1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ Seat Altea XL 1.6 BSF

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем Yuran, 13 лип 2018.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #1
    Фото скоро будуть.
    Випадково на початку червня продав Кадді Комбі 2010 1.9 ТДІ , на якому 5 років відїздив, проїлись мені автобомілі каблукоподібного типу ( до Кадді рік відїздив на Форд Конект 1.8 ТДІ мадеінбердичів). Автомобілем VW Caddy за 5 років дуже задоволений, жодного разу не підвів він мене, фактично за цей час тільки розхідники міняв, навіть ходовка не сипалась. Та вічного нічого нема, настав момент коли потрібно було в авто вкинути чуть грошей і часу - передув турбіни, турохкотіння Valeo майже зразу після заміни ( міняти корзину зчеплення і чекати що після цього вилізе чи комплект зчеплення + 2-масовий Люк), крім цього авто потребувало і дрібних вкладень - замінити передній ряд сидінь, акумулятор дохленький - ще рідний, лобове з тріщиною, підкрилки передні під заміну, правда куплені вже були, робити щось із дверкою боковою зсувною, задні арки ніяк обшити руки не доходили, в результаті прийнято було спонтанне рішення продати Кадді і шукати щось більш схоже на легкове авто. Продавалось авто досить довго, кілька місяців, та як і з попередньою моєю автівкою, перший хто приїхав дивитись авто той його і купив.
    Нове авто хотілось спочатку взяти на курвахах щось в районі 3-4 тис, гроші що залишаться відправити в будівництво, та поступово це бажання відпало.
    Дивився на авто на українській реєстрації, так як авто купляється б.у. то для мене зараз головним критерієм вибору був технічний стан автомобіля, я не шукав конкретно одну марку з конкретно одним мотором, тому що в такому випадку пошуки затягнулись би на місяці, а машина треба була вже. Авто потрібно було таке в якому мотор не буде з мене гроші сосати і заправка буде не надто дорогою. По ціні 7-8-9-10-11 тисяч, цікавило співвідношення ціна-якість. Так як до VW групи вже звик, то шукав Шкоду Октавію Тур універсал із мотором 1.9 ТДІ 66 кВт, або Октавію Тур чи А5 універсал із 1.6 бензиновим простим ( не 1.6 FSI). Також на VW Touran приглядувався. Та виявилось що Октавію що Туран знайти в живому стані це задача на виконання якоъ потрібно більше часу ніж у мене є. Випадково звернув увагу на авто Seat Altea XL, 1.6 ТДІ мені зовсім не до вподоби, ще з 1.9 ТДІ хотів би подивитись, та рядом нічого не було, тільки 1 у Львові. Та візуально із малими пробігами на приборці на авторіа були 2 машини із 1.6 моторами, як треба під ГБО, 2008 року. Одна в Києві, чуть дороще, друга в Кіровограді, чуть дешевша, та в чуть потасканішому стані. Зідзвонився, оглянув машину в Києві, 58 тис. рідного пробігу, на авто муха не сиділа, ніде ні коцнуто, ні царапнуто, чуть тріщинка на лобовому склі, резина ще рідна, акум. теж, ціна 9300 без торгу. Готовий брати, домовляюсь з продавцем після огляду на вівторок ранок 9 годин на СТО і після зразу в мрео переоформляти, все норм, у понеділок вечером зідзвонився, все підтверджено, у вівторок уже вранці дзвоню, а трубку бере жінка, і каже "Ой, це Юрій машину купляти? А ми подумали і вирішили не продавати, так як в таку ціну нічого кращого не візьмем". От піпець. А я уже був морально налаштований що в я вівторок на машині. Дальше на пошуки авто часу не було, порозпитував за авто в Кіровограді детальніше, доп. фотки, попросив родича теж порозпитувати все що зможе і пробити мін. ціну віддачі, далі мене завозять на маршрутку до Кіровограду з четверга на пятницю вночі, вранку я уже там, невиспаний, в бензинових моторах ніфіга не дуплю, знаю що повинно масло з мотора не литись і чим тихіше робить тим краще :D По кузову я фарбовані елементи візуально зовсім не відрізню, тому після продажу Кадді купив китайський товщиномір. Вранці я в Кіровограді "просто подивитись машину", в трусах у мене внутрішня спецкишеня із баблом та невеличка шкіряна сумка як відволікаючий елемент, оглянув машину візуально, салон ідеальний, зовні скорів фарби від великих пробігів нема, дрібні царапки пласмасових бамперів, притерта права сторона авто і пофарбована, авто без ДТП, вроді норм, під машиною калюжі масла нема, всередині сухо, робить тихо, оберти не плавають, проїхався, норм. Лобове скло потріскане, рідне. СТО я не розвідав, їду за кермом, власник збоку, бачу якесь СТО мимо дороги, заїжджаєм туди, там 2 молодих пацани і дівчина, всі років по 20-25. Вони нічого по машині сказати не змогли ні візуально, ні з ями, а дівчина майстер компютерної діагностики пів години шукала куди шнурок вставити. Та сам заліз в яму, побачив що банка вихлопної коцнута, сайлентблоки спереді стомлені від їхніх доріг, від того що жінки їздили на авто. Поїхали далі, власник казав що є зимова резина з дисками, поїхали глянути яка вона, щоб сформувати кінцеву ціну. Подивився, про ціну домовились і в Мрео. Кілька годин чекати прийшлось, та получилось і зняти з обліку, і поставити на облік, і ще й ГБО вписати в техпаспорт. Щасливий, сонний, на своїй машині, на білих номерах поїхав додому, десь в 10 вечера приїхав. Це було 22 червня. Кінець 2008 року випуск, куплена 2009 чи то 2010, 80200 рідний пробіг на момент покупки, комплектація не знаю яка вважається, базова чи ні, круіз є, клімат є, електрика є, якась сигналка є, парктроніків і камери заднього виду нема. Поки з цим треба розібратись як воно працює.
    Далі потрібно було робити ТО та ставити ГБО. Багато роботи накинулось, часу не було, так я більше 2 тижднів їздив на бензині. Змушений сказати що не так воно вже й дорого на 1.6 атмосферному. Середній економний витрата я вкладався у 7.2-7.4 літра.
    Із запчастинами мені допоміг Lvivgaz , за досить вигідними цінами і відмінним сервісом. Залишалось визначитись де робити ТО та де ставити газ. Не обійшлось без чергових подорожей центральною Україною. на 9 липня поїхав робити ТО у Новоград-Волинський до хорошого перевіреного багатьма роками майстра не тільки мною, в 9 ранку на місці, у нього було зроблено:
    заміна комплект ГРМ ( помпу залишив стару, рідну, хоч я із собою мав комплект Контітех із помпою, сказав що у відмінному стані ще рідна), ролик ремня генератора, масло в коробці, охолоджуюча рідина, тормозна рідина, сайлентблоки, масло, паливний фільтр, повітряний фільтр. У 15:00-16:00 був вільний, заїхав ще зробив розвал. Переночував у Новограді і наступного дня зранку в Хмельницькй ставити ГБО. Звісно туди і те що порекомендував miki_ua, за що йому вдячність. Десь до 19:00-20:00 мені встановлювали, зробили візуально досить гарно, я цей час тинявся то біля машини, то на нову почту в Хмельницьку за свічами які забув дома і мені їх дослали, як виявилось не марно, в авто ще стояли рідні свічки. Після обіду приїхав Lebrasko, побачив його метанового червоного звіра, цікавий Комбі на 2 здвижні двері, дуже хороший стан, не просто так шукалось авто пів року, поспілкувались годинку. Тоді підїхала ще людина, яку називають "ходяча енциклопедія", на ще одному метановому Кадді, із 6-ступкою, 2-масовим маховиком, жаль не сфотографував як докатка на задній дверці виглядає, та й взагалі ні з ким не сфотографувались. miki_ua встигає все, і контролювати як мені газ ставлять, і робити свою роботу, і якісь посилки відправляти, і допомагати комусь там на гаражах самостійно встановлювати ГБО, і сімю транспортувати, хтось йому весь час дзвонить і щось від нього хоче. Поставили ГБО мені, він підїхав, глянув, забухати можливості не було, ще 4.5 години додому їхати, десь в 9 вечера виїхав, після 1 ночі був дома, в Хмельницьку на Окко заправив хорошого газу для налаштування, а по дорозі кінчався то вдув повний балон якоїсь бадяги на UPG недоїжджаючи до Житомира, сьогодні докатав, заправив в іншому місці, авто краще поїхало. Далі слідкуватиму за витратою палива на газі.
    По авто найближчим часом залишилось в першу чергу багажник підняти до рівня балона, 7 см піднімати, докатку кудись присобачити щоб не заважала, на 1000 км на газу звірити налаштування, прочистити систему вентиляції, кондиціонер, купив засіб Step Up, дали мені трубку.
    В майбутньому планується замінити лобове скло, на зиму ще думаю що ставити чи те що в комплекті з авто дісталось - 205 55 16 на залізяках бріджстоун, чи те що з каддіка залишилось, 195 65 15 теж на залізяках, Гудєр + Данлоп, скоріш всього останній варіант собі, перший на продаж, так як дороги в Україні самі знаєте які. І на літо мені 205 55 16 що стоять на рідних дисках красивих теж не дуже подобається, можливо в майбутньому перейду на 205 60 16, в арки повинно поміститись.
    Фото будуть.
     
    Витька, Noble, Lebrasko та 4 іншим подобається це.
  2. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #2
    Думаю что скоро наш клуб надо будет переименовать в клуб любителей VAG судя по покупкам гольфов туранов и сеатов :)
     
    Витька, Чилик, saxon та 5 іншим подобається це.
  3. Олеша

    Олеша Досвідчений

    Дописи:
    560
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    серый
    #3
    *отличный выбор авто. Поздравляю.
     
    МАГА подобається це.
  4. Wikar

    Wikar Перевірений

    Дописи:
    391
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    VW Caddy Trendline
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    DSG7
    Рік випуску:
    2017
    Колір:
    Chestnut Brown Metal
    #4
    Yuran, поздравляю с покупкой, а за пост плюсую неимоверно. Такого веселого описания покупки машины я давно не читал.
    А разве есть что-то лучше ВАГа :)
     
    achtung та Uropb подобається це.
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #5
    Думаю в каждой марке есть нормальные авто. Vag это не эталон
     
    sula, myfloor, alleksei та ще 1-му подобається це.
  6. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #6
    Радіатор кондиціонера почистив через трубку, Step Up, у автозвуці брав за 200+ грн, трубку у родича позичив.
     

    Вкладення:

    Tolya1983, serg1988 та Lebrasko подобається це.
  7. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    #7
    Вітаю з обновкою.
    В проданому каддіку
    В київській машині
    В кіровоградській
    Yuran, то мабуть карма :)
     
    Yuran подобається це.
  8. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    #8
    А у кого Новоград-Волынском делал?
     
  9. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #9
    Вроді все пасажир, переобладнання не треба, та піднімав багажник до рівня балону, деревяні бруски для опори+ фанера 1 см з вирізаним кругом під балон, ще залишилось придумати куди докатку присобачити, чи хай так валяється.
    Перше повідомлення: 14 лип 2018

    Нове повідомлення: 14 лип 2018
    Звати Валентин, біля болгарського городка, контакти в пм якщо треба. Розвал біля базару робив.
     

    Вкладення:

  10. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    #10
    Так я часто там что-то делаю, очень толковый парень.
     
  11. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    #11
    а как интересно магнитола там меняется? o_O
     
  12. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #12
    Де магнітола як міняється ? У моїй машині? Я не знаю, мені пофіг яка магнітола, я собі якось час знайду, запишу кілька дисків МР3, армін ван бююрен, і буду слухати їх кілька років :)
    Перше повідомлення: 16 лип 2018

    Нове повідомлення: 16 лип 2018
    Поки що по витратау газу можу сказати що там де в мене жерло 7-7.4 літрів бензини зараз жре 8.8-9 літрів газу. Впереді 1000 КМ пробігу на газу буде, може настроять і допоможе. А може гамногазом заправлявся я. Помітно що авто на газу менш шустре ніж на бензині.


