1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Бензин или дизель или что выгоднее?

Тема у розділі 'Выбор авто', створена користувачем Megatrans, 19 лис 2014.

  1. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #61
    Наконец то....Начали искать точки )))
    Мы все меряем на себя, разве это не нормально ?
    Нормально, я думаю.
    Я излагал свои приоритеты:
    1. Купить машину в салоне. Газировки нет в продаже.
    2. Мне нравится Гольф. Метан некуда поставить.
    3. Мне нравится заправляться раз в 2 недели, а не через день.
    Продолжать можно ...
    Вас, возможно, привлекает недоубитый авто, который можно восстановить
    и еще ездить на нем какое то время, заправляясь часто на заправках, которые встречаются редко.
    Продолжать можно ...
    У меня есть знакомый, который помучившись с метаном, перешел на пропан, не выдержал...
    Поймите, нет единственно правильного вида топлива, иначе бы все на нем ездили...
    Это как извечный спор о немцах и японцах )))))))))))))))
     
    Денис VW та Xabr подобається це.
  2. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #62
    Часто ті хто все життя їздить на бензині чи газ/бензин розповідають казки наскільки ломучі дизелі, які дорогі в обслуговуванні, як важко взимку запуститись. Аналогічно розказують і трактористи. Розібратись як все насправді можна тільки отримавши статистику по багатьох автомобілях.
    Так як метанових авто дуже малий %, то порівнювати їх не буду ( та і не знаю про них нічого 100% вірного, не їздив). Розділяємо авто на 3 типи:
    1. Бензин
    2. Дизель
    3. Газ-бензин
    По кожному з цих пунктів пройдусь детально. Катав кадді 1.9 ТДІ BLS, зараз Seat Altea XL 1.6 атмосферний, на якій проїздив десь 2 тисячі на бензині і десь 2,5-3 тисячі на газу. Хоч і Кадді за вагою чуть важчий, та різниця не велика, і на Seat останнім часом їздив із плюс 150-250 кг ваги в салоні тому можна порівняти з Кадді хоча б якось. Порівнюватиму тільки мотори VW, не кидайте в мене тухлими яйцями за те що є круті бензинові японці і т.д.
    1. По їзді на 1.6 бензиновому авто середній витрата получався 7.5 л /100 км, що приблизно = 2 грн / 1 км. Якщо б це був двигун аналогічної потужності, сучасніший 1.2 TSI, то припустимо реальний середній витрата був би в районі 1.8 грн/км, та всю економію на паливі треба було б поступово відкладувати в іншу кишеню ремонтувати цей 1.2 TSI, міняти цеп чи ще на якесь попадалово з ним, 300 тисяч ці мотори явно не ходять вільно.
    2. По їзді на дизельному кадді середній витрата в районі 6.2 л/100 км при помірній їзді, нехай 1.5-1.6 грн/км. Що помітно дешевше ніж бензин. А якщо б це було авто з 1.6 ТДІ то було б і нище ніж 1.5 грн/км.
    3. Їзда на газу, получається середній витрата десь 8.6-9 л/100 км, нехай 1.2-1.3 грн / км.
    Отже на пропані їздити дешевше ніж на дизелі. Обслуговування ГБО, мотору 1.6 BSF при цьому також повинно бути дешевше ніж турбодизеля зі своїми сажевими фільтрами, форсунками, ЕГР, двохмасовими маховиками, турбінами.
    Та при їзді на дизелі є теж багато переваг. Дизель можна раз зробити і кататись довго горя не знати. А із ГБО є багато нюансів. Також ТДІ буде шустріший помітно, 250 крут. момент це значно швидше ніж 150. І хоч потужність 105 та 102 л.с. на перший погляд майже те ж саме, та щоб цю потужність побачити треба мотор крутити вище 5000 об/хв. Запас ходу у мене на газу десь 400-440 км. Фактично заправляєш на 500 грн і їдеш 400 км. Із нюансів по ГБО то не все так просто, потрібно міняти фільтри газові, також бувають збої в роботі ГБО, ось у мене вчора по дорозі з Карпат перестало переключатись на газ, завтра буду розбиратись в чому справа, навряд чи сам, та останні 200 км їхав на бензині. Тому не спішіть продавати хорошого дизеля та міняти його на зажигалку. Якщо дизель хороший то він і шустріший за газ/бенз, і безпечніший, і ціна +- та ж сама.
     
    Tolya1983, Alex_Syt та GTR подобається це.
  3. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #63
    Забув про своє улюблене «зчеплення»!
     
    kosha, Uropb та APACH подобається це.
  4. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #64
    achtung, перечитайте свой пост и попробуте повторить свой тезис о том, что вы не хаите метан.....
    Давайте по пунктам.
    1. Брехня. Для продажи в Украине сертифицированы Octavia G-tec, года полтора назад по заказу одной из фирм официалы завезли и продали 18 метановых соплатформенных Сеатов. Правда -не знали? "... Ты суслика видишь? Нет. А он ЕСТЬ!" (с)к/ф ДМБ
    2. Брехня. Мало того что есть заводская модификация, с "донора" которой можно переставить все "болт Он" - есть и уйма других вариантов. Уверен что ленивые "газовтыкатели" предлагали Вам только огромный тяжёлый стальной цилиндрический баллон в багажник- но это не значит что нормальных вариантов нет в природе...
    3.Опять брехня
    Заправляться через день? У Вас дневные пробеги превышают 250 км? Тогда раз в 2 недели это больше 3500км (14дней по 250 км): удивляюсь Вашему не только расходу но и ёмкости бака.
    Что, теперь самому смешно: если представить Ваши заблуждения в виде цифр????
    Вот для этого мы тут и общаемся: чтобы как можно больше людей убедились в бредовости своих заблуждений и стали рассматривать для себя авто на метане как РЕАЛЬНУЮ альтернативу: тогда и на запасах у дилеров в Украине такие машины появятся....
    А то пока Вы являетесь самым ярким примером недоинформированного хэйтера: какойто Ваш друг попал к какому-то рукожопу вместо мастера - и Вы воспринимаете это как истину последней инстанции. Захотите перманентно оставаться в этом состоянии - ни я никто другой никогда Вас не переубедим. Захотите прислушаться к голосу цифр и разума: будем продолжать.
    Пока Европа на уровне европарламента принимает решения и планы по шагу вперед(развитию инфраструктуры метановых заправок) мы делаем 2 шага назад (хаем метановое авто и вырезаем на металлолом метановые заправки, которые у нас в силу сети молочных и сах.заводов есть каждые 20-40 км по трассе - в каждом районном центре).
    При этом как божью росу мы воспринимаем дизель который нам парит та же европа: ибо осознала что достигла технологического предела...
    В любом случае каждый купит то, что ОН считает правильным. И самое меньшее, что я прошу: разобраться в вопросе а не хаять метан по чем зря....
     
    08sv80 та alleksei подобається це.
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,649
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    #65
    - Бензиновый мотор, при всех равных ВСЕГДА будет мощнее!!!
    - расход на газу. К нему надо добавитб расход бенза, так как это тоже растраты.
    - чем больше систем в моторе, тем дороже его обслуживание.
    - содержание авто надо считать в общем, лет за 5, тогда можно сравнить.
    А так, все-равно спор бесполезный
     
    Олександр 555 подобається це.
  6. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #66
    miki_ua,
    Для доцентов повторю:
    1.Я не фирма, которая может заказать у Вага нужное количество газировок.
    Я покупал машину в 2012г. И НЕ Было
    в продаже газированого гольфа.
    Это Правда, не обсуждается.
    2. Заправляться через день придётся потому, что у меня по дороге нет метановых заправок, а оставить машину в гараже с остатком пробега 100-150 км Я не могу, каждому свое.
    Это тоже не обсуждается.
    В моем райцентре и трех соседних нет метановых заправок, я рад, что у Вас иначе.
    3.Наглая Ложь. Если бы заправки были через 20-40 км, то сами посчитайте, сколько бы их было. . .к примеру Киев-Харьков - не менее 30 штук, бред....
    4.Мой знакомый бросил метан не от мастеров, а от неудобства... Малый пробег и редкие заправки.
    5.Я замучился повторять, недостатки есть у любого вида топлива, просто каждый делает выбор, соглашаясь с одними, и избегая других (недостатков)
     
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    #67
    Мікі, та ніхто не принижує зокрема метан. Немає потреби так сильно та емоційно його захищати. Чудовий двигун. Але і применшувати заслуги дизеля - це треба бути дуже ... словом це теж занадто.
    Я вважаю, що всі двигуни в нашій лінійці вдалі та перевірені, якщо брати для порівняння глобальний світовий автопром. Барахла вистачає.
    Тут же ми рахуємо, який вид палива вигідніше, дешевше (торкаючись і специфіки роботи ДВЗ різних типів). Враховуючи ньюанси в нашій країні.
    Взагалі прошу опонентів спілкуватись толерантно, щоб не прийшлось терти пости, а з ними під чистку можуть попасти цікаві думки.
     
    Останнє редагування: 30 лип 2018
    Денис VW та achtung подобається це.
  8. myfloor

    myfloor Старожил

    Дописи:
    1,524
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy White
    #68
    Не могу пройти мимо :)

    И так сейчас катаюсь на двух каддиках на дизеле 1.6TDI (коротыш) и на метановом 2.0 оба рестайла, метан по заправке получается выгодней чуть ли не в 2 раза и это при том что метановый тяжелее бо маски база.

    По обслуживанию дизель выходит дороже.

