1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

КБЖ VW Caddy 1,9 TDI Серый Мышь

Тема у розділі 'Клубний гараж', створена користувачем flosse, 19 гру 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    #61
    Якщо диски тормозні трохи ржаві то нашо їх міняти...А якщо по краям бугрики виробились то можна чуть зточити ці бугрики і їздити далі. У Вас авто хоч і на 4 роки старше як у мене, та по пробігу думаю десь те ж саме, диски тормозні при нормальній їзді ходять довго. У тестя на Т4 2002 року випуску ще рідні тормозні диски при пробізі 300 тис +.
    А де це в приватному секторі Ви у Києві живете? А то фото в темі одне бачив чомусь здалось схоже на Біличі, чи може ні...
     
  2. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #62
    Дякую за коментар - може, дійсно колодки зміню, а диски ще поїздять трохи...
    А живу я неподалік Василькова - втік з Києва, тісно мені в квартирі ;)
    Перше повідомлення: 25 тра 2016

    Нове повідомлення: 25 тра 2016
    Спасибо, поспрашиваю...


    Нове повідомлення: 10 чер 2016
    На прошлой неделе случилось у меня ЧП. Ехал на работу и как только начал набирать скорость, где-то спереди снизу послышался глухой удар (как будто палка ударила по днищу), затем - при наборе оборотов выше 1800 свист и выше - переходящий в грохот. Я был в шоке - как только включается турбина - начинается свист. На работу доехал аккуратно, на оборотах примерно 1200-1900, напереключавшись так, что рука устала (30 км, около 20 за городом и примерно 10 по городу). Сразу сюда, на форум, все указывает на турбину. Без машины - никак, на работе - полный завал... Расстроился так, что коллеги по работе начали предлагать помощь: добраться домой, отбуксировать на сервис... Нашел телефон специализированной мастерской, договорился на следующее утро на диагностику. А потом рискнул и тихонько поехал домой. На следующее утро - пораньше, чтобы избежать пробок, медленно через весь город к турбомастеру. Ждал приговора... А его не последовало! Турбина - в отличном состоянии, есть небольшой люфт, но, как сказал мастер - ей еще крутиться и крутиться. Начали искать, что же свистит... и нашли! Пипец, мне аж стыдно, с моим то опытом вождения! В общем - отпала труба сразу за резонатором, аккуратненько так, как будто кто срезал. А поскольку там поддерживающие поперечины, а гофра и все резинки в хорошем состоянии, то она почти не опустилась, только чуть сместилась - от этого и свист. На работу я мчался, как на крыльях, и еще с грохотом и свистом. А на выходных нашел мастерскую, подъехал и поменял среднюю часть. Резонатор (польский) правда, немного меньшего диаметра, но, думаю, это не критично.
    Вот так бывает!


    Нове повідомлення: 11 лис 2017
    Усім доброго вечора. Як швидко летить час! заглянув сюди, а я в бортжурнал не писав вже півтора року! Правда, і писати особливо не було чого.
    Каддік працює в звичному для нього режимі: в основному возить мене на роботу, вантажі перевозить не більше 10% від усього часу експлуатації. У жовтні 2016 року (пробіг 176 000 км) поміняв масло\фільтри та всі колодки та диски, переїздив зиму. За всю зиму лише один раз включав автономку, і то перевірити, як вона працює. Ще раніше купив і встановив пластиковий оригінальний захист двигуна та на зиму заглушки в бампер та на решітку - мотор став взимку швидше виходити на робочу температуру.
    Навесні знову чергове ТО (186 000 км): порекомендували поміняти пильники шрусів і передня тяжка стабілізатора почала вже стукати. А ще вже в березні почала загорятись лампочка ASR, а в квітні вже не гасла. Сказали, що перш за все треба дивитись проводку датчиків АБС (хоча АБС працює). Планував в травні-червні ремонт, але так сталось, що заїхав вже тільки на чергову заміну масла перед зимовим сезоном - у листопаді. ТО зробили, діагностика ходової показала, що треба міняти дві задні тяги (місяць назад почало стукати десь позаду) і одну передню (вона вже добре стукає). Все інше - без проблем. Пильники шрусів поміняли (шруси промили та заклали нове мастило). Тепер планую до Нового року поміняти тяги та все таки розібратись з ASR (заїхав на ТО, а електрик захворів). А ще рідко користуюсь правою здвижкою, тому закис нижній ролик ще минулої зими. Влітку почав крутитись, а зараз знову заклинив - треба міняти. Починає прогорати глушник - з явились чорні сліди від диму в двох місцях. Думаю, до весни не дотягне.
    На зараз найбільша проблема для мене - іржавіє ліва задня арка та низ лівої здвижки (вони перефарбовувались ще в Данії), трохи здулась фарба на правій передній арці. Навесні щось треба буде робити...
    Зараз пробіг - 197 000 км.


    Нове повідомлення: 15 лют 2018
    Черговий запис бортжурналу. У грудні мене таки "дістали" тяжки стабілізаторів. Купив і поміняв обидві передні та задню праву. В машині стало так тихо, що тепер чути, як прогоряє глушник :p. З цим ми з Каддіком і перейшли межу в 200 000 км!
    А потім, буквально за тиждень до Нового Року помітив, що гірше стали світити фари і два дні підряд насилу завів вранці при легенькому мінусі. Поміряв заряд генератора, а він на хороших обертах насилу 13В видає. На наступний день запланував на СТО і по дорозі туди вранці Каддік на швидкості на секунду кілька раз "гасив всю електрику". Але до СТО добрався, зняли генератор, а він підклинює. Повезли на спеціалізовану фірму, розібрали і порекомендували купити в них відновлений, що я і зробив.
    29 грудня нова проблема: їхав вранці на роботу і здалось, що пішов легенький пар з під капоту. Був морозець і я списав це на дим із-під попереднього авто. Але через кілька км загорілась лампочка... Зупинився, долив дистильованої води в пустий бачок, звернув увагу, що сильно парує знизу зліва між мотором і моторним щитом. Дотягнув до роботи вже на лампочці знову, добре, що цей дизель не гріється... Заїхав поряд на СТО, поміняли копійчаний патрубок та заодно всю охолоджуючу рідину (бо не відомо, що я там надоливав).
    А тиждень назад їхав собі спокійно на роботу, тягнувся в пробці і тут мене як струмом ударило: 202 500! А я ремінь ГРМ не міняв! Полистав на роботі форум, подзвонив на СТО: по різній інформації треба міняти, або міняти вже давно (на 180 тис!). Записався на СТО і тиждень ледь проїздив - все здавалось, що мотор з кожним кілометром працює все гірше :). Нарешті сьогодні поміняв ремінь-ролик і заодно - помпу, щоб наступні 90 тис. туди не заглядав ніхто! Ремінь генератора та ролик ще покрутяться (просив, щоб перевірили).
    Написали рекомендацію міняти "торохтуна" та телевізор. По останньому: він був зламаний внизу ще при покупці але радіатор тримався. Я поглядав на нього, все було добре. А зараз радіатор провис, є ризик пошкодження шлангів. Тимчасово підв язали, але треба терміново міняти, буду завтра шукати...
    А ще проблема з лампочкою ASR: діагностика не бачить проблеми, лампочка горить постійно і гасне тільки тоді, коли відлига і дуже сиро (заводжу, не горить, ASR працює, як тільки мотор прогріється трохи - загоряється і ASR не працює). АБС працює завжди. Розумію, що десь проблема з контактами/проводкою. Може, хтось підкаже, куди дивитись/де шукати?
    От якось так. За ті 70 тис км, що я їжджу, менше було проблем, ніж за останні три тисячі.
    Всім хорошого настрою!
     
    morphius, APACH, dv_matrix та 8 іншим подобається це.
  3. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #63
    Розірву пости).
    Точно ті самі проблеми виникли і в мене зимою. Ремонт генератора, новий акум. З загоранням АСР та сама історія і з телевізором теж))). Часом наші машинки не йшли поряд на конвеєрі))))
     
    morphius подобається це.
  4. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    #64
    Год выпуска совпадает:)
     
  5. dv_matrix

    dv_matrix Досвідчений

    Дописи:
    909
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    White
    #65
    morphius, APACH, flosse, Інформація по VIN:
    flosse *05493 - Дата виробництва 2006-06-09
    APACH *18502 - Дата виробництва 2006-07-15
    Завод: X - Познань / Польша
    VIN коди однакові. Різниця в кінці на 13 тис. в серійному номері
    ІМХО Велика ймовірність що з однієї лінії виїхали...
     
    morphius та APACH подобається це.
  6. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #66
    dv_matrix, точняк, я це без аналізу кодів, відчув)))
     
    dv_matrix подобається це.
  7. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #67
    Ого, скільки інформації! :) :) :) Головне, щоб проблеми на цьому закінчились на обох машинах!
    А лампочку вдалось подолати?
     
    Чилик подобається це.
  8. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #68
    АСР і АБС то загораються то гаснуть... як коли. Певно десь коротить.
     
    Чилик подобається це.
  9. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #69
    APACH, flosse, Во во и меня берите к себе в кучу,откроем тему серых мышей.
     
  10. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #70
    Та да, только ненадолго с моей стороны... Сегодня принял решение о продаже машины (вот и здесь озвучил, так легче, Каддик - он как член семьи). Не то чтобы срочно, после командировки в начале марта приведу в порядок то, что сломано (поменяю телевизор и погашу лампочку), почищу-отмою после зимы салон и грузовой отсек и выставлю на продажу. Причина банальна: окончательно понял и принял то, что мне грузовик не нужен (сейчас я езжу, в основном, один, зато в конце весны понадобится легковой автомобиль, без вариантов). Был бы мой "Серый МышЪ" грузопассажиром, еще оставил бы лет на 4-5 как "поджопник", люблю я VW за надежность, тем более когда все в нем изучил и уверен. Как то так...
    Перше повідомлення: 20 лют 2018

    Нове повідомлення: 14 кві 2018
    Нарешті я це зробив - поміняв телевізор! Точніше, поміняв не сам, а все-таки заїхав на СТО і, як вияснилось пізніше, правильно зробив. Ще раніше купив телевізор і одразу - радіатор кондиціонера, оскільки в мене ще у вересні він перестав працювати. Вирішив міняти на СТО тому що одразу треба було перевірити, чи тільки через радіатор вийшов фреон - і це все із знятим бампером.
    Машину розібрали і мене позвали (СТО поряд з роботою). Як виявилось, фреон вийшов не через радіатор, хоча він вже не годний також, а через те, що із-за зламаного телевізора алюмінієва трубка системи кондиціонування терлась об вугол рамки радіатора і протерлась. Трубку зняли, повезли на сервіс, заварили. потім все зібрали, кондиціонер заправили. кілька фото процесу нижче.
    А ще сказали, що глушник скоро розпадеться зовсім. Купив я глушник і сам поміняв, виявилось зовсім не складно, тільки в сажу вимазався )))). IMG_7727.JPG IMG_7728.JPG IMG_7729.JPG IMG_7730.JPG IMG_7731.JPG IMG_7752.JPG IMG_7757.JPG IMG_7758.JPG IMG_7759.JPG


