1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 1.6TDI (CAYE,CAYD) NEW

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, виріжете сажовий,
    Будете лити 505.01 і життя налагодиться :)
    Воно майже вдвічі дешевше...
     
    Чилик та myfloor подобається це.
  2. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Я тоже, чуть нище!
    Вирізати СФ в планах нема, так як ще є норм. запас, задумувався тільки о чіпє!
     
    Останнє редагування: 17 лис 2018
  3. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, насправді все трохи інакше. Коли пропалюється сажовий,
    форсунки наливають додаткову соляру на такті випуску і трохи цієї солярки потрапляє в масло, і рівень піднімається, створюється ілюзія, що мотор масла не бере. Коли сажовий вирізаєм , то здається що масло їсть :)
    Я вважаю, що краще масло доливати, ніж розбавляти солярою ;)
     
    Денис VW та Чилик подобається це.
  4. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    achtung,
    З цим з вами сгоден, бо раніш в мене так і було, міняю масло, мм 3-5 не доливаю до верхнього уровня, а як проїду 10 тис. км і знов роблю ТО, то верхній уровень, я й так і подумав!
     
  5. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    На жаль, екологи погубили дизель :(
    Але в Україні поки що це питання вирішується :)
    Сажовий і егр треба вирізати прямо на новій машині! Тоді вона буде їздити мільйон, як раніше, в старі добрі часи...
     
  6. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Продати потім важче, тут на слідуючий рік в планах перейти на В8!
    А хто займався такею єрундою як "ПРЕЦИЗИОННАЯ НАСТРОЙКА ПОДАЧИ ТОПЛИВА", помагає, бо в мене з приходом холодів на холодну гуляє одна форсунка і подтряхує двіглом, по корекції більше +1, а як прогріється, то вроді норм., всі не більше +-1, блище до 0!?
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 17 лис 2018
    myfloor подобається це.
  7. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Масло у оффов может меняться даже в родной упаковке. Сегодня финский завод свою композицию поставляет дилерам, завтра Англия...
     
  8. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    jorjik,
    Та я понял, просто хз что там у них било в бочке, может акцийне! :D
     
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Nikolayovich5, у оффициалов что-то покупать, это отчаянный шаг :)
    у них цена вдвое, а иногда и выше...
     
    myfloor та Noble подобається це.
  10. Nikolayovich5

    Nikolayovich5 Новенький

    Дописи:
    12
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW PASSAT
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний
    Масло по акции било, тобто бесплатно, так как меняли ПО дивигателя и тоже по акции!
     
    Останнє редагування: 18 лис 2018
  11. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    Есть такая схема масляной системы двигателя CAYC, и в ней под номером 9 есть редукционный клапан. Я его не нашел ни в одном каталоге. Кто-нибудь может подсказать где он физически находится и какой у него каталожный номер?
     

    Вкладення:

  12. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    в стакане масляного фильтра. Это одно целое и отдельно не меняется
     
    miki_ua та Чилик подобається це.
  13. 666

    666 Новенький

    Дописи:
    62
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    Коричвенный
    Смысла нету, не поможет. Мойте форсы.
     
    Noble подобається це.
  14. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    А он как-то обслуживается (моется, чистится)? Его как-то можно продиагностировать? Судя по схеме в модуле масляного фильтра установлен клапан-золотник под номером 5, мы говорим об одном и том же? А меня интересует именно клапан, который на схеме под номером 9
     
  15. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Rom-80, клапан у нас встроєний тобто неослуговуєтья - тіко під заміну.
     
    Noble подобається це.
  16. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    Я не проти, але щоб клапан поміняти - треба його перевірити, а щоб перевірити - треба знати де він. Я вже зрозумів, що в корпусі масляного фільтра знаходиться зворотній клапан (на схемі під номером 5), і його призначення полягає в тому, щоб моторне масло залишалось в системі після зупинки агрегата. А мені потрібен редукційний клапан, на схемі він під номером 9, (схема в дописі № 652). Як на мене - то він може бути або в ГБЦ, або потрібно скидати піддон двигуна. Хочу зрозуміти з якого боку його шукати
     
  17. dok-2

    dok-2 Учасник

    Дописи:
    122
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Ружин
    Модель:
    Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    cиний
    Схема в 652-м сообщении имеет неточности.Редукционный клапан -позиция 4,позиция 9- клапан против слива масла от распредвалов и гидрокомпенсаторов на заглушенном двигателе(обычно в ГБЦ).
     
    achtung подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    Редукционный клапан предохраняет масляный фильтр от разрушения, а также сбрасывает избыточное давление в системе при холодном масле или забитом фильтре. И находится он перед фильтром.
     
    Чилик подобається це.
  19. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Nikolayovich5, У меня двигатель немного не такой но приблуда вся по Е5 пока стоит ( не могу пока найти спецов с нормальными руками в своем регионе) По поводу оригинального масла , когда машину взял у Вас, масло брал там же у официалов ,так вот масло взял, пока догнал домой где то на 1300км на 2-3спички на щупе. Проехал на нем 5 тысяч и под замену( расход составил где то 0,5л) перешел на ЛМ 4200(не реклама)(дорогое, беру только когда на него скидку делают оф дилеры) , Сейчас расход где то те же 2-3 спички но уже на 8 т.
     
    Чилик подобається це.
  20. Rom-80

    Rom-80 Новенький

    Дописи:
    21
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Кировоград
    Модель:
    VW Passat B7 1.6 TDI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2014
    Колір:
    сірий
    А из практики бывают проблемы с этим клапаном? А то как-то корпус в сборе стоит немаленьких денег
     

Поділитися цією сторінкою