    По заправкам у меня в городе Бровары их 2, одна вообще возле гаража прямо. (не у всех так согласен)

    В плане экологии (хотя это кого мало волнует в нашей стране) метан рулит.

    Для меня один минус небольшой, это тяга двигателя, на дизеле 1.6 TDI она ощущается лучше. (сделан чип на 134 л.с :))

    Отдельно хочу сказать спасибо Сергею Микки, именно благодаря ему я узнал что есть метановые каддики:hi:, раньше я и не слышал о таких авто как и многие.

    По расходу, вчера ехал с села скорость 82-85 км за бортом 25 градусов в будке 400 кг веса, расход 7 кубов газа на 100км = 103 грн.
     
    kr60502, 08sv80 та alleksei подобається це.
  9. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #69
    myfloor, все говорят, что обслуживание дизеля дороже,
    Но я не пойму, почему...
    Объясните пожалуйста...
    А по расходу у меня не так, сегодня ехал на работу не спеша, вышел средний расход 3.3/100 расстояние 22км.
    Конечно,моя машина не кадди, но и метан туда не впихнуть ((
     
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #70
    achtung, ну расход по бортовику и "на пистолете" по факту - надо комуто доказывать что разные??? Ладно, оставим пока эту инсинюацию...
    Обслужите дизель раз в 15000км за 700 грн и я соглашусь что метановый мотор такойже дорогой как дизель в эксплуатации. 5л. качественного масла (КронОйл) и фильтра от Кнехт мне обходятся именно столько.
    По покупке нового: да, Гольф не купили бы может. И Туран и Сирокко. А вот Сеат и Шкоду - препятствий не было. Просто никто и не пробовал спрашивать. Машины прошли сертификацию и если авто "под заказ" то всёравно какое: соляра или метан.
    По заправкам: я не в курсе именно Вашего райцентра. Хотите - посмотрите в интернете. По количеству метановых заправок лидерами было не Подолье совсем: а Луганская и Донецкая области(по 40-48 только зарегистрированных легальных). И тем не менее: вокруг Хмельницкого В ЛЮБУЮ СТОРОНУ на 40 км 1-2 метановых заправки найдётся. Даже "по форсмажору" всегда есть возможность добраться на бензине: все европейские варианты экомобилей имеют 13-20 литров бензобак (в отличие от чисто метановых и чисто пропановых Японцев и Корейцев где бензобака нет впринципе: только газ.
    Вот там стоит задуматься и волноваться.
    По поводу разных типов ДВС и их эффективности. (фор Игорь спешли):)
    Напомните мне пассат с турбодизелем 1.4 или Спринтер с дизелем кубатуры 1.8 ?
    Это не теоретические выкладки, а практические примеры с рынка авто. Раньше метановый спринтер NGT имел атмосферный мотор 2.2 Но когда решили не сопротивляться " турбоЭре" обнаружили что метановый 1.8 компрессор от Е-класса со своими 158 кобылами вполне так волочёт "коробчёнку" и не в самой короткой базе и даже с высокой крышей....
    Ещё раз: парни, зайдите на МобайлДЕ, убедитесь:это все реальные авто. Да, их рынок ограничен "любителями", наличием сети заправок в регионе, дельтой цены соляры и метана.... Но эти машины есть. И именно изза особенности типа топлива и его процесса горения эти машины как минимум по экологии ПРОЩЕ и ЭФФЕКТИВНЕЕ. Это физика, господа: а она беспристрастна.....

    З.Ы. сложно вести конструктивный диалог когда после своих заблуждений оппонент ставит категоричное "не обсуждается". Ну - относиться ко всему по философски и воспринимать людей такими как они есть. Даже если они позволяют себе стёб с переходом на личности(что как я знаю правилами общения на клубе не приветствуется).
     
    08sv80 та alleksei подобається це.
  11. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #71
    Досить спорити ні про що. Метанові машини заслуговують на існування. Їздити на них вигідно. Інша справа чи зможе конкретний покупець підібрати собі авто на метановому двигуні ( так як вибір авто мізерний), чи зможе підлаштовуватись під те що заправок обмаль ( а їх по Україні дійсно мало), змінюється баланс авто через важкі задні балони. Якщо готовий згодитись з всіма цими факторами то авто на метані звісно що краще й вигідніше ніж на газ-бензині з ГБО 4.
     
    achtung та myfloor подобається це.
  12. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    #72
    ого нацарапали... Так и напрашивается вывод: "Все, что у меня супер, а у остальных г№№№но"? ЧИ як? не поймешь.
     
