досвідчений

    Messages:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Вы можете сказать, что вы хотите получить в результате? Больше мощности? Или что-то другое?
     
  17. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Я хочу, щоб авто їздило. Але для свапа дуже багато всього міняти, тому й відмовляюся від цієї ідеї.
     
    achtung likes this.
  18. sage64

    sage64 Досвідчений

    Messages:
    792
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    WV Caddy III
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    white stallion
  19. Octavian

    Octavian Новенький

    Messages:
    15
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Шепетовка
    Модель:
    Skoda Octavia
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    1B
    Вітаю!
    Шкода октавія 2,0 TDI (BMM)
    Загорівся чек. Показало шо забитий зажевий фильтр. Стали різать а там аврал!
    Вирізали, помили, а чек світиться. Тікі від СТО від'їхав, зупинився. Заглушив. Заводжу і він одразу загорівся. Бігом назад вертаюсь - так і так - горить. Компа підключив, пощолкав, тіпа адаптацію включив, каже: ще пару раз загориця і пропаде. А воно не пропадає і не тухне.
    Кажу: а чого ж ви не перепрошили, не вирізали програмно ті датчики з сажовика?
    - та не траба нічого шить, це ж євро4.
    Я шось розтірявся, чи то справді не треба чи то на СТО хлопці не доганяють що треба робити?
    І ще здалось шо ніби чуть масла побільшало. Чи то дорого лічити цю болячку з форсунками?
     
  20. Light

    Light Учасник

    Messages:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    У вас на відео не сажевий фільтр.
     

Share This Page