1. До уваги користувачів. Для подачі об"яв до розділу "Продам" у Вас повинно бути не менше 50 змістовних повідомлень або не менше року реєстрація на форумі.
    Приховати оголошення
  2. Сайт потребує рекламодавців. Звертайтесь до адміністраторів.

Обсуждение двигателя 2.0SDI (BDJ/BST)

Тема у розділі 'Дизельні двигуни / Дизельные двигатели', створена користувачем no name, 31 бер 2014.

  1. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Как правил мотор по дебильному работает и были случаи когда я сливал 12 литров масла. Сейчас машина ездит каждый день и кроме завтуливания ничего не меняли.
     
  2. eugench

    eugench Новенький

    Дописи:
    10
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BDJ)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2005
    Перше повідомлення: 5 жов 2015

    Нове повідомлення: 5 жов 2015
    с маслом все ок. А на топливный грешу, потому-что вроде подтекания появились возле него.
     
  3. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    Это выработка под форсунками. Уровень масла может и не подыматься. Солярка идет в масло, масло разжижается и начинает гореть. Мотор начинает по чуть чуть брать масло. В итоге уровень приблизительно стоит. У меня такое было. По городу когда 2000-2700 оборотов все ок, на трассе когда 3000-4000 легкий дымок, плюс жор масла. Если диагноз подвердится то на завтуливание. Никакие замены резинок не помогут, т.к. они убъются очень быстро и попадете и на резинки и на масло.
    А топливный может подтекать но при этом заводиться будет все на ура.
     
  4. Noble

    Noble Спеціаліст

    Дописи:
    4,475
    Область:
    Область:
    Місто:
    Місто:
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.6 TDI (CAYD)
    Потужність, л.с.:
    102
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    Белый
    4000 оборотов для 2.0Sdi это конечно жесть.
     
    Tolya1983 та morphius подобається це.
  5. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    Підскажіть будь-ласка Caddy BST 2006 р.в.
    При наберанні 3 тис обертів і більше (незалежно від передачі) кидає чорним димом.
    Фільтра , масло свіже проїхав меньше тис км, ГБЦ реставр. 12 тис км назад. , масло в порядку- непіднімається і не падає.
    Є підозра на форсунки або клапан ЕГР.
    Дякую !
     
  6. miki_ua

    miki_ua Назавжди з нами

    Дописи:
    6,252
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Хмельницький
    Модель:
    VW CADDY ECOFUEL
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    CandyWeiss
    Да, нужен толковый диагност. а не могут алюминиевые гильзы колодцев чудить?
     
  7. Felix121

    Felix121 Новенький

    Дописи:
    37
    Область:
    Хмельницька
    Місто:
    Каменець-Подільський
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2006
    Колір:
    бЭлый
    Та вродебы не должно !
    Тем более делал повторную опресовку и ничего нигде непуск.
     
  8. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    3000-4000 это не все время 4000. 4000 это обгоны. Большей частью 3000
     
  9. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    Мне кажется что он и при 3-х уже чувствует себя не комфортно!Или я себя так настроил? minion_amazed
     
  10. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    при трех норма ) 3000 это 90-100 км\ч самое оно.
     
    Dostam та Костя подобається це.
  11. Костя

    Костя Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,763
    Область:
    Київська
    Місто:
    Бориспіль
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    1.9 TDI (BLS)
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Чорна Блискавка
    Якщо все вірно пам'ятаю, то при 3000об/хв на СДІ на спідометрі 100км. Так що для нього це ще по-людськи...
     
    Schumacher81 подобається це.
  12. Tolya1983

    Tolya1983 Досвідчений

    Дописи:
    908
    Область:
    Житомирська
    Місто:
    Коростень
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 SDI (BST)
    Потужність, л.с.:
    69
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    2009
    Колір:
    Белый
    На моєму при 2600=90!А 3000- мабуть десь біля 110!Точно і не запамятав!Завтра розкочегарю та поправлю свій пост!:aggressive:
     
  13. Denizz

    Denizz Гість клубу

    Дописи:
    6
    Модель:
    VW CADDY
    Рік випуску:
    2007
    Колір:
    синий
    Встретил знакомого старого дизелиста. Он советует в солярку добавлять двухтактное масло. Может кто пробовал: имеет ли смысл такое действо?
     
  14. no name

    no name Старожил

    Дописи:
    15,075
    @Denizz, на то он и старый дизелист... Пусть изучит устройство моторов Caddy. А форсунки - "дешевые"
     