1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Тяги стабилизатора поперечной устойчивости: Что? Как? Почему?

Тема у розділі 'Подвеска', створена користувачем miki_ua, 8 бер 2015.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,648
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Ппц. Заедь на сто и тебе все найдут. Че гадать?
     
  2. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Megatrans, У нас на СТО могут только сказать " Вам надо здесь все менять".
     
    GTR, vitek та Dostam подобається це.
  3. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Не совсем так, поскольку колодка тарабанит на очень небольшой скорости и при нажатии на педаль тормоза машина останавливается, соответственно стука не будет на стоячей машине. На самом деле на направляющей суппорта есть буртик ограничения хода колодки, при доходе колодки к крайнему положению - замена (пост можно перенести или продублировать в теме "когда менять тормозные колодки").
     
  4. Dostam

    Dostam Досвідчений

    Дописи:
    640
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Березовка
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Белый
    @Megatrans, до тебе заїду, на СТО - ні.
    Згоден на всі сто. Є гіркий досвід.
    Перше повідомлення: 8 вер 2015

    Нове повідомлення: 8 вер 2015
    Для цього невеликі гірки є. Деякі унікуми (якого потім самогубцем тут назвали) на вимкненому двигуні з відкрими вікнами так діагностику дзенькоту супортів та колодок проводили. До речі легкого натиснення педалі гальм для цього достатньо.
     
    vitek подобається це.
  5. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Ну если есть такой богатый опыт на форуме :lol:, спорить не буду.
     
    Dostam подобається це.
  6. boldysh

    boldysh Учасник

    Дописи:
    274
    Область:
    Івано-Франківська
    Місто:
    Коломия
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Білий
    В мене був глухий стук з правої сторони на нерівностях, заїхав не СТО сказале все добре, сьогодні був у знайомого майстра він сказав що то стукає задній салінблок передного ричага і це їхня слабість, зняв салінблок руками, наварив ричаг, обточив і запресував салінболк, стук пропав.
     
    GTR подобається це.
  7. Олег_

    Олег_ Гість клубу

    Дописи:
    4
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2004
    Була схоша ситуація, коли міняв передні колодки зразу замінив тяги стабілізатора (реставрував. вийшло 100 грн. штука).
    І ПОЧАЛОСЬ.... стук і грюкіт. На підйомнику подьоргав - колодки стукали. Вуса підігнув верхню частину колодки розклепав, направляючі втулки і пальці замінив на нові. Вроді зникло. Ага тижня два проїздив і почалось знову. Позавчора розбирав, думав знову колодки. Подьоргав супортом колодка трохи стукала. Навіть наварив електродом 2-ю. Поставив тепер мертво все стоїть. Тут побачив, шо в стаба пильник порваний. Замінив. від жигуля якогось підходить. змастив поставив на місце. І це просто... скрип такий, що на фірі (телега) напевно тихіше. До чого я це все веду. Реставрувати, це може і добре, принаймі я сподівався, що вони прослужать довше. Но скрип такий, що музика вже не помагає ))). Сьогодні зняв пильник і попоробував залити туди трохи масла. так воно навіть туди і не просочується . Враження таке ніби палець на сухарі на сухо посадали. Якщо збираєтесь давати на реставрацію то робіть задню частину розбірною (на різьбі.) так напевне буде краще.

    Сьогодні побачив наступне відео про тяги від таврії на пежо. . Хто що думає. Я роки три назад по подібному принципу зробив тяги на зад. пройшло 25 тис. і все гуд. Не знаю може задні ходять довше. Давайте свої коменти, бо хочу так само зробити.
     
    poci подобається це.
  8. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    В данном случае это теория (поскольку такого ни кто не делал), которая имеет право на жизнь, зачастую теория далека от практики.
    Попробуйте, и обязательно отпишитесь по результатам.
     
  9. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    у меня позывной на СТО - LEMFÖRDER - типа раз приехал и забыл;)
     
    Lvitaliyv подобається це.
  10. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Не всегда бренд является показателем.
    Это из разряда (пример):
    - мне нужен 208-й подшипник.
    - на ЗАЗ -20 грн, на VW - 200 грн.
     
    GTR, valerak, vitek та 2 іншим подобається це.
  11. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Lvitaliyv, Золотые слова, друг мой!
    но не путайте пожалуйста ZAZ & VAG:acute:
    :hi:
     
  12. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Именно так и стараюсь подходить к вопросу замены расходных материалов, хотя мозгами понимаю свою глупость и преданность бренду VW.
     
    Lvivgaz подобається це.
  13. Lvivgaz

    Lvivgaz Професіонал

    Дописи:
    6,016
    Область:
    Львівська
    Місто:
    Львів
    Модель:
    VW CADDY 1.9 TDI
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    Потужність, л.с.:
    105
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    LJ6A Dutch Green
    @Lvitaliyv,
    :laugh1::good:
    мы все здесь такие:dirol:
    ето VAG - детка;)
     
    Andriy та Lvitaliyv подобається це.
  14. Lvitaliyv

    Lvitaliyv Досвідчений

    Дописи:
    796
    Область:
    Кіровоградська
    Місто:
    Місто:
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Белый
    Ремикс на старую добрую пословицу:
    Любовь зла,
    А козлы нею пользуются.
     
    Lvivgaz подобається це.
  15. poci

    poci Старожил

    Дописи:
    1,012
    Область:
    Миколаївська
    Місто:
    Миколаїв
    Модель:
    Volkswagen Caddy
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    Синий
    kosha, Skalnik, Костя та ще 1-му подобається це.
  16. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    здрасьте!
    А как же 968М?

    по САБЖу - мне кто-то пояснит смысл стоек переменной длины, регулируемых?
     
  17. Andriy

    Andriy Учасник

    Дописи:
    238
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    90
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Білий
    По ідеї регулюється їхня жорсткість і висота машини..
     
  18. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    ХАХАХА!!!
    АФФТАР, ПЕШИ ИСЧО!

    Очень советую пораскинуть мозгами как работает подвеска.
    Тяга стабилизатора поперечной устойчивости (её размер) изменит только угол, на который провёрнут стаб в кузовных втулках. В крайнем случае скорректируются кинеманика карайних точек.
    не существенно характеристику подвкски эта регулировка не изменит никак....
     
  19. Andriy

    Andriy Учасник

    Дописи:
    238
    Область:
    Волинська
    Місто:
    Луцьк
    Модель:
    VW caddy
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYE)
    Потужність, л.с.:
    90
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2013
    Колір:
    Білий
    @miki_ua, Я взагалі то про цю штуку говорив: там що таке видніється? Різьба? Мабуть пружину можна регулювати? І ця опція мабуть теж ніякої ролі не грає на коливання машини при русі?
    upload_2016-1-21_2-44-22.png
     
  20. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Andriy, це не опція, це НЕ штатна підвіска... Її ціна - дофіга і трішки.
     

Поділитися цією сторінкою