1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. valerak

    valerak Досвідчений

    Дописи:
    570
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Яскраво-зелений
    Берёте кисточку, пластиковую бутылку с бензином, в крышке проделать отверстие где то 1мм. Брызгаете на масляные загрязнения и кисточкой помогаете оттереть, смывая бензином. Не забываем про противопожарную безопасность.
     
    Jetta Vlad та wertyfox подобається це.
  2. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    Конденсат.
    Ездить не 2-3 км, а минимум 20-30 в один присест, чтобы мотор полноценно прогревался.

    По вашей проблеме может быть виной не обязательно конденсат. Нужно всё вытереть, долить масла и смотреть-наблюдать.
    Плоховато из Минска видно:(
    Я бы начал с чистой сухой ветоши... Бензин, штука вонючая, токсичная и опасная
     
    wertyfox, Jetta Vlad та Чилик подобається це.
  3. Jenya Shevchenko

    Jenya Shevchenko Гість клубу

    Дописи:
    1
    Область:
    Запорізька
    Місто:
    Запоріжжя
    Модель:
    Caddy
    Потужність, л.с.:
    2.0
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Кто подскажет какие есть недостатки Caddy 2.0 2007г.в. Хочу купить и быть готовым ко всему. Интересует мотор, форсунки, демфер...
     
  4. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Демпфера на этом моторе нету!Динамика-как у ВАЗ 2109!проблемное место- головка Б.Ц!Но это поправимо!Почитайте форум!Станет все ясно!Простой мотор!Не скоростной!
     
    Noble та Чилик подобається це.
  5. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Если планируете ездить не больше чем 120км. То берите смело, а проблемы с форсунками у тех кто думает что это жигуль и пытается экономить на масле и на всём.
     
    Jetta Vlad, yseroga, Usike та 3 іншим подобається це.
  6. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Сьогодні був на сервісі. Виявили, що масло тече з під електрофішки, а потоком повітря задувається на тандемний насос. Перемерз від старості сальнічок електрофішки. Кришку головки знімати не хотіли, тому поставили не герметик. Проїхав від сервісу до дому 150 км, вже ніби нічого не потіє і не тече, масло на місці. Обійшлося 100 грн + солярка на дорогу.
    Але заодно виявили три згорівші свічки розжарювання, купив на базарі по 190 грн. штука і всі 4 поміняв там же. Стала заводитися з пів-тика, як колись. Останнім часом заводилася гірше.
    Ще заодно пройшов комп'ютерну діагностику (100 грн.).
    Виявили помилку клапана N18, рециркуляції відпрацьованих газів. Але після того як помилку збили, вона повторно не появилася.
    Що з цим робити?
     
  7. Barkas

    Barkas Новенький

    Дописи:
    38
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    таке саме робив цього тиждня - електрофішка на герметик і заміна прокладки тандемника... поки тримає
     
    wertyfox та Lvivgaz подобається це.
  8. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Кататись далі!При можливості потримати хвилин 20 на трасі обороти ~3 000 пропалити той егр!На холостих менше їздити і все буде добре!
     
    wertyfox та Noble подобається це.
  9. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    Эгр чистится пшикалкой для карбюраторов Маннол. Снимаете и чистите. Только там две прокладки с нержавейки. Смотрите не потеряйте, а то у них привычка падать под машину.
     
    Lvitaliyv, wertyfox та Lvivgaz подобається це.
  10. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    Schumacher81, Пропалити ЕГР???:eek:
    НЕ ПЛУТАЙ З САЖЕВИМ ФІЛЬТРОМ;)
     
    LIFE Черновцы, Usike, GORA та 3 іншим подобається це.
  11. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Не плутаю!Це умовний вислів!За ЄГР слідкую!Василько за два роки жодної помилки по ньому не показав,а до цього з тихою їздою по місту можна сказати на мінімальних обертах він згадував про себе помилкою!При заміні грм майстер сказав,що в будь яку хвилину машина може почати тупити!Тому ви чистите,а я поки так паралельно з вами експериментую - і про свої дії не шкодую! :hi::ok:
     
    wertyfox та Noble подобається це.
  12. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    А я якраз люблю їхати на обертах від 1500 до 2000 обертів. Даю 3000 тільки при обгоні на трасі.

    І ще, я був трішки перелив масла, стоячи в гаражі показує трішки вище верхнього рівня. Але на сервісі показало нормальний рівень (можливо недовго машина стояла заглушеною). Приїхав додому, знову рівень такий як у мене в гаражі. Може підлога крива? Чи обов'язково трішки злити масла?
     
  13. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    wertyfox, Це швидше за все дизель попадає до масла:eek:
     
    Noble подобається це.
  14. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Та не попадає. Я був перелив більше чим треба, коли текла електрофішка. Раніше рівень масла ніколи не мінявся.
     
  15. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,005
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    wertyfox, так тоді на ходу, рівень мав би падати...
    А не рости
     
    wertyfox подобається це.
  16. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    На моїй таке теж часом проскакує!Зранку один рівень,по-обіді-інший, ввечері знову той самий на тому самому місці в гаражі!Спочатку бідкавсь,потім забив!Дивлюсь раз на 3-4 дні-все стоїть на своїх місцях!
     
    wertyfox та Djek подобається це.
  17. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    Ідентично тихо і я їздив!А не варто!!!
    На щупі та на гнізді щупа є виступ,ніби стрілочка,тому і на щупі і на гнізді вони мають співпадати!Якщо ви на це не звертали увагу,то через це у вас і завжди різний рівень показує!Найкраще перевіряти рівень хвилин через 20 після зупинки двигуна!
     
    wertyfox подобається це.
  18. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Та не росте він! Було у гаражі завеликий рівень, бо я перелив більше чим треба. Потім на автосервісі показало нормальний рівень (ніхто нічого більше не доливав і не зливав), приїхав додому і знову в гаражі завищений рівень, такий самий як перед поїздкою (знову ніхто нічого не доливав і не зливав).
    Перше повідомлення: 30 січ 2017

    Нове повідомлення: 30 січ 2017
    Чому? Я думав, що так буде більший ресурс двигуна!
    Я завжди щуп закладав до упору! Не думав, що там є мітки.
    Я перевіряв не раніше, чим через півгодини! Треба саме через 20 хв?
     
  19. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,478
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    ЄГР швидше виходить з ладу на низьких обертах при їзді!Тут на форумі є тема про ЄГР - перегляньте,це пізнавально!
    Я також не одразу це знав!Один дєд на сто підказав!
    Можна і 30 хв!Я написав орієнтовно!
     
    wertyfox та shurikk42 подобається це.
  20. wertyfox

    wertyfox Учасник

    Дописи:
    205
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    жовтий
    Я так розумію, що перевіряти не раніше ніж через 20 хвилин після зупинки двигуна. Так?
     

Поділитися цією сторінкою