1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Выбор масла в двигатель

Тема у розділі 'Автохимия и ГСМ', створена користувачем no name, 27 бер 2014.

  1. Taras72

    Taras72 Учасник

    Дописи:
    128
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Борислав
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Срібний
    Як на мене логіка в тому: як що купив дороге масло не потрібно міняти його,грубо скажем на половині ресурсу ,заливати нове тому ,що наїздив вже 10тис.(стереотип радянстких часів) В таких випадках можна купувати дешевше масло і міняти на 5-10 тис.Моя думка така!:hi:
    Перше повідомлення: 10 жов 2018

    Нове повідомлення: 10 жов 2018
    Це авто я купив в середині червня, на даний момент я прїхав десь біля восьми тисяч,середній витрата по БК 6.0-6.1л.на100км.
     
  2. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Просто море инфы про масло в последних сообщениях......
     
    Taras72 подобається це.
  3. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    miki_ua подобається це.
  4. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    З точки зору техніка алгоритм вибору приблизно такий:
    1. Беремо марку масла, яке сподобалося і перевіряємо його характеристики (хім аналіз) нового і після різних пробігів на тому ж https://www.oil-club.ru/forum/topic/7906-idealnye-masla-top-oyl-kluba/
    2. Звертаємо увагу на термостабільність, тобто на температуру спалаху та чи не горить воно, можна провести тест на прожарку, для дизелів коксування не актуальне.
    3. Звертаємо увагу на те, через який пробіг в маслі не залишається захисних компонентів, таким чином буде відомо через скільки км його потрібно замінити.
    4. Не сильно перейматися допусками.
    5. Дивимося також якого пробігу більше міського чи заміського, рахуємо вартість, робимо висновки: чи краще брати дешевше і міняти частіше, чи брати краще і міняти рідше.
    Головна ідея в тому, що масло має виконувати захисні функції після вичерпання яких його і потрібно буде замінювати.

    Для тих, кому не шкода грошей можна долити в масло Liqui Moly Ceratec і буде просто клас, але після його ціни біля 900 грн. таких знайдеться небагато, жаба холодними лапками додушить.

    Приклад того, що брати не треба: MOL Dynamic Prima 5W-40. Брав для промивочних цілей, поїздити 2-3 тис.км і замінити, в силу обставин проїздив більше, у файлі є аналіз, правда толку з нього мало, бо там немає лужного числа та всього іншого, а тільки аналіз на метали.

    Є прибічником масел з великим протизносним пакетом, майже всі вони повнозольні з великим лужним числом, орієнтуюся на допуск MB 229.5.
    Недавно взнав про такі масла: Mobil1 x1 5W-30 і Mobil1 FS x1 5W-40.

    Сам користуюся Mobil 1 0w40, було також дилерський оригінал, який згорів до нижньої відмітки за 10 тис.км, CASTROL Magnatec Diesel DPF 5w40, Petro canada 5w40 duron syntetic. Якби не запас масла Mobil 1 0w40, то зараз звернув увагу б на Liqui Moly Molygen 5W-40 i Mobil1 x1 5W-30, останнє більш малозольне, для тих, хто більше переймається каталізатором та сажевим ніж двигуном.
    Машина бралася новою з салона, зараз пробіг 57 тис.
     

    Вкладення:

    • WJ636679.pdf
      Розмір файлу:
      163.3 КБ
      Переглядів:
      428
    Останнє редагування: 12 жов 2018
  5. Taras72

    Taras72 Учасник

    Дописи:
    128
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Борислав
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Срібний
    Не мучте себе цими дослідами з маслами,замовте XADO на офіційному сайті компанії з сертифікатами та мокрими печатками від компанії і буде вам щастя!Лию не перший рік і не в першу машину!Як на мене це на нашому ринку фальсифікатів найкращий вибір!
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Taras72, що росіянину добре - то німцю смерть. Чули таку приказку?
    Ми Вашу точку зору почули і вона має право на існування. Тільки нетреба її насаждати...
     
    dsol, morphius, Денис VW та ще 1-му подобається це.
  7. Taras72

    Taras72 Учасник

    Дописи:
    128
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Борислав
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Срібний
    Чув, чув гарна приказка! :yes3:
    Це особисто моя позиція,і ніхто нікому її не НАСАЖДАЄ!А кожний має право на свою думку і свій вибір і своє рішення!
     
