1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обговорення акумулятора на Сaddy

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем Diesel Euro4, 19 тра 2014.

  1. Yuran

    Yuran Старожил

    Дописи:
    1,483
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    Seat Altea XL
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Сірий
    Яку мінімальну напругу? Менше 13.5-14 вольт смслу ставити нема, не заряджатиметься. Якщо не зарядиться за 15 годин то й 10 діб не вистачить.
    Перше повідомлення: 26 жов 2017

    Нове повідомлення: 27 жов 2017
    Тема акомулятора для мене цікава, колись влетів чуть то потім розібрався трішки що таке акк, для чого він і як з ним дружити. Історія була така: якось у січні 2013 року, коли у мене ще кадді не було а був Ford Connect 2006 року, зранку при мінус 12-15 авто не захотілось завестись. Зарядного пристрою не було, взяв у сусіда, годинку позаряджав і знову спробував, не завелось, плюнув на цей акк, зїздив з родичом в Ашан, взяв новий Бош, поставив, завелось і норм, та через пів року авто продав влітку і забув цей бош зняти залишити собі, в результаті новому вланику подарок у вигляді нового акка ( жаба давить не сильно, так як в авто по ходовці і по кузову було антиподарків в десяток раз більше). З того часу їжджу на Кадді 2010, в якому акк 2009 року випуску. Заряджаю 1 раз на рік перед зимою, невисоким струмом на протязі 6-12 годин. Минулого року цього невистачило і один раз посеред зими авто відмовилось заводитись, так як моєму акку уже більше 8 років то цієї зими буду заряджати мінімум раз у 3 тиждні. Якщо і цього буде мало то прийдеться купляти нового.
    Взагалі по діагностиці і зарядці можу порекомендувати наступне для того щоб акк довше служив і менше підводив:
    1) я особисто перевіряю рівень заряду простим цифровим вольтметром, знаю що заряджений акк має мати 12.7-12.8 вольт напругу на клемах, звісно ця напруга ще не означає що акк повністю справний та дуже велика ймовірність що так;
    2) періодично протираємо корпус зверху, особливо біля клем щоб не було там все замасловане-засмальцьоване, оскільки ця жирна грязюка створює саморозрядку;
    3) коли заряджаєте то привідкрутіть кришечки на банках ( якщо відкручуються) щоб не бабахнув часом при кіпінні, заодно перевірте рівень електроліту, якщо десь невистачає то долити дистильованої води;
    4) заряджайте мінімум 5 годин, максимум 20, бажано без високих струмів, на щастя теперішні китайські дешеві зарядні пристрої великі струми видавати не можуть;
    5) під час зарядки краще зняти клему, наприклад та що ближче, а краще взагалі дістати акк, тоді й рівень електроліту подивитись простіше і т.д.;
    6) не допускайте глибокої розрядки, це зменшує вік
    Для прикладу тиждень назад вирішив глянути що робиться, хоч заводилось ще норм, та напруга 12.5 вольт, що означає неповний заряд, поставив на зарядку 6 годин після чого 12.8 вольт.
     
  2. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,583
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Під мінімальною напругою маю на увазі від мін до середини на ось такому простому зарядному пристрої, який ще ні разу не підводив:

    IMG_3153.JPG
     
  3. vvalis

    vvalis Учасник

    Дописи:
    156
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Рік випуску:
    2008
    Так він же зі знаком якості;)
     
    AndRi Y KO та kr60502 подобається це.
  4. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Щоб не придирались кажи мінімальний струм! ))
    В твоєму зарядному на шкалі велика буква 'А'(ампер) ,що показує силу струму,по - простому струм!
     
    D'oma та AndRi Y KO подобається це.
  5. andromeda73

    andromeda73 Учасник

    Дописи:
    245
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Лубни
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    Потужність, л.с.:
    75
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    красный
    Доброго дня всім. І в мене АКБ сів. Приїхав нещодавно на роботу, а їхати додому - не заведусь. Крутить вроді, але по нулям. Прикурив від сітроєна. Для прикурки взяли трьохжильний мідний провід, але в діаметрі (розрізі) якщо три жили скрутити то він нехай там на око десь 4-5 мм. Питання, яким повинен бути в діаметрі провід для прикурювання?
     
  6. sula

    sula Учасник

    Дописи:
    130
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Червонозаводское
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Не в діаметрі а в квадратах.Я собі взяв(кабель мідний багатожильний) чотирі жили (380В) и пустив по 2 шт.Іспит пройшов успішно.
     
    Останнє редагування: 31 жов 2017
    Lvivgaz подобається це.
  7. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    А зовсім правильно - січення поперечного перерізу. Вимірюється в мм2 :)
    Для «прикурки» з поширеного непогано підходить кабель КГ25.
    Багатожильний, гнучкий, ізоляція резинова на морозі не дубіє. Січення 25 мм2 вистачає.
     
    russlaw, Костя та Чилик подобається це.
  8. kr60502

    kr60502 Старожил

    Дописи:
    1,059
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Кременчуг
    Модель:
    VW CADDY Kombi
    Двигун:
    1.4i (BCA)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    ого, у меня на сварке провод потоньше будет
    на китайском прикуривателе сечение квадратов 5 если не меньше(на глаз), думаю 10мм2 с головой...
     
  9. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Piskorovsky подобається це.
  10. shun

    shun Перевірений

    Дописи:
    350
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Волочиск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2010
    Колір:
    вишневий металік
    В плані вибору думаю варто глянути на Panasonic, світовий лідер по акумуляторах.
     
  11. sa77

    sa77 Досвідчений

    Дописи:
    919
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW Caddy
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    белый
    Westa аккумы кто-то юзал?)
     
  12. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    sa77, В 2013 машину взял с Вестой,сколько ему было не знаю,езжу до сих пор,но чувствую эту зиму не дотяну.
     
    Schumacher81 та sa77 подобається це.
  13. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Какой емкости посоветуете аккумулятор на Webasto? Сейчас стоит 640ah родной
     
  14. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
  15. russlaw

    russlaw Учасник

    Дописи:
    166
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Теофіполь
    Модель:
    CADDY 2005
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    Tornado Red
    vitek, підтримую:good3:.
    Такий стоїть третій рік, ніяких проблем.
     
    myfloor та Noble подобається це.
  16. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Вебасто автономка или догреватель? На автономку надо AGM или EFB. С обычным, хоть и свежим, счастья не будет.
     
    soulboy, Костя, Noble та ще 1-му подобається це.
  17. Vipop

    Vipop Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    6,324
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бровари
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Колір:
    Червоний Дракон
    Швидше 64.
    77 ставимо, і п‘ять років від‘їздить.
     
    myfloor, Чилик, Tolya1983 та 2 іншим подобається це.
  18. kamazitto

    kamazitto Досвідчений

    Дописи:
    773
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Корюковка
    Модель:
    Touran
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    DSG6
    Рік випуску:
    2012
    я юзал и еще ющаю, брал 72А 720 5-й год катается без единой подзарядки :)
     
    Noble та sa77 подобається це.
  19. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    morphius, И автономка и догреватель два в одном.
     
  20. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Ну это у всех так. Если активно использовать в автономном режиме, то вряд ли выдержит любой обычный без внешней регулярной подзарядки при небольших пробегах.
     
    Чилик та Noble подобається це.

Поділитися цією сторінкою