    Нове повідомлення: 26 кві 2018
    Вітаю усіх! Хоч машину я і виставив на продаж, поки вона в мене, маю вести бортжурнал.
    Каддік їздить кожен день, тому тиждень назад заїхав на чергове ТО.
    Моє прохання було:
    - замінити масло та фільтри
    - діагностика ходової після зими
    - погасити лампочку ASR нарешті (!).
    Масло і фільтри змінили, знайшли по ходовій заміну заднього підшипника та неміняної тяжки стаба.
    З приводу лампочки сказали, що помилки по АБС/АСР немає, але не працює одна свічка накалу та ще є помилка по датчику тиску кондиціонера. Сказали, що може бути зв язок. Я сам технарь, зв язку ніякого не бачу, але і кондиціонер не холодив на повну після заміни радіатора і свічку все-таки треба поміняти. І я сказав - робіть, але шукайте і проблему по лампочці.
    А ще майстер сказав, що маховик так торохтить і вібрує, що, на його думку, може розвалитись в будь-який момент.
    На цьому я машину забрав і записався через тиждень на заміну вищезазначеного.
    А ще вирішив ризикнути. Поїхав на розборку за маховиком. Ще раз повторю, дуже дубре це розумію, що це був ризик, просто купівля кота в мішку. мені зняли весь комплект прямо з мотора (свіжопривезеного, як сказали). Я навіть продіагностувати його не міг, бо в руках ніколи не держав. Просто понадіявся на чесність продавця і ... не прогадав.
    У вівторок вранці машина вже була на СТО.
    Заміна тяжки і підшипника - зрозуміло, зробили без проблем.
    Після заміни свічі та ремонту проводки/роз єму датчика тиску кондиціонера лампочка ASR... ПОГАСЛА !!! Більше року вона мене діставала!
    А ще в машині тихо! дуже тихо і вібрацій ніяких немає! Зчеплення почало брати трохи вище (до речі, на СТО сказали, що маховик дуже розбитий і навіть підклинював, тому і трясло періодично, а корзина і диск в досить непоганому стані).
    Я сьогодні вранці забрав машину і їхав просто щасливий! Навіть продавати не дуже хочеться...
     
    Peh, Noble, APACH та 6 іншим подобається це.
  11. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #71
    А какой ремонт проводки был?
     
  12. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #72
    Просто был заломан провод. Плюс почистили окисление в разъеме.
     
    Чилик подобається це.
  13. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #73
    flosse, Где был залом,если не тяжело,расскажите.
     
  14. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #74
    Я точно не могу сказать где был залом, я его не видел. Где-то недалеко от датчика давления...
    Перше повідомлення: 20 тра 2018

    Нове повідомлення: 23 тра 2018
    Итак, финальный пост по "Серому Мышу".
    Автомобиль сегодня уехал к новому хозяину, точнее - хозяйке. Машина осталась в Киеве, я даже помог ее сразу же поставить на учет. Машина будет в небольшой частной фирме развозить товары по Киеву.
    Кстати,и новый покупатель (водитель хозяйки) и на СТО сказали во время предпокупочного осмотра, что это первая машина из десятка осмотренных Кадди и Кангу в таком хорошем состоянии. И это несмотря на ржавую заднюю левую арку и вытекшие задние амортизаторы (это самые серьезные замечания). Рассказывали мне детали, я просто в шоке, сколько у нас хлама выдается за нормальный автомобиль!

    Мой "Кадди-период жизни" был весьма интересным и необычным - от получения новых навыков в вождении закрытого фургона (нифига назад не видно, только по зеркалам), перевозки БМВ на лафете и (грешен, каюсь) - 5 строителей в будке :) до опыта продажи грузового автомобиля. Проехал я за 3,5 года 73 тысячи км и ни разу машина не остановилась в дороге. Даже с проблемами я всегда доезжал до СТО. Для меня это очень важно.
    Машина мне очень понравилась - хороший, добротный немецкий автомобиль. Не без косяков, как конструктивных, так и эксплуатационных, но... в целом - нормально.

    Далее - легковой автомобиль. Активно ищу Гольф Вариант примерно 11-13 года, и, если общество не будет возражать, заведу бортжурнал как куплю (вижу многие и не Каддиками хвастаются :)).
    Всем удачи!
     
    Ramchik, kosha, AndRi Y KO та 4 іншим подобається це.
  15. APACH

    APACH Перевірений

    Дописи:
    446
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Signum
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    сірий
    #75
    flosse, Вдалого пошуку нового коня! За скільки віддали свою машинку?
     
  16. flosse

    flosse Учасник

    Дописи:
    151
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Golf Variant Match
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYC)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    чорний мет
    #76
    Дякую! 5,6.
     
    Vipop та dv_matrix подобається це.

Поділитися цією сторінкою