1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Іван Кубара, да ні, всі феррарі на метані!
    Перше повідомлення: 29 січ 2019

    Нове повідомлення: 29 січ 2019
    myfloor, пожалуйста, указывайте правильную (реальную) цену топлива. Иначе это манипуляция!
     

    Вкладення:

    morphius, myfloor, Noble та ще 1-му подобається це.
  2. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, але при великому бажанні можна поставити))) але і не на солярці))
    а спорт камази якшо не помиляюсь там троха метану мають)))) ну принаймні такі були))
    і метан по талонах і знижках є менше в продажі ніж дізеля.... якби укравтогаз не був монополістом то ціна була б не та... окко в бурштині на 2 грн дешевший метан ніж в укравтогазі...
    myfloor, да, з тягою напряг..(( але на швидкості в плюсі кадік)) дізельний мотор тупо не зможе оборотів розвинути таких як метан-бензин..


    ладно ладно)) доллю в вогонь керосіна...
    в мене був 1.6 добло біпавер... ніодин дізельний не годен був догнати.... ну али ми тут про кадіки тому це неважливо))
     
  3. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Іван Кубара, Ви, мабуть, забули про 24-годинну гонку, де Ауді всім все вже пояснила про дизель..
     
  4. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, ага, а ше давніше всім пояснювала на раллі про пяти циліндровий турбобензин і кватро)))

    чого тіки не зробиш шоб продавати дізельні машини поки ера дізеля не вчахла))
     
  5. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Іван Кубара, головне, що це їм вдалося (пояснити). А про те, що ера дизеля минає, вже говорили...
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    парни, жизнь давно всем все доказала
    если магистральные грузовики в европе на солярке ради запаса хода - то комунальній транспорт и автобусы (которые ездят "вокруг заправки" каждый день) там еще с второй половины 90-х начали на метан переводить. Ибо И экологичнее И выгоднее!
    Советую ознакомиться с каталогом автомобилей, выпускаемой NGVA (natural vihecle gas assotiation) за любой из годов (2014, 2015, 2016, 2017). У меня под рукой ссылка на каталог за 2016 год:
    http://www.cng4you.cz/cs/download/2016-06_ngva_vehicle_catalogue-vf.pdf
    Сами посудите по структуре предлагаемого транспорта: и вы поймёте что такие машины существуют - вы просто об этом не знали или не знали где спросить.
    Хотя и тягачи седельные на метане - не редкость. Кому было лень каталог листать - посмотрите виде

    В 2014 году Европарламентом принята резолюция про структуру альтернативных видов топлива (DAFI). По ней в европе планируется обеспечить каждые 250 км по транспортной сети автодорог и магистралей TEN-T заправки сжатым метаном а каждые 500 км - заправки сжиженным метаном. Последний признан как наилучшая альтернатива существующему топливу грузоперевозок (соляре) и на LNG будет перегоняться весь грузовой дальнобойный транспорт и речной (баржи).
    Вот Вам реалии и перспективы развитых стран.
    Более чем уверен что страны третьего мира не разделяют данных научно обоснованных концепций - им бы соляру, да подешевше (и насрать на экологию)......
     
    Lebrasko, Жека сумы та Іван Кубара подобається це.
  7. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    achtung, а хтось колись займався маркетингом метану??)) ніхто)) вот і маєм "діізєл дізєль супер пупер")

    та вже в Львові мусоровозки на метані... бо вигідно...
    miki_ua, то ми тіпа країна 3 світу?)) ну по повелінці на вулицях і фінансових переконаннях то так))

    хоча чо мені жалітись - більше дізельного шроту з європи, який нахлинув коли почалась двіжуха в європі з соляркою.. - більше мені роботи... хоча дуже брудної яка мене дістала))
    а за ссилку на метанові ведерка дякую... шось не міг знайти каталога такого
     
    Останнє редагування: 29 січ 2019
    miki_ua та myfloor подобається це.
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Посчитал что снова выставите меня однобоким в моих вкусах, убеждениях и подаваемой информации.
    Сразу исправляюсь.
    ГОСПОДА ПРОПАНЩИКИ!
    Держите каталог "заводских" вариантов авто на LPG!
    Уверен: тоже найдёте для себя много нового и невероятного: что "...такое бывает по-оригиналу..."
    https://www.wlpga.org/wp-content/uploads/2018/04/Autogas-Vehicles-Catalogue-2018.pdf
    З.Ы. MonoLPG обозначены машны у которых нет бензобака ВОБЩЕ: только пропан. Как правило - мотор спроэктирован под впрыск жидкой фазы.
     
