1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Лампи гальм не світять /не работают стопы

Тема у розділі 'Электрооборудование', створена користувачем valerak, 20 сер 2016.

  1. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    576
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    #1
    Вже кілька разів одноклубники у темі "Вопросы и ответы о Кадди и не только" порушували питання стосовно непрацюючих стоп-сигналів. Власне, я сам два роки тому мав вказану проблему. А саме, одночасно перестали працювати обидва стоп-сигнали, а додатковий почав постійно світитися у півсили. Разом з тим на панелі приладів нічого не висвічувало. Перевірив всі запобіжники, жабку, ніби все в нормі.
    Довго ломив собі голову, допоки не згадав про теорію ймовірності з курсу вищої математики, і припустив можливе одночасне перегорання обох лампочок. Коли я зняв ліхтарі, то побачив, що так і є – згоріли обидві!
    Потім такий самий випадок трапився з сусідом в гаражі. Він спочатку категорично заперечував те, що таке може бути, а тепер прислухається до моїх порад. З подібною проблемою тиждень тому зіштовхнувся і одноклубника kr60502. Читаю я про те, як йому радять жабку поміняти і дай думаю пораджу почати с лампочок – і таки я був правий. Після заміни лампочок у нього все запрацювало!
    Розумію, що несправність «стопів» можуть привести інші причини, тому пропоную у цій темі розглядати і інші причини непрацюючих стопів, та шляхи вирішення цієї проблеми.
    Перше повідомлення: 20 сер 2016

    Нове повідомлення: 11 жов 2016
    Вот ещё. Цитирую уважаемого VWDRIVER, Выключатель стоп-сигналов! Если у вас на машине умерла "лягушка" , то будет моргать индикатор свечей накала и не спрашивайте даже почему, это ВАГ! Разумеется такой индикатор есть в дизельных машинах, а в бензиновых пока не знаю. Может кто-то допишет.
     
    Uropb, kr60502, Usike та 6 іншим подобається це.
  2. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #2
    Була така ж ситуація, коли перестали горіти лампи стоп-сигналів. Теорія ймовірності тут не допомогла, бо обидві лампочки виявилися справними, заміна жабки теж нічого не дала, а виявилося все значно складніше: не поступав сигнал з блоку управління. Тому електрик порадив підключити задні стопи до додаткового стопу, що вгорі через додаткове реле.
     
  3. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #3
    vol_i_f, це тимчасовий варіант... краще знайти проблему і виправити...
     
  4. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #4
    Ну а як можна це виправити? Хіба що заміна БУ чи прошивка існуючого??? Навіть не знаю...
     
  5. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #5
    що конкретно говорить діагностика??
     
  6. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #6
    Коли не працювали стопи ВАСЯ не визначав абсолютно нічого. Тому я був впевнений, що це жабка, але все не так.
     
  7. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #7
    vol_i_f, діагностика взагалі не фіксувала помилок? в останнє було схоже, то клієнту міняли ABS.
     
  8. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #8
    Діагностика не показувала помилок. Є в мене помилка, але вона не зв"язана зі стопами (заслонка з електроприводом ), а помилку АБС мало би фіксувати. Електрик пройшов шлях від ламп до блоку упр., а звідти нема сигналу
     
  9. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    #9
    Ми катались в трьох, і то є, то нема НА приборці, і так само в блоці... Ми з другом були дуже здивовані.
     
  10. vol_i_f

    vol_i_f Перевірений

    Дописи:
    420
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    vw caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    Потужність, л.с.:
    77
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2004
    Колір:
    срібний металік
    #10
    Я навіть не знаю що й казати. Звичайно, що це не вирішення проблеми такий "колхоз".
     