    Нове повідомлення: 16 лип 2018
    Спеціально з Києва в Новоград авто робити до Валентина чи по дорозі заодно?
    Ви уже як мінімум третій хто в нього обслуговується з цього форуму.
     
    Lebrasko, dv_matrix та Noble подобається це.
  13. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    #13
    Так я часто там что-то делаю, очень толковый парень. У меня родственники там живут. Очень понравилось как делает.
     
    dv_matrix подобається це.
  14. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #14
    Yuran, Да,когда то у меня был Сеат Малага,две машины на область было,хорошо отслужила.
     
    Noble подобається це.
  15. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #15
    От і наїздився. Катався сьогодні, десь 70 км наїздив. В один момент завелась із 4-ого разу на гарячу, стартер крутив, а воно не заводилось. Потім ще поїздив трохи, було десь 5 зупинок, все норм, заводилось, аж коли приїхав додому то не завелась. Стартер маслає, а воно не заводиться. Іскра вроді є ( та хз чи тоді коли треба і чи така як треба і чи на всіх циліндрах, знімав провід з одної доступної свічки і підключав стару свічку, то лупить током, бензонасос качає вроді, і тиск бензину є. Завтра зранку поїду на діагностику.
     
  16. yurij

    yurij Учасник

    Дописи:
    194
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    #16
    Оце мабуть і є причина продажу попереднім хазяїном....
    Я свого зализую та вичищаю вже півтора місяці....Велике спаибі попередньму хазяїну (чи майстрам ) що все що робили - на СИНІЙ ізоленті ......видно де і ніяких загадок...
     
    Останнє редагування: 20 лип 2018
    ps600, Lebrasko, achtung та ще 1-му подобається це.
  17. achtung

    achtung Старожил

    Дописи:
    2,131
    Область:
    Київська
    Місто:
    Згуровка
    Модель:
    Golf
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Reflexsilber
    #17
    я завжди дивувався, коли хтось міняє машину на б/в....
    навіщо брати кота в мішку, коли в тебе вже є своя, з якою все більш-менш відомо :)
     
  18. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #18
    Зранку завівся сам, потім через раз, грішили на паливний насос зразу, бо не качав, а згоріло реле, яке від сигналізації схоже, 26 грн ціна. Нормальна машина, мені подобається, хоч і пузотьорка. Тут реальний пробіг низький, і авто доглянуте, не запущене перед продажем. А в каддік мій 230 + тис пробігу прийшлось би далі кожного року вкладувати бабоси, на момент продажу маховик + зчеплення, турбіну шаманити, далі через рік розпредвал і тд. Так що нормальний кіт в мішку попався, 2500 км уже наїздив.
     
    Останнє редагування модератором: 20 лип 2018
    Чилик, Noble, Lebrasko та 2 іншим подобається це.
  19. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #19
    Из опыта по прошлой элантре симптомы точь в точь из-за иммобилайзера. Не знаю как здесь, а на элантре включаешь зажигание и на приборке если светится иконка машина с ключиком, занчит заводится, если нет - стартер крутит вхолостую. У офов что-то там почистили и проблема ушла. Но, пока выкупил проблему, нервишки она мне поделала.
     
    Чилик, Yuran та Lebrasko подобається це.
  20. Lebrasko

    Lebrasko Учасник

    Дописи:
    221
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Salsa Red
    #20
    Брав кататися Берлінго 11 року і тут мене приперло чуваку знайомому махнути рукою (в руках ключ тримав).Ключ випав,я його витер і сів в авто - заводити,стартер маслає а реакції нуль.На моніторчику типу пише помилка імобілайзера - не рідний ключ.Мусив видзванювати тестя (то його авто)щоб привіз запасного ключа (той був дуже "радий пертись на іншу сторону міста).Пропаяли антенку (саме вона відпаялась від плати ключа) і все запрацювало належним чином...
     
    morphius, Yuran та Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою