1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Значить мені в Хмельницьку газ неправильно встановили, бо у мене перерозхід газу в районі 12-14 % :D
    Вважаю це незаконно по відношенню до держави - збори на латання доріг при цьому не платяться, також незаконно по відношенню до сусідів - небезпека за парканом.
    P.S. Відносно метану: Метан має шанси стати самим вигідним паливом для двигунів внутрішнього згорання, перспектва такого розвитку в Україні є, варто лише цінники на заправках поставити адекватні.
    Відносно дизелю: так, чуть більше жре ніж пропан, страшилки про ремонти дизелів є, та він зараза їде а не глохне під горку на 1 передачі як метан пропан при 1000 об/хв ( якщо це не 3-літровий мотор)
     
    Чилик та achtung подобається це.
  2. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Yuran, невже Ви ще не зрозуміли, що Міккі не чує ніяких аргументів, крім своїх....
    Перше повідомлення: 31 січ 2019

    Нове повідомлення: 31 січ 2019
    Все ж напишу про адекватність цін...
    Поцікавтесь, яка ціна дизеля в морських портах і зробіть висновки. .
     
  3. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Yuran, суміш значить бідна...
    чому це незаконно?) я вважаю шо всі податки сплачені при розмитненні (це типу законно стосовно людей??))))- більше трбьа податків - хай йдуть на... ну ви поняли...
    і при 1000 обертах метан не глохне)) я ж якось їжжу))
    для сусідів єдиний мінус то просадка тиску і то малоймовірно))) якшо дозвіл дають на домашню заправку то значить всьо ок + навіть якшо в хаті по 12 метан буде... всерівно вигідно...
    но ціни на агнксах то дно)) і вони завишені...
     
  4. koliysuk

    koliysuk Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синій
    Питання, якщо взяти в загальному, не так в ціні, як в якості, в нас по великому рахунку і бензин сумнівної якості, неговорячи про дизель і іншого просто ніде купити, а світові виробники велику увагу звертають на якість палива і відповідно проектують і роблять паливну апаратуру! А ми з вами в нашій неньці нічого іншого не можем запропонувати нашому залізному коню ніж те що є на заправці, і звідси і сажевики і форсунки і ТНВД і навіть витрата!
     
    boldysh, Чилик та myfloor подобається це.
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
  6. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Поправочка - не спішать відмовлятись від НОВИХ машин) + паливо в них не таке як в нас)
    а CNG майже всюди однаковий - різниться тільки вміст метану в суміші)
    і оскільки це газ а не рідина то його не розбадяжиш...
     
    boldysh подобається це.
  7. Lebrasko

    Lebrasko Учасник

    Дописи:
    222
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    Noble подобається це.
  8. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Lebrasko, Да Дениса Рема я видео смотрел. Он говорил что с первого января писец машинам аж по евро5. Хз кому верить:)
     
    Чилик та myfloor подобається це.
  9. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Азотом вполне можно бодяжить.
    Перше повідомлення: 31 січ 2019

    Нове повідомлення: 31 січ 2019
    Ну там вроде как и тепловозная - евро 3, да и чистота оставляет лучшего желать.


    Нове повідомлення: 31 січ 2019
    При цене топлива в европе не удивительно, особенно для теплых стран.
     
    pavel.zt та Noble подобається це.
  10. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    В видео говорится о крупных городах, заехать можно будет и под знак, но там штраф будет.
    Массово начнут избавлятся от дизеля евро 5-6 через лет 10.
    К сожелению електрокары пока проигривают по запасу хода и цене конской.
     
    Noble подобається це.
  11. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Если бы у меня был частный дом и соответственно возможность заправляться дома, я бы давно уже купил электричку.
     
    AndRi Y KO, myfloor та achtung подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Очень интересно слушать про розбодяживание метана азотом :)
    Особенно если взять себистоимость азота и посчитать сколько его нужно чтобы хоть чуть-чуть ощутимо "разбавить" метан...
    В этом нет экономической целесообразности.
    Есть объем и есть давление. И что бы ни придумали - обман по счетчику больше статистической погрешности будет видно!
    Для особых приверженцев "теории заговора" немцы еще с 2008 года с установки первого мотора CDGA ввели в пункт меню БК пункт "качество газа". Так вот: спросите владельцев Б7 пасссатов: видели вы меньше 100% на наших заправках или нет.
    Вот набодяжить любое жидкое топливо - непроблема, как завещал Василий Алибабаевич хоть "ослиной мочей"...

    Электричка, Славик, конечно рулит: но как 2я машина в семье. А если посчитать выбросы СО на ТЭС во время производства электроэнергии и потери при её передаче - вы не поверите- но по исследованиям ADAC по выбросам электрогольф проиграл метановому Гольфу....
    Можете и дальше списывать все мои аргументы на мою фанатичную "преданность" метану - но одно Вы отрицать не сможете. МЕТАН - возобновляемый ресурс. И это его кардинальное отличие. И поэтому на него нужно ориентироваться в будущем. Кто желает "оставаться на паравозе": дапажалста, ездийте на чем хотите. Только когда пойдут как во всей европе налоги с привязкой к классу экологической чистоты и тех.осмотр "по строгачу"- не нойте и не скулите за своими заглушенными ЕГР и вырезанными сажевиками.
    История нас рассудит. А именно: затраты на владение авто. Приверженность к соблюдению законов и экологических стандартов можете списывать на "вавку в голове" - раз Вам так проще.

    Только вот контрагруменов на предложенную мной модель сравнения я так и не получил (Б7 1.4 экофьюл vs Б7 1.6TDI). И я знаю почему: уж слишком очевидны они будут. И не в сторону дизеля.
     
    Оксана, Іван Кубара, ЮрИйЙ та ще 1-му подобається це.
  13. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, я уже почти нажал на кнопку "мені подобається"....
    но последний абзац меня остановил от аплодисментов...
    Вы до сих пор не поняли, что аргументов не будет, Вы их просто игнорируете :(
     
    Yuran подобається це.
  14. юрок

    юрок Учасник

    Дописи:
    206
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 TDI (CLCA)
    Потужність, л.с.:
    110
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    Lava red
    Бадяжиця набагато легше. Нічого не треба підвозити, розмішувати, просто додавай повітря.
     
    pavel.zt та Noble подобається це.
  15. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Я вас уже спрашивал, игнорите.
    Вы ездили на метане?
    Перше повідомлення: 31 січ 2019

    Нове повідомлення: 31 січ 2019
    Не стройте из себя умников, метан НЕ РАЗБАВЛЯЕТСЯ!
    https://ua-reporter.com/news/pochemu-nelzya-razbavit-prirodnyy-gaz
     
  16. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Обман на азс от бодяжного дизеля и бенза тоже видно и на расходе и на работе двигателя, только доказать что-либо очень сложно. А газ из трубы и вообще невозможно.
    Этой зимой не видел, а прошлой и еще раньше даже здесь в флудилке фотки выкладывал с красными комфорками на плите.
    В технологию особо не вникал, краем уха слышал, как говорят, но , поскольку азота в атмосфере почти 80%, должен быть довольно дешевый способ очистки его от кислорода без сжижения и распихивания в баллоны под соответствующим давлением, а прямая подача в трубу с метаном и далее.
    Хотя доказательств у меня нет- всего лишь версии. На крайняк даже чистым воздухом можно разбавлять в небольшой пропорции, чтобы недостаточно кислорода было для потенциального бабаха.
    Ну, кроме тэс есть еще, аэс, гэс и все больше развивается "зеленая" энергетика, к тому же тец можно кормить и углем, и мазутом, и дровами с торфом на крайняк, что тоже возобновляемо, а там, глядишь, и 238 уран научатся в 235 преобразовывать или термоядерный синтез с антивеществом обуздают,
    а если темную энергию с материей, наконец, "увидят", так может и столкновение Млечного пути с Андромедой предотвратят. Ой, куда это меня понесло:crazy:...
    Это я к тому, что мне не интересны метановые пассаты с гольфами, и я о них не говорил ни слова.
    Я говорил о кадди и в кадди мне интересен мой дизель, потому как он:
    1. Едет гораздо приятнее метанового кадди даже с пока еще живым сажевиком и без чиповки.
    2. Превосходит метановый кадди при движении по пересеченной местности.
    3. Экономит время владельца.
    В то же время мне интересен метановый кадди, потому как на нем бы я мог таксовать уже точно в +, да и в целом он больше подходит для езды по городу в холодное время года, к тому же он заметно экономит кошелек владельца.
    А что там у ауди с мерсами и пассатами и т.д. мне не особо интересны.

    П.С.
    Я давно выставил кадди на продажу, и вместо него будет либо метан либо электро(если вообще что-то будет), поскольку 2 дизеля для меня все же перебор, как бы я не любил их.
     
    AndRi Y KO та achtung подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Якщо дивитись на викиди в атмосферу то від теплових електростанцій в принципі повинні відмовлятись поступово, є багато альтернатив, навіть атомна енергетика це не щось страшне якщо не робити експерементів як у Припяті. І, у електромобілях є інша шкода довкіллю, це їхні акумулятори, почитайте про це. Там дійсно шкода досить велика.
    Перше повідомлення: 31 січ 2019

    Нове повідомлення: 31 січ 2019
    Татишо... Ото мені майстер...чи як то кажуть "підмайстерія", 12-14% більша витрата газу це вже бідна суміш? Та нормальна в мене суміш газова. Я відчуваю якби в Стрий заїхав на діагностику то навіть не слухаючи мотора і не відкриваючи капота мені би приписали заміну клапанів і т.д. :D

    Ну якщо дивитись за 10-15 тисяч доларів то всі електрички впираються в б.у. Ніссан Ліф, в якому запас ходу 100 кілометрів, по Києву їх дуже багато їздить, та що помітно, ніхто тапку не давить, всі дуже плавно їдуть, ніжно, за кілометр видно що це повзе Ніссан Ліф і у водія тільки одна думка в голові: дотягну до зарядки чи ні?
    А от хто купляє машини по 40-60 тисяч доларів нові із салону, типу всякі Ауді А4, цілком оправдано буде взяти Теслу.
     
    myfloor подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Жека сумы, я никого не игнорил, просто вопрос риторический...
     
  19. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Призыв-пожелания всем одноклубникам-дизелистам!
    Пожалуйста,подумайте о своей земле/планете, на которой живёте вы и ваши дети, и будут жить ваши внуки/правнуки!Кто не знает--попробуйте изучить этот вопрос хотя бы в инете.
    Не изменяйте конструкции в своих авто режим работы двс. Если есть катализатор/сажевый фильтр - не вырезайте их, не пытайтесь быдь умнее европейского производителя авто, если оно там стоит - значит так надо, меняйте на новые, сколько бы они не стояли!Может тогда поймёте правильные расходы на содержание дизеля на нашем топливе!
    Если удаляет EGR, то только с удалением из ЭБУ, иначе опять загрязняете свой воздух!
    Перше повідомлення: 31 січ 2019

    Нове повідомлення: 31 січ 2019
    Ответа опять нет, игнор.
     
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Жека сумы, не понял опять, где игнор??
    я ж ответил
     

Поділитися цією сторінкою