    Noble, morphius, Vipop та 2 іншим подобається це.
  13. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #73
    Yuran, если уж вспомнить про развесовку - то на большинстве машин метановые баллоны позволяют её улучшить в сторону идеальной 50/50. А в заводских метановых авто, где баллоны под днищем - они снижают общий центр тяжести. Вот когда 23 мая я по "черному льду" с дороги в кювет задницей вперед улетел - я был очень рад наличию у меня метановых баллоном под полом: ибо постояв в задумчивости на двух левых колёсах Кеша таки стал на все 4 а не лёг на бочину....
    IMG_20180321_090807227.jpg
    Конкретно на кадди более загруженная задняя ось способствует отсутствию "переставок" задней балки в повороте на спуске при попадании на "шифер".
    Так что аршумент про развесовку несостоятелен...
    kamazitto, не удивляйся - если человек активно выспрашивает за одномассовое сцепление и гадает поможет ли новое резиновое уплотнительное кольцо устранить течь из под форсунки на машине, взятой недавно новой с салона - остаётся только одно: рассказывать насколько метан плох а дизель крут и беспроблемен.....
     
    08sv80 подобається це.
  14. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    #74
    Скажу о своей, да взял дизель, ну нравятся они мне ничего поделать не могу, при покупке знал, что дороже в ремонте бензина и газа, но динамика по лучше будет наверное чем на бензине. А в Плане ремонтопригондости, а именно бюджета - газ делает всех, шо тут спорить. Но соглашусь с многими, что у каждой есть как свои плюсы так и минус. Короче как и с женщинами)))))))))))))))))
     
    Tolya1983 та Uropb подобається це.
  15. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #75
    miki_ua, вроде все обсудили....
    Добавлю лишь одно:
    Это форум, здесь не ругаются, а высказываются....
    И стеб на форуме имеет право быть, почему нет? Мы же люди и можем иногда шутить, разве это плохо?
     
    Tolya1983, kamazitto та myfloor подобається це.
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #76
    Да ради Бога - стеб так стеб
    Только как успели заметить некоторые одноклубники - юмор у нас в спец. разделе. Читая технические темы неосведомленный в вопросе человек с моей точки зрения не должен гадать: где стёб а где реальные аргументы и факты.
    Ну - это всеголишь моя точка зрения...
     
    08sv80 та achtung подобається це.
  17. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #77
    miki_ua, я спорити з Вами, пане Сергій точно не збираюсь, в мене витримки не вистачить йти до останнього. А з приводу економічності то ніби вирішили, що в сукупності витрат на авто саме економно на метані, далі газбенз, далі дизель, далі бензин
    Перше повідомлення: 30 лип 2018

    Нове повідомлення: 30 лип 2018
    Важко сказати про ідеальний варіант. При пустому багажнику мені 60/40 переваж в передню сторону більше подобається, там де 50/50 буде буксувати, 60/40 проїде. І, якщо в метановий 50/50 загрузити в багажник 500 кг грузу, що тоді буде? 35/65 чи 30/70 переваж на задню вісь? При ведучій передній осі в цьому випадку їхати по слизькому покриттю буде дуже проблематично.
    Сергій, я з Вами абсолютно згідний що метановий кадді дешевший в обслуговуванні. Та іноді люди люблять платити за деякі зручності. Наприклад рідко кататись на сервіси ( із дизельом саме так, принаймі в мене 130 тис пробігу із 100 до 230 так було, як буде далі з моїм уже не моїм каддіком це вже не мої проблеми :D), динаміка ТДІ буде покраща за 2.0 метан ( ну не спорте тільки що розкрутите 6500 об/хв і їде так же само, це не так, трактор шустріший), наявність заправок дизельних на кожному кроці, куди б не їхав. Саме за ці фактори, а може й ще якісь в купі взяті люди купляють дизелі.
    Ви, Сергій, готові економити, хтось ні. Ви готові брати дешеві свічі на авто й часто міняти їх, я купив ірідієві хоч вони й дорощі, щоб рідше лізти туди, кожен економить по-своєму.
     
    Alex_Syt та kamazitto подобається це.
  18. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #78
    miki_ua, підтверджуючи дуже сумний момент, про який Ви згадали...
    Ера дизелів закінчується, екологи їх загнали в глухий кут. Я нещодавно купив спортвагена дизельгейтівського,
    Але, роздивившись, що там під капотом, вирішив з ним розлучитися.. .
    Євро5/ адблю вкупі з дсг я б не виніс((
     
    miki_ua подобається це.
  19. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    #79
    @achtung,Ого, Вас не понять, Вы 2 страницы защищали дизельные моторы, а тут вдруг что-то рассмотрели и растаетесь с ним? Я один ничего не понял?
     
    08sv80, alleksei та Megatrans подобається це.
  20. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,164
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #80
    kamazitto, ни в коем случае я не расстаюсь с дизелем, у меня евро3
    без сажевого, и егр заглушен.
    Но придёт время, пересядем дружно на
    электрички, я думаю...
     
    Олександр 555 подобається це.

Поділитися цією сторінкою