  9. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Ок принимается, но метан тоже будет скоро по программе лояльности -10% - 16.40 грн за 1 куб. :)

    Свои подсчеты выше делал для обычного обывателя тот что просто заезжает на заправку и не пользуется разными плюшками, так более правильно.

    На сегодняшний день я вообще дизель заправляю по 21 грн за 1 литр, но это лично моя привилегия, я ее в счет не беру.
     
    achtung подобається це.
  10. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    myfloor, на самом деле, купить дизель дешевле намного проще, чем метан, Вы сами об этом говорите, поэтому результат будет не всегда в пользу метана, как бы это не раздражало Микки, это реальность и не для всех метан будет приемлемым. Спорить можно вечно.
    Перше повідомлення: 29 січ 2019

    Нове повідомлення: 29 січ 2019
    Іван Кубара, у нас страна третьего, а я бы сказал, четвертого мира, к сожалению, разве этого не видно?
     
  11. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Уже с месяц беру талоны окко по 25,5.
    Пардон, не знал. А 50:50 это на месте или на какой-то определенно скорости считается, а то если на месте, то может сильно поменяться при скорости близкой к 200, ну да это для каждой конкретной машины думаю, просчитывается.
    НО.
    О какой управляемости речь, если мы ведем диалог о кадди на пардон, рессорах??? Давайте еще сравним аэродинамику кадди, пассата и феррари и сделаем выводы.
    Я утверждал, что на переднеприводном дизельном кадди на одинаковой резине я поднимусь на более крутую/обледенелую горку и проеду по более глубокому песку/грязи/снегу, чем на таком же кадди на метане. Бензин/пропан(без метановых баллонов) займет здесь среднее положение и это, надеюсь, понятно, и доказывать не придется.
    Преимущество метана очевидно, если учитывать только стоимость владения, ну да об этом я писал выше, зачем повторяться.
     
    Останнє редагування: 29 січ 2019
    RMX, achtung та Yuran подобається це.
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Оце порівняння...чому феррарі не на дизелі... Тому що попиту на них не буде, ті хто купляє машини по 300 тисяч доларів навряд чи задумуються про економію палива. За 200 тисяч пробігу Феррарі він власник машини на паливо потратить максимум 15% вартості машини.
    А от припустим у випадку мого авто то за 200 тисяч пробігу я витрачу на паливо 100% вартості машини. Різницю відчуваєте?
     
  13. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    А что, есть феррари с пробегом по 200 тыс.?
     
    Чилик, Noble, Vipop та ще 1-му подобається це.
  14. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Перевага метану буде тоді коли на цей вид палива в Україні буде адекватна ціна. Зрештою люди самі роблять вибір авто, і останні років 5 багато хто почав задумуватись про економію на автомобілі, відходить та мода що чим дорожчий сарай тим більше понтів. Якби Кадді метан був настільки вже вигідний то люди б його купляли, наш народ шукає де дешевше і де халява, значить метан не така вже й халява раз на цьому паливі машин в 40-50 раз менше ніж на дизелю. І по експлуатації городять казки що нічого не робити тільки масло міняти, і чомусь ніхто не вказав скільки коштує редуктор на екофуел, що свічі й проводи треба міняти, що потім на якомусь пробігу голову треба міняти, по-моєму від якоїсь там шкоди підходить, на розборках шукають, нюанси є, як і в усіх авто.

    Може прийтись доказувати. Тому що у метану є залізні аргументи - авто не перекидується через важкі балони внизу та можна на 500 кг більше каміння загрузити в причеп. А по прохідності на 100% підтверджую, дизельний каддік - це самий прохідний варіант, на передні ведучі колеса йде десь 60% ваги при пустій машині, їде як танк, під горки не шліфує. На ГБО ( як у мене зараз) ситуація чуть печальніша, мотор меншу вагу має, в багажник добавилось + 50 кг, та їхати можна. Ситуацію з метановим кадді можу представити, та мої здогадки заплюють.
    Перше повідомлення: 29 січ 2019

    Нове повідомлення: 29 січ 2019
    Та звісно що нема. Намагаюсь людині пояснити що при покупці Феррарі на витрату палива ніхто не дивиться. А взагалі це іще один аргумент не на користь бензину, не бачив Феррарі з пробігом 200 тисяч, значить бензиновий мотор розсипається і через дорогу капіталку машину в утиль.:D
     
  15. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    Не їде зимою під гірку метановий каддік там де їде дизель в цьому я переконався на собі але не буду ж я продавати його через це)))
     
    RMX подобається це.
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Ійооой)) ви не задумувались чому взагалі люди продають машини??))
    1. є така поговорка - добру машину ніхто не продає... хіба потрібні гроші) і то позичити можна...
    2. а солярових на ринку як волошок в полі))) і чомусь їх продають... от чому якшо ністільки офвгєнна машина...?

