1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Проблемы с ГБО Ecofuel

Тема у розділі 'Метанові двигуни / Метановые двигатели', створена користувачем Megatrans, 6 чер 2014.

  1. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    ant787, ну - "кинуть масло" под кольца любой компрессор может....
    Вот само техническое оснащение АГЗС большую роль играет. Если заправки небольшие, ресиверов много и горизонтальные (цилиндры) то " туман" из масла, пролетевшего сквозь компресор попадает "на выход" охотнее.
    Если один огромный ресивер или "шарики" с верхним расположением заборной/расходной трубок: на выходе метан "почище".
    Приоткрою тайну: уже больше года ведутся ресурсные испытания фильтра-отстойника для BSX мотора на сменном фильтрующем элементе. Будет интерес - расскажу подробнее с фото.
    Перше повідомлення: 1 гру 2018

    Нове повідомлення: 6 гру 2018
    Подолью "масла в огонь" .
    Первичная камера Томасетто. Несмотря на то, что клапан сброса избыиочного давления находится в самой нижней точке редуктора : зацените количество накопившегося компрессорного масла. Это Вам ответ сразу на 2 вопроса: "нормально ли работал Томасетто эти 100 000 км(аварийных сбросов небыло - иначе масло бы выплюнуло)" и "почему с холодами "залипают" газовые форсунки после ночного простоя"( что Вентрекс что Телефлекс "проплёвывают" это все сквозь себя в топливную рампу).
    IMG-6bd4ea5de0e3573b291c6560e29d6cd1-V.jpg
     
    myfloor, deline, Lutsifer та 5 іншим подобається це.
  2. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Интересна тема с фильтром для компресорного масла, цена вопроса и где можно поставить?
    Так как при морозах -8/-10 у меня первый старт двигателя очень тяжелый (тухнет вся приборка), даже дизель при -20/-25 и то легче стартует.
     
  3. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    причем тут масло? лечи стартер акум и массы проверить
     
    RMX подобається це.
  4. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,523
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    Спасибо, все проверю.
     
  5. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Забыл втулки стартера и его щеточный узел. Профилактика вобщем
     
  6. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,625
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Рквизия стартера в обшем, это имел ввиду
     
    Burtipaev та miki_ua подобається це.
  7. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Всім привіт, хлопці олігархи)
    Спостерігаю погану тенденцію) от хтось напише про якусь болячку на форумі, як тільки я про неї прочитаю - то вона в мене через день стається))
    Так було з прокладкою) прочитав про прогар між 1 і 2 циліндром) через пару днів в мене ідентична ситуація)) прямо перед розпискою зараза))
    знов прочитав про тугу заводку через масло компресорне - і бац)) в мене почалась дана болячка)
    Зраня в дуже холодну пору почав нехотіть заводиться на газі... ніяк... взагалі) 3 рази не завівся, заводка на бензині - всьо чікіпукі... чуть чуть прогрівся, заводка на газу - з пів оберта...
    шей в догонку епопея з акумом...
    Кароч про масло з компресорів - зняв я форсунки разом з рампою, вийняв з рампи, ну і з рампи само собою потекло масло... компресори совєтскі типу борець прівєт їм=))
    Далі треба мити форси... мив я їх востаннє в серпні...
    Окунув в вінс, спочатку зовні відмив... потім на резонансну прокачку в новенькому вінсі... хвилин через 10 новенький вінс став брудним...
    Зібрав всьо назад, на другий день в морозіще завівся на газі з пів тичка)
    Лишив прогрітись, викурив папіросу, тай заглушив, пішов зносити речі) і моя привичка вмикати світло зразу а потім забувати зіграла злий жарт... акум сів і я не завівся...
    ДОбре... зняв акум думаю ша заряжу і всьо ок...
    І шось мене дьорнуло відкрутити пробки в акумі... і я офігів) в акумі сухо) ВОТ ЗАРАЗА...(
    Акумі хана певне... треба міняти, но долив літру дистильованої води поки шо експлуатую.. шас є інші витрати які заставляють забити болт на машину трохи....
     
  8. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Да уж, джекпот...
    Ти мене за світло здивував...
    1 галочка в блокі бортової мережі ставиться: і ДХО працює автоматично. І гаситься при постановці машини на ручник...
     
    boldysh та Іван Кубара подобається це.
  9. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua,
    о, дякую шо нагадав, недавно на октавії ставив ту галочку шоб при постановці на ручнік дхо вирубалось...шас піду доставлю..
    та в мене привичка просто, ДХО самі вмикаються (поставив коли той період почався шо на трасі їздити треба з дхо, але чомусь повертаю перемикач світла завжди)) незнаю чого...)
    ну це з категорії у шевця діти босі) комусь роблю то голова швидко варить) а як собі то туплю...

    п.с недавно дослідив наслідки убитого першого лямбдазонда...
    поки не поміняв лямбдазонд при заправці вологим газом детон чомусь був... і машина зразу заводилась на газу після заправки...
    поміняв лямбду - після заправки заводиться на бензині, "нюхає" газ, і так кожного разу... і детона нема де б я не заправлявся...
    вот вона - істина)))
     
    miki_ua та myfloor подобається це.
  10. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Какой пробег авто?
     
  11. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Жека сумы, на щитку 290к, но в реалі я незнаю але думаю пів ляма вєєєрняк...
    а зачем спрашшиваєтє?) купити хочете?))
     
    Останнє редагування: 10 гру 2018
    miki_ua та myfloor подобається це.
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Ты шо, не пали контору! У нас всех и всегда по 200 ткм, не более! Для АвтоРиа.
     
  13. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    miki_ua, доречі замітив залежність)) скільки бачу пригонщиків перекупів - в всіх біля 200к)) 194-198-200-205... як хвороба)) в всіхх поголовно))
    Краще скажи де той біт в блоці комфорту шоб від ручніка в каддіку дхо гасли... ато я 2 години шукав, перебором навіть , ніц не вийшло...))
     
  14. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Іван Кубара, в дорестайлі реакція на ручнік відрізняється Скандінавський/ПівнічноАмериканський ДХО.
     
  15. Жека сумы

    Жека сумы Учасник

    Дописи:
    270
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Суми
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    білий
    Нет, у меня 2013 года,на приборе 132000 было когда брал, вроде свежак.
    Хочу понять при примерно каком пробеге начитаются траблы.
     
    Іван Кубара та myfloor подобається це.
  16. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Жека сумы, трабли почнуться як тільки почати регулярно їздити 140+)))
    першим згорить каталізатор))
     
    myfloor подобається це.
  17. Lutsifer

    Lutsifer Учасник

    Дописи:
    203
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    И снова всем привет. Сегодня наконец-то путем смены местами 1 и 4 газовых форсунок была выяснена причина троения (правда только на горячую). Оказалось форса которая стояла на 1 горшке. Причем если в 1-ом она ещё как то работала, в 4 никак. Есть мысль форсы мыть. Кто как делал данную процедуру, каков результат?
     
  18. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lutsifer, ну спочатку треба їх на стенді перевірити скільки через себе пропускають і чи справна та глючава форсунка електрично на тому ж стенді ( в мене самопальний стенд)
    якшо подає признаки життя то купуєм шкарабаньку вінса... берем коритце від сільодки, знімаєм резинки з форсунок ( дуже акуратно ато якшо коцнути гумку то буде травити ( я вже таке раз в себе впоров в кадіку)
    кладем форсунки в шкарабаньку, заливаєм вінсом... так шоб покрило... і йдем на перекур... десь так на пів години шоб відмок хочаб трохи шлак який доступний без відкриття форсунки...
    приходим, зубною щіткою драєм форсунки...
    далі цідим той вінс через фільтрик ( у вас же одноразова процедура) берем прилад для створення резонансу (в мене reanimator v2.0, і вмикаєм на резонансну прокачку...( форсунки мають бути в ванночці і плавати в вінсі...
    20 хвилин прокачуєм... всьо...
    ну і перевірити на пропускну здатність так як перевіряли спочатку...
    п.с ніякого ультразвуку і ніяких падінь форсунок... ато може прийти їм торба...

    п.с після промивки може травити... повязано з виробіткою...
     
    Останнє редагування: 10 гру 2018
  19. Lutsifer

    Lutsifer Учасник

    Дописи:
    203
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL 2.0
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Сірий
    Іван Кубара, Дяка за пораду. Буду пробувати, чому ультразвук ні?
     
  20. Іван Кубара

    Іван Кубара Учасник

    Дописи:
    268
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    Mercedes B180NGT
    Потужність, л.с.:
    116
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Lutsifer,
    чесно, хз... мені батя так сказав) от форсунки з потовщенням на ультразвук можна... а то такі тонкі чось бояться...
    тай я вже був попалився... поставив в ультраазвук таку і здохла...
     

Поділитися цією сторінкою