1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем Дімка, 28 бер 2014.

  1. Magnat

    Magnat Учасник

    Дописи:
    265
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    51
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    Білий-ну коли помию.
    Чому нерозумно? Кожні 10тик. открив кришку та зробив огляд. Ремень-же просто так не рветься, зразу на ньому зявляються тріщини, відслоєння, і т.д.
    Так-що, якщо ремінь в гарному стані то до 210тик, з періодичнім оглядлм,;) а якщо є сумніви то на заміну!:blush2:
     
    Dostam подобається це.
  2. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    Теж так роблю. Кришку від пилюки витру, на ремінь з розумним виразом обличчя подивлюся, потилицю почешу, нерви трохи попустить та й катаюся до наступної заміни масла. Накатано вже за 270 тис. км. Моїх за 90 тис.
     
    Shuma та Tolya1983 подобається це.
  3. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Доброго дня !
    Замінив ремінь ГРМ та помпу на 149300 км. Попередня заміна – в 2008 році на 89047 км.
    Комплект ГРМ Сontitech. Такий самий стояв на моторі.
    Стан до заміни. Натяг ременя послаблений, приблизно наполовину по індикатору. Синхронізація валів - 2.0 не залежно від оборотів та температури. Натяжний та обвідний ролики мали люфт, помпа (оригінал) – ледве чутний люфт, стан нормальний, ремінь – стан нормальний, без тріщин, але видно що зістарений.
    При заміні користувався ELZA цим джерелом http://vwts.ru/articles/engine/bkc_zamena_remnya_grm_rolikov_i_pompy.html та відео на youtube.
    Проблеми під час заміни. До траверси доступу не маю, тому піддомкрачував двигун, при цьому він тікав в сторону салону і для деяких маніпуляцій його приходилось притримувати. Витягнути та поставити на місце кронштейн опори двигуна заважали трубки кондиціонера. Прийшлось послабити їх кріплення і з силою таки протиснув. Але на “туди і сюди” з матами пішло 2 години.
    Для фіксації валів використовував набір від торгової марки QUATROS (Китай) (прибл. 10$).
    Охолоджуючу рідину спускав через патрубок масляного радіатора, потім дув компресором в розширювальний бачок, але коли зняв помпу, все одно вилилось десь 0,5 л. і все загадило. Залив назад майже 4 л. G12+ в пропорції 1:1.
    Загалом все пройшло нормально, але після заміни настрій спортили наступні речі.
    1. Синхронізація -4,4 на холостих і -4,9 на 2000 об./хв. на холодну. До заміни стопор у віконечку був максимально зсунутий проти годинникової стрілки. Після заміни стоїть приблизно посередині.
    2. Коли уже складав інструмент і зняті деталі, помітив що гайки у ремкомплекті різні за розміром ключа, хоча в усьому іншому 1 в 1, і коли зняв кожух – так і є, я їх попутав місцями.
    Але забив на це, так як на гайці під ключ 13 (обвідний ролик) зазначена міцність “10”, а на гайці під ключ 15 (натяжний ролик) циферблатним методом (точка на 12 і рисочка на відповідній годині) теж позначена міцність “10”. Так що теоретично вони однакові. Хоча насторожує те що остання в 5 раз дорожча. Тому лишні маніпуляції користі не принесуть, тим більше що кронштейн опори двигуна не дає можливості затягнути гайку на натяжному ролику динамометричним ключем.
     
    trawersa1 подобається це.
  4. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Ro968Ma, :good2:
    Спасибо за отчет буду внимательным при разборке (если с духом соберусь).
     
    Останнє редагування: 14 сер 2017
  5. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Как это нельзя затянуть гайку динамометром? То есть обычный ключ влетает, а этот нет?
     
  6. Ro968Ma

    Ro968Ma Новенький

    Дописи:
    49
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Чертків
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Динамометричний ключ (середній 19-120 Nm) + головка на 15 не влазить між кронштейном опори двигуна та гайкою натяжного ролика. Як варіант - торцанути головку. Та і не хочу лізти без потреби. Натяг по індикатору чітко по мітці.

