1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дімка, 28 бер 2014.

  1. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    У п'ятницю замінив комплект ГРМ.
    По власній неуважності з прострочкою... На попередньому комплекті проїхав 120 тис.км.
    Отримав на горіхи від Мегатранса... :punish2::punish2::punish2:
     
    saxon, Lutsifer та Burtipaev подобається це.
  2. artems

    artems Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
    Добрый вечер!
    Подскажите коды запчастей ремня грм, и что еще в комплекте с ним надо покупать.
    Caddy 2.0 SDI BDJ. У меня это впервые, как и все что здесь спрашивал, первая машина таки.
    И сколько будет примерно стоить замена?
    Дякую.;)
     
  3. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    https://hotline.ua/zapchasti/volkswagen/caddy-furgon-2k-5083/17808/10553/ я советую брать CONTITECH берите все одним набором. Работа примерно от 800 до 1000грн. Помпу надо тоже менять
     
    miki_ua, Чилик та artems подобається це.
  4. artems

    artems Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Чилик та artems подобається це.
  6. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Може комусь знадобиться: для фіксації шестерні колінчастого валу VW Caddy 1.6tdi застосовується фіксатор Т10050. Фіксатор Т10100 не підходить!
    Мітка (на фото) знаходиться на позиції 11:55 (годинник). 20190125_163017.jpg 20190125_163212.jpg

    Перше повідомлення: 25 січ 2019

    Нове повідомлення: 25 січ 2019
    Прошу підказати - може хтось встановлював натяжний ролик Gates Т43219? Він, на відміну від звичного для VW не має стопорної лапки і натягується шестигранником не за годинниковою стрілкою, а проти. Ось відео від Гейтса:
    А ось фотографії самого ролика: 20190125_171038.jpg 20190125_171045.jpg
     
    Останнє редагування: 25 січ 2019
    Noble подобається це.
  7. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Очень простой в установке...да,мозгами тяжело понять принцип...но просто ставьте и крутите по стрелке,вот увидите все идеально натянется.
     
    miki_ua, Чилик, Кривий та ще 1-му подобається це.
  8. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Поэтому гейтс не ставлю, так как любители свои решения вводить, хоть и конструкция простая
     
    miki_ua, Чилик та Кривий подобається це.
  9. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Ясно. А який діаметр прутків кращий для фіксації розподільчого валу і помпи - 5,5 чи 6 мм?
    І ще - дивився відео заміни паска грм. Багато хто зливає антифриз, знімаючи один чи кілька нижніх патрубків. Але все одно при знятті водяної помпи на землю виливається значна його кількість. То в чому сенс морочитися з патрубками, чи не краще, акуратно від'єднавши помпу, злити антифриз у якісь ночви? Тим паче, що всі майстри рекомендують антифриз міняти кожні два-три роки.
    Перше повідомлення: 26 січ 2019

    Нове повідомлення: 26 січ 2019
    Мені здається, що ця ідея досить непогана. А ризик прослаблення фіксуючої гайки ролика від Гейтса має ті ж наслідки, що і прослаблення традиційного ролика - пасок ГРМ прослабляється, злітає/перескакує і господар машини готує певну суму на евакуатор. Чи є якісь "підводні каменюки"?
     
  10. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    Стопор для распредвала и тнвд одинаковы - 5.9 мм.
    Перше повідомлення: 26 січ 2019

    Нове повідомлення: 26 січ 2019
    Работая с двигателем,температура охлаждайки будет ниже 80 градусов,поэтому при снятии помпы сливается антифриз с блока,а при снятии патрубков - с радиатора. Термостат то закрыт...
     
    Чилик, Lvivgaz та Noble подобається це.
  11. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Хм. То виходить якщо злити антифриз з ллоку, знявши водопомпу, як тоді залити знову в блок якщо термостат зачинено?
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Кривий, Термостат закритий - закритий ВИХОД з блока на радіатор. А коли заливаєте - заливаєте В БЛОК. Це ж Вам не японці де все через пробку радіатора робиться.
    Але й там: вихід радіатора куди йде? правильно, до "Флейти" (возвратний патрубок на вход помпи). так що заповнивши радіатор антифриз піде заповнювати блок.
    Термостат же один а не 2 - не відсікає радіатор одразу по двом лініям (і подача і возврат).
    Не ускладнюйте - насправді там все просто....
    :)
     
    Кривий та Чилик подобається це.
  13. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    виходить, що знявши помпу, ми зіллємо антифриз з блока, а в радіаторі лишиться. Це непогано якщо не маєш наміру міняти весь антифриз, а лише "освіжити".
     
  14. artems

    artems Новенький

    Дописи:
    22
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    70
    В общем, дядько у которого я ремонтируюсь сказал что надо брать комплект гейтс, взял гейтс, только с помпой не было, надо было бы заказывать, взял помпу отдельно. Ну и до кучи фильтры и масло поменяю.
    [​IMG]
     
  15. saxon

    saxon Старожил

    Дописи:
    1,246
    Область:
    Одеська
    Місто:
    Одесса
    Модель:
    CADDY
    У данного масла нет допуска для Вашего двигателя...или уже все равно?
     
    Djek, vitek, Noble та 3 іншим подобається це.
  16. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    А скажіть, який в цьому комплекті натяжний ролик - чисто гейтський, чи звичайний з фіксуючою лапкою? Може фото начинки коробки покажете?
    Перше повідомлення: 5 лют 2019

    Нове повідомлення: 5 лют 2019
    Почав діяльність по заміні паска ГРМ у своєму гаражі. Але виникло питання. Як встановити колінвал в ВМТ ящо у моєму Пиріжковозі коробка-робот DSG? За що крутити? Поставити коробку на драйв, заглушити мотор і крутити переднім колесом? Чи поставити кробку на нейтраль, заглушити мотор і крутити головкою за гайку колінвалу? І в яку сторону в цьому випадку крутити? З нетерпінням чекаю на поради, бо вже приступив, машина на домкратах, повідкручувані фільтр пального і розширювальний бачок... Дякую.
     
  17. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,155
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Кривий, крутити за гайку колінвалу.
     
    Кривий подобається це.
  18. Кривий

    Кривий Учасник

    Дописи:
    134
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Радомишль
    Модель:
    1.6tdi
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2012
    Тобто ставлю на нейтраль коробку і кручу? Дякую! А в який бік =за годинниковою чи проти?
     
  19. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    В напрямку руху ременя, тобто "за"
     
    Кривий подобається це.
  20. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Может не надо туда лезть при таких вопросах?
     
    saxon, Чилик, Кривий та ще 1-му подобається це.

Поділитися цією сторінкою