    Останнє редагування: 12 жов 2018
    achtung подобається це.
  8. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Доповнення.
    6. Хто не хоче цим заморочуватися і в кого нова машина, яку він через 3 роки поміняє або хто часто міняє машини - лийте по допуску будь-яке, етикетка якого сподобалася і все.
    З іншого боку, хто не заморочується, то на форумах в таких темах не сидить.
     
  9. Taras72

    Taras72 Учасник

    Дописи:
    128
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Борислав
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Срібний
    Перше повідомлення: 12 жов 2018

    Нове повідомлення: 12 жов 2018
    На вашу думку ціна масла 50є.це заморочування,або так просто сподобалась етикетка,купив і залив???
     
  10. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    На мою думку за 50є є кращі варіанти:
    1. MOBIL 1 FS 0W-40 4л 956 - 1582 грн. https://hotline.ua/auto-avtomobilnye-masla/mobil-1-0w-40-4l/prices/#cond_new/0
    2. Liqui Moly Molygen New Generation 5W-40 4л 1325-1652 грн. https://hotline.ua/auto-avtomobilny...en-new-generation-5w-40-4l/prices/#cond_new/0
    3. Mobil 1 x1 5W-30 4л 945 - 1103 грн. https://hotline.ua/auto-avtomobilnye-masla/mobil-1-x1-5w-30-4l/
    4. Mobil 1 FS X1 5W-40 4л 783 - 1069 грн. https://hotline.ua/auto-avtomobilnye-masla/mobil-1-fs-x1-5w-40-4l/
     
  11. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Для CR чи для НФ ?
     
  12. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    Для НФ потрібно з більшим протизносним пакетом ніж для CR в силу конструкції двигуна, все наведене підходить до обох варіантів і до бензинових також.
     
  13. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Taras72, стереотип тех времен лить камазовское а потом репу чухать почему двигатель после 100 тысяч лег . Плохое масло хоть через 100 км меняй ни чего хорошего не будет. Рабочая шестерка на хорошем масле (рекламой заниматься не буду)прошла 350 т после капиталки хотя раньше бытовало мнение что вазовский движок больше 150 не может выходить, может но только с хорошим маслом.
     
    shun та Noble подобається це.
  14. Light

    Light Учасник

    Дописи:
    228
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    LA7W
    Eurol 5w-40 буде дешевше, а на ойл клабі з 505.01 входить в список кращих.
     
    shurikk42 та adminavto подобається це.
  15. Taras72

    Taras72 Учасник

    Дописи:
    128
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Борислав
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Срібний
    Так це найкращі масла на ринку,але питання в тому,з відки привезені і де розлитиі?
     
    Noble подобається це.
  16. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    У ликви есть оф дилер, у мобила не знаю .
     
  17. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    Канечно есть - в Киеве - Арма Моторс - я там беру масла нга все машины - вопросов не было!!!
     
    Noble та Денис VW подобається це.
  18. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Трохи суперечливі висловлвання, не забувайте, що Вас тут читають власники не тільки Caddy, але й Ford, Volvo, Honda може ще парочку пропустив ;) , а то вони завтра залиють собі 5w40 моліген, а потім не знатимуть що робити.
     
    shurikk42, Noble та Денис VW подобається це.
  19. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    На оіл клубі є тести різних масел на різних машинах та різних пробігах, думаю подивитися не проблема.
    Тоді MOBIL1 0W-40 можна точно лити, вже про нього все давно відомо на багатьох двигунах.
    Хто переживає за сажевий і каталізатор - тоді Mobil1 x1 5W-30 і Mobil1 FS X1 5W-40
     
    Noble подобається це.
  20. adminavto

    adminavto Старожил

    Дописи:
    1,200
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Миргород
    Модель:
    VW Tiguan
    Потужність, л.с.:
    200
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2016
    Колір:
    сірий
    Особливо в Volvo ;). Я не збираюся з Вами вступати в суперечку, просто обережніше з тезами.
     

Поділитися цією сторінкою