    Їздив трохи при синхронізації валів - 4.5, на витрата не вплинуло, ну можливо чуть-чуть меньше (0,1 л./100 км.), і це з врахуванням того, що їжджу в основному повільно, на холостих по БК 0,4 замість 0,5 л./год., але читав що дані витрат палива по БК - то як середня температура по лікарні. Зате "дизельний характер" двигуна пропав, тяги нема, в сідушку не втискає, турбіна схоплює при 2400 об./хв. Ще раз попробую поставити стопора, роботи небагато, так думаю, можливо щось накосячив, а потім уже побавлюсь з корекцією шестерні РВ.
     
  7. Shuma

    Shuma Старожил

    Дописи:
    2,351
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Конотоп
    Двигун:
    1.9 TDI (BSU)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    білий
    Ro968Ma, опору двигателя нужно снять

    Стопора не помогут, нужно выставлять синхронизацию
     
  8. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    Megatrans, доброго дня. Прийшов час міняти комплект Грм ну і мабуть помпу, що можете запропонувати і по цінах також?
     
  9. terisola

    terisola Досвідчений

    Дописи:
    540
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY + gtb1756vk
    Двигун:
    2.0 TDI (BMM)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    белый
    Поставте синхронизации - 2.0 или 0 и все будет как и раньше, правда расход будет 0.5-0.7 на холостом. Вы же занизили данные для ЭБУ, у вас пока выйдет на рабочий режим, это и есть это тупизна до 2000 оборотов. Вы когда снимите логи, увидите, что очень большая разница между фактическим давлением и заданным.
    Перше повідомлення: 3 гру 2017

    Нове повідомлення: 4 гру 2017
    Ro968Ma, вот вам данные, сам баловался с синхронизацией и на что она влияет.
    Синяя - программное, Черная - фактическое, это при синхронизации -5,9 на первом рисунке, где две линии.
    Второй график добавил обороты двигателя Вы видите какой провал идет пока фактическое дойдет до актуального (программного). Вот из-за этого ваша машина и не едет до 2400 оборотов не едет.
     

    Вкладення:

    • chart.jpeg
      chart.jpeg
      Розмір файлу:
      56.2 КБ
      Переглядів:
      853
    • chart (1).jpeg
      chart (1).jpeg
      Розмір файлу:
      61.6 КБ
      Переглядів:
      875
    Ro968Ma, Magnat, trawersa1 та ще 1-му подобається це.
  10. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    Після останньої заміни комплекту ГРМ пробіг складає 73 тис.км, тоді заміняв і помпу, зараз готуюся до наступної заміни. Тоді ставили GATES. Хто може порадити може в тій ціновій категорії є щось краще? І друге: останнім часом приходиться частенько доливати охолоджуючу рідину, кудись вона зникає...то може це помпа і проситься на заміну, підтьоків від патрубків не бачу, та це і важко побачити, бо стоїть захист двигуна знизу і все закриває.
     
  11. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    vol_i_f, Берите КОНТИК набор вместе с помпой и ставте и будете спать спокойно
     
    Lvivgaz та Magnat подобається це.
  12. vitek

    vitek Перевірений

    Дописи:
    321
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Диканька
    Модель:
    VW CADDY MAXI
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    170
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    сірий
    Я точно такий ставив вже 20 тис.все гут.
     
    Magnat подобається це.
  13. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    Тобто ви маєте на увазі Contitech?
     
    Noble подобається це.
  14. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Денис VW подобається це.
  15. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    Він акцентує, що ОБОВ'ЯЗКОВО З ПОМПОЮ.
     
    Noble подобається це.
  16. Ghost

    Ghost Старожил

    Дописи:
    1,485
    Область:
    Автономна Республіка Крим
    Місто:
    Ялта
    Модель:
    VW Caddy MAXI
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Salsa Red
    Сколько влазит антифриза после замены помпы?
    На TDI взагалi
     
  17. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,642
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    В среднем 4
     
    Ghost подобається це.
  18. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    У меня на 1,6 , 5л влезло.
     
  19. МАГА

    МАГА Старожил

    Дописи:
    2,116
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    кандівайт
    В мене ледве 2.
     
    Ghost подобається це.
  20. Денис VW

    Денис VW Старожил

    Дописи:
    1,404
    Область:
    Луганська
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    120
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    Candyweiss
    Уточню, сливал не только с блока но и с радиатора снимал нижний патрубок.
     
    Ghost подобається це.

Поділитися цією сторінкою