    ладно ладно, про ферарі загнув, ато в дізелістів бомбить))
     
  17. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    morphius, вот уж, Славик, не знаю где ты набрался СТОЛЬКО и ТАКОГО опыта езды на метановом каддике (опыт езды на дизельном я под сомнение не ставлю). Но - по уровню заблуждений в данном вопросе: это жесть....

    Для тех кому интересно:
    Пусть такого вращающего момента на холостых как у дизеля BSX не имеет, но сопоставлять его с бензином: верх темноты и невежества (тем более рассказывать что бензин лучше).
    Из-за большей антидетонационной стойкости топлива при попытке "уронить" обороты под нагрузкой там где бензиновый мотор уже начнет "стучать пальцами", дёргаться и заглохнет - метановый продолжит уверенно тянуть. Могу продемонстрировать это любому желающему на любом экофьюле просто "душа" мотор низкими оборотами и нагрузкой на метане и бензине соответственно (чтобы мотор, машина и условия движения были идентичны).
    Переделанные на метан бензиновые моторы БЕЗ соответствующей коррекции угла опережения зажигания таки страдают низкой тягой на низах: но кто заставляет сделать все НЕПРАВИЛЬНО? Сделав более ранний УОЗ на низких оборотах ЛЮБОЙ мотор на метане сможет "тянуть" лучше чем на бензине: физические свойства топлива, господа: и никакого мошенничества.
    Проблема низкой тяги на низах у бензомоторов решается: при помощи V8 :)
    По подвеске.
    Славик, какая бы убогая она не была - есть масса что прижимает колесо к земле. В нашем случае - заднее. И чем эта масса больше - тем позже колесо потеряет сцепление с дорогой ПРИ ПРОЧИХ РАВНЫХ. Что в данном утверждении кому не ясно?
    Про перенесение центра тяжести на скорости - вобще улыбнуло. То что у ВинДизеля на старте Чарджер ставал на задние колёса: это от проблем с моментальной передачей огромного крутящего момента от колёс на дорогу при стартовом импульсе - а уж никак не от "смещения центра тяжести"..... Ну смешно - честное слово. Всзрослые серьёзные люди ведь.... ТОЛЬКО АЭРОДИНАМИКА влияет на скорости на развесовку: диффузоры, антикрылья и т.п. Неужели и это придётся доказывать?

    Хорошо хоть согласился что приемущество метана в экономичности владения очевидно: я ведь думал что мы тут не флудим а по теме общаемся Бензин или дизель или что выгоднее?

    Дизель ВСЕГДА (вы слышите - ВСЕГДА) будет проигрывать в экологичности имея на 20% больше выбросов соединений оксида азота: это связано с самим принципом работы (воспламенение от сжатия). Именно потому мочевина (Ад-блу) нафиг не нужна ни метановым машинам ни бензиновым. Сажа - не самая большая проблема дизелей. А значит по количеству экоприблуд и их стоимости эксплуатации дизель всегда будет дороже: даже при прочих равных(форсунки непосредственного впрыска, турбины, интеркуллеры и т.п. что есть и в бензине и на соляре).
     
    Lebrasko та myfloor подобається це.
  18. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    boldysh та myfloor подобається це.
  19. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Yuran, не хочу тебе розстроювати - але в Хмельницькому пропан без скидок на стеллах деяких "бочок" ще менше...
    Не в тому справа.
    20-25% перерозхід пропану порівняно з бензином нікуди не дінеш. Як і меньший порівняно з бензином витрата метану(спитай в будь-якого авто з заводським ГБО на вибір : Фіат, Мерс,ФВ....)
    А як хочеш знати про "шах і мат": то якщо ті 1500 зелених що починає відкладати дизелист на турбіну, завтул гололви, вирізку сажового та глушіння ЕГР з чіп-тюнінгом пустити на те щом купити phill fuelmaker - то заправлятись з труби дома можна буде по 7 (сім) гривень.
    Ось це: ШАХ і МАТ!
     
    Yuran подобається це.
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    miki_ua, знов неправда!
    Газ вдома вже по 8.5, а весною обіцяли ще +25%.
    Будьте уважнішим :)
    Також, не секрет, що заправлятись вдома далеко не у кожного є умови, особливо в квартирі на n-му поверсі :(
     

Поділитися цією сторінкою