  11. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    #11
    У мене ситуація зовсім навпаки, але щоб не плодить тем пишу тут.
    У мене стопи горять, всі три, і не виключаються навіть при виключеному запалювані :sad:! На приборці чисто, знімав клему з АКБ, не допомогло, Вася теж помилок не показує. Зняв фішку з вимикача (жабки) - погасли, вмикаю запалювання – знову горять, і це при знятій фішці:dntknw:!
    Думав, що вмерла жабка, тепер вже не впевнений, бо десь читав, що може глючити датчик на зчеплені, тільки не знаю чи він у мене є і чому Вася мовчить?
    Чому горять на заведеному при знятій фішці?
    Куди по Васі зайти, може щось покаже?
    Не бачу алгоритму пошуку несправності, жабку замовлю, але ж світять при знятій фішці (на заведеному)?
    Буду вдячний за любі поради.

    Перше повідомлення: 30 чер 2017

    Нове повідомлення: 30 чер 2017
    Ось фото вимикача 3B0 945 511A


    Нове повідомлення: 1 лип 2017
    Перелопатив кучу форумів, аналогічно моєму випадку не бачив дописів з вирішенням, практично у всіх були чеки на приборці, шнурки, навіть дилерські, теж нічого не показували. З можливих причин: жабка, датчик зчеплення, встановлення додаткових приблуд, запобіжники, коротун в проводці, блок комфорту.
    1.Заміна жабки в більшості випадків не допомагала, от і я сумніваюсь, у мене при знятій фішці і вкл. запалюванні стопи горять, хоча зустрічав пояснення, що це ніби включається аварійний режим, але тоді має фіксуватись помилка при несправності.
    2.Датчик положення педалі на головному циліндрі зчеплення зчеплення, по Elcast датчик Холла, служить для відключення системи круїз-контролю (у мене немає) і для короткочасного обмеження подачі палива для зниження смикання двигуна при перемиканні передач. Чи є спосіб перевірки без покупки нового ?
    3.Ніяких додаткових приблуд не встановлював, причіп не під’єднував, з запобіжниками не маніпулював. Я виявив вранці через 30 хв. їзди по місту, стресів для авто не було.
    4.Коротун в проводці можливий, але має щось згоріти, запобіжник чи якийсь блок, і Вася мав би показати помилку. Блок комфорту ?
    :dash1:


    Нове повідомлення: 1 лип 2017
    Перевірив запобіжники під капотом, в блоку SA всі цілі, в блоку SB був перегорівший 31 – 15А, замінив, правда, в у моїй книжці по ремонту призначення 30,31 відсутні, знайшов в інеті 31 (30А !) – электродвигатель стеклоочистителя (цікаво, він у мене працював на цьому згорівшому , і передній , і задній ?).
    Запобіжник 7 – (на педаль гальм F47 ; блок упр.двигуном J…. ; датчик положення педалі зчеплення G476) - цілий, але про всяк випадок замінив на новий.
    Запобіжники в салоні справні.
    Ще раз перевірив шнурком – нарешті появилось (може від того, що я виймав жабку, по книжці не рекомендують ту саму втикати, хоча вона тут ні до чого, при знятій фішці горять):
    01- Электроника двигателя -- Статус: содержит неисправности 0010

    Адрес 01: Электроника двигателя Label: 03G-906-016-BKC.clb
    Part No SW: 03G 906 016 DM HW: 028 101 188 2
    Компонент: R4 1,9L EDC 0000SG 6045
    Ревизия: 12345678 Серийный номер: VWZ7Z0D0363776
    Кодировка: 0050071
    Мастерская #: WSC 35110 377 00162
    VCID: 71E229DD68B23BB
    1 неисправность:
    16955 - Включатель стоп-сигнала-F
    P0571 - 000 - недостоверный сигнал - Индикатор неисправности ВКЛ
    Стоп-кадр:
    Об/мин: 0 /min
    Крутящий момент: -98.0 Nm
    Скорость: 0.0 km/h
    Нагрузка: 0.0 %
    Напряжение: 12.54 V
    Бин.биты: 00000000
    Крутящий момент: 0.0 Nm
    Бин.биты: 0 00 0
    Готовность: 0 0 1 1 1

    Результат: стопи горять так само, добавилась мигаюча спіралька на приборці, шнурок показав помилку.
    Дякую Rusl, homich, попробую на датчику зчеплення зняти фішку, чи буде горіти, хоча в роботі двигуна і смикання не відчув. Ще лишається шукати пробой на масу, бо при вкл. запалювання при подачі " + " десь вже є " - ", от і горять всі 3 стопи.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 1 лип 2017
  12. Владимир31

    Владимир31 Учасник

    Дописи:
    180
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Ахтирка
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4
    #12
    Если у вас стоит фаркоп заводской то как вариант может быть проблема в блоке управления прицепа.
    Адрес 69: Тягово-сцепное устройство.

    У меня оно живет отдельной жизнью и на связь с Васей не выходит, но работает безупречно.
    Даже определяет сгоревшую лампу в прицепе.
     
    BBWBB подобається це.
  13. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    #13
    У мене фаркоп є, але мабуть не заводський, бо по VIN-коду
    1D0— Без тягово-сцепного устройства
    та я ще ні разу ним не користувався і кришечку на роз’ємі примотав, ударів об бордюри відчутних ніби не було, але подивлюсь.
     
  14. Владимир31

    Владимир31 Учасник

    Дописи:
    180
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Ахтирка
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4
    #14
    Ну если фаркоп мостырыли местные умельцы (то есть электрическую схему) то причина только там.

    Реле залипло или в фишки замикание на стопы +

    Заводской блок стоит за панелью возле домкрата.
     
    Останнє редагування: 2 лип 2017
    BBWBB подобається це.
  15. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    #15
    Її пригнали вже з фаркопом, тут з 2012р., проблем не було. Тамтешні умільці мабуть теж через якийсь блок підключали причіп і розміщений він десь ззаду, логічно
    попробувати його зовсім відключити?
    Не розумію навіщо було звичайну кнопку-жабку в'язати з датчиком Холла зчеплення, чи ще чорт зна з чим? Датчик Холла зрозумів шнурком не провіриш, крім візуального огляду на пропалини потрібно методом вставляння іншого (тобто знайти ідіота, щоб дав виймати для проби з свого авто) або якось по напрузі/опору щупати, але треба знати як і мати робочі параметри. Ціна нового в середньому – 1200грн, б/у – 600грн., і що потім з ним робити?
    Оце ж і я рішив починати з проводки, бо часто самі собі все ускладнюєм, а проблема на поверхні. Гадаю потрібно починати від лампочок, нажаль електрик я нікудишній, схеми в книжці (від Моноліт) є, але для приборів, блоків, реле, а загальної щось нема. Тицніть де дивитись, бо завтра з електриком будем розбиратись, і можливо хтось підкаже покроково, що перевіряти.
     
  16. Владимир31

    Владимир31 Учасник

    Дописи:
    180
    Область:
    Сумська
    Місто:
    Ахтирка
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    B4
    #16
    Правильно...
    Дивиться плафони, фішку приципного і дальше по цепочкі.
     
    BBWBB подобається це.
  17. ROMICH

    ROMICH Новенький

    Дописи:
    65
    Область:
    Київська
    Місто:
    Буча
    Модель:
    VW CADDY
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    БЕЛЫЙ
    #17
    у меня тоже фаркоп не заводской но ставили немцы.если фаркоп как надо то в розетке стоит микрик который понимает что вилка в розетке.может после удара или попадания воды в результате этого что-то там произошло?и электроника фаркопа встала в аварийный режим.к стати тоже показывает перегоревшую лампу прицепа на приборке.блок стоит под картой в багажнике делал шумку видел но не помню с какой стороны(кажется справа)
     
    Останнє редагування: 2 лип 2017
    BBWBB подобається це.
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #18
    BBWBB, вы принялись делать все и сразу - а это не совсем правильно.
    Имея шнурок надо посмотреть ошибки по мотору и блоку бортовой сети.
    Сцепное родное не диагностируется если не подключен прицеп.
    Сцепное альтернативное могло выйти из строя -идите по проводу от розетки, найдите блок и отключите от него фишку. Место расположения - правое заднее крыло (по-оригиналу) или в районе блока бортовой сети.
    Все и лампы всегда горят = аварийный режим. Пусть машина лучше ночью как елка светится чем чернота полная...
    Ищите. Кто ищет -тот всегда найдет!
     
    BBWBB подобається це.
  19. BBWBB

    BBWBB Учасник

    Дописи:
    172
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Володимир-Волинський
    Модель:
    Caddy Kombi Basis
    Двигун:
    1.9 TDI (BJB)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    синій
    #19
    Вчора пробував загасити жовтий руль, не вийшло, ось помилки:
    00-Датчик угла поворота руля -- Статус: OK 0000
    01- Электроника двигателя -- Статус: содержит неисправности 0010
    03- Электроника тормозной системы -- Статус: OK 0000
    08- Электроника кондиционера / отопителя -- Статус: OK 0000
    09- Блок управления бортовой сети -- Статус: OK 0000
    15- Подушки безопасности -- Статус: OK 0000
    16- Электроника рулевой колонки -- Статус: OK 0000
    17- Комбинация приборов -- Статус: OK 0000
    19- Диагностический интерфейс шин данных -- Статус: OK 0000
    25- Иммобилайзер -- Статус: OK 0000
    42- Электроника двери водителя -- Статус: OK 0000
    44- Усилитель руля -- Статус: содержит неисправности 0010
    46- Центральный модуль систем комфорта -- Статус: содержит неисправности 0010
    52- Электроника двери переднего пассажира -- Статус: OK 0000

    Адрес 01: Электроника двигателя
    2 Найдены неисправности:
    16955 - Включатель стоп-сигнала-F (бо знята фішка з жабки, при одітій немає)
    P0571 - 000 - недостоверный сигнал - Индикатор неисправности ВКЛ

    18049 - Считать данные из памяти неисправностей блока управления климатической установки
    P1641 - 000 - - Непостоянно (міняв датчик тиску, не було помилки, оце недавно появилась, кондей працює)
    Стоп-кадр:
    Об/мин: 0 /min
    Крутящий момент: 0.0 Nm
    Скорость: 0.0 km/h
    Нагрузка: 0.0 %
    Напряжение: 13.07 V
    Бин.биты: 00000110
    Температура: 77.4°C
    (нет узла): 144.0
    Готовность: 0 0 0 0 0

    Адрес 44: Усилитель руля Label: 1Kx-909-14x-44.clb
    1 неисправность:
    00573 - Датчик момента сопротивления повороту-G269
    008 - недостоверный сигнал ( після заміни стоєк і пружин горить жовтий руль вже 2 місяці, ел.підсилювач працює, розвал робив, оце вчора 2 год. катався туди-сюди, не вийшло, при перевірці G269 (по Wiki.Ross-Tech.) циферки міняються при повороті руля….., але це почекає)

    Адрес 46: Центральный модуль систем комфорта Label: 1K0-959-433-MIN.clb
    1 неисправность:
    00931 - Привод центрального замка задней правой двери-F223
    012 - электрическая неисправность в цепи ( помилка давня 4 роки, ЦЗ бокову дверку не закриває, потрібно кнопкою, якось доберуся)

    Ці помилки можуть впливати і які групи ще перевіряти?
     
  20. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #20
    А свечение всех стопов одинаково? Может была ввернута лампочка 5/21w на которой сгорела спираль 21w и сейчас на ней только 5w. Вот оно ток неправильный видит и на всякий случай в аварийном режиме светит всем чем попало.
    Перше повідомлення: 3 лип 2017

    Нове повідомлення: 3 лип 2017
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16955/P0571/001393
    Вот эта публикация натолкнула. ...
     
    BBWBB подобається це.

Поділитися цією сторінкою