1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Отбойник рессоры

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем Rusl, 29 бер 2014.

Статус теми:
Закрита.
  1. SORIK

    SORIK Учасник

    Дописи:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #21
    спасибо!
    Перше повідомлення: 22 бер 2015

    Нове повідомлення: 22 бер 2015
    а какое должно быть расстояние от верхнего отбойника до рессоры? На пустом дизельном кадди. Или как проверить рессору в каком она состоянии?
     
  2. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #22
  3. SORIK

    SORIK Учасник

    Дописи:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #23
    ну в принципе если их поставить на машину они просядут и будут как мои, но все же хочу знать почему отбойники поразрывало от перегруза или от уставших рессор.
     
  4. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #24
    Включаем логику, машина груженная, дорога херовая, прыжок - сработал отбойник.
    Как тот так:D
     
  5. SORIK

    SORIK Учасник

    Дописи:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #25
    та думал уже и в принципе согласен. нашел на ру форуме, что меряли растояние от земли до арки получается 72 см, пошел померил тоже 72.
     
  6. Usike

    Usike Спеціаліст

    Дописи:
    3,713
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Tiguan
    Потужність, л.с.:
    175
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    Чорний
    #26
    Ну все, не парся:ok:
     
  7. SORIK

    SORIK Учасник

    Дописи:
    174
    Модель:
    Volkswagen Caddy 2.0
    Рік випуску:
    2004
    #27
    отбойники все равно нужно менять:derisive: та и передок смотреть.
     
  8. Barkas

    Barkas Новенький

    Дописи:
    38
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    #28
    замітив при заміні колеса що надірвана частина відбійника ресори(
    наскільки смертельно продовжувати експлуатацію без заміни (особливо не перегружаю машину) і чим це грозить?
    може таке бути на розборках, шротах?
     
  9. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #29
    Если перегружать, то вот Вам пример:
    http://www.drive2.com/l/6072682/
     
    Barkas та ACERBUS подобається це.
  10. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #30
    jorjik, это не перегруз - 500 кг. А вот как пример последствий езды без демпферов - красочно...
     
  11. jorjik

    jorjik Старожил

    Дописи:
    2,036
    Область:
    Немає в списку
    Місто:
    За межами України
    Модель:
    VW Caddy
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Candy wise
    #31
    Мики, а я не соглашусь и настою на своем. ИМХО машина в этом примере - урезанная... Наверняка и прочность рессор новых и старых (многократно испытавших цикл нагружения) разная. Как наглядный пример - переламывание руками стальной проволоки многократным изгибом в противоположных направлениях.
    А про отбойники - поддерживаю.
     
  12. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    #32
    А про них и тема - вот на этом и сошлись.
    Что сказать хотел: многие видя "распатрошённый" отбойник просто отрезают ножёвкой последнее "кольцо" и думают что они машину починили.
    Вот эти люди пусть потом не удивляются когда у них рессоры полопают.
    Отбойник ограничивает рабочий ход рессоры и ОН ДОЛЖЕН БЫТИ ИСПРАВЕН.
    Далее - если хотите - Ваш пример про "проволочку в руках".
     
  13. sketch

    sketch Учасник

    Дописи:
    104
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    black
    #33
    купляв машинку і знав що немає відбійників. поїздив без них але злякався перегрузів хоча вони в мене рідко бувають. Купив відбійники, так не має болтів. Щоб не забивати дурним голову схиляюсь до думки, що перекупу були потрібні і зняли з мого кеда. так от пошукав в неті і знайшов такий варіант http://avtokontinent.com.ua/find4me-info/?search=N90441103&brand=VAG , можна замовляти, підійдуть? я вже ні кроку не роблю без вашої поради:)
    Перше повідомлення: 20 лис 2015

    Нове повідомлення: 20 лис 2015
    і яка різниця може бути в порівнянні з цим http://carbonus.com.ua/products/VAG/N90441103.html
     
  14. koliysuk

    koliysuk Перевірений

    Дописи:
    320
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Ивано-Франковск
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6i (BSF)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    синій
    #34
    @sketch, Я міняв в себе і стався такий попандос, старі зняв за 5хв, в них були болти , через середину закручувались, а нові до чашки приварена шпилька, один якось пішов з горем пополам при встановленні іншого обірвав ту шпильку ні сюда ні туда, отбойнік прокручується бо там шапочка всередині! Якось вдалось відрізати болгаркою між чашкою і рамою, потім приварив гайку до ледь торчащої тої шпильки в рамі і по техеньку вправо вліво відкрутив, мечеком прогнав різьбу і прикрутив вже болтом через середину і того пів дня потратив! А причина була в тому що різьба в рамі М10х1.25 а у відбійнику М10х1.5 чи наоборот вже не памятаю! Не йде не крути боване, пів дня собі дорікав!!!
     
    Костя та Usike подобається це.
  15. sketch

    sketch Учасник

    Дописи:
    104
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Любар
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    black
    #35
    @koliysuk, дякую за попередження, буду вкурсі:thank_you:
     
  16. Чилик

    Чилик Старожил

    Дописи:
    2,532
    Область:
    Донецька
    Місто:
    Донецьк
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    инкассатор
    #36
    Могу подсказать небольшой(колхоз)для тех кто любит подгружать своего коня.
     
    Schumacher81 подобається це.
  17. Schumacher81

    Schumacher81 Старожил

    Дописи:
    1,484
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    70
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Колір:
    білий
    #37
    :popcorm1:
     
  18. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #38
    Подскажите у меня екофуел - клиренс маловатый , даже очень за счет выступающего 2го балона и за счет пластиковой защиты снизу.
    как едем на природу- даже небольшие ямы- постоянно чиркаю защитой. Да еще и заметил что уже отбойников практически нет. (Резина штатная стоит 195 65 15- вот задумался увеличить клиренс - поставить или 195 70 15 или 205 65 16) ну и думаю что на ямах рессора все таки проседает нормально, и может лучше не штатные 122 мм поставить, а как тут пишут поставить от добло 132 мм?чтоб клиренс не сильно уменшался при езде по кочкам за счет упирания рессоры в отбойник.

    у кого какие мнения? Готов выслушать все идеи...:minion_write::minion_wave:
     
  19. Jetta Vlad

    Jetta Vlad Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    2,251
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW Caddy
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2011
    Колір:
    White
    #39
    Чилик, Юра..давай народу идеи толкай..Вишь все курят..в ожидании..))
     
  20. 08sv80

    08sv80 Досвідчений

    Дописи:
    551
    Область:
    Вінницька
    Місто:
    Вінниця
    Модель:
    VW CADDY 2.0 ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    white
    #40
    Jetta Vlad, я не гружу, но мне важен клиренс.
    Хотя екофуел тяжелее любого дизеля однозначно за счет 4х тяжелых метановых балонов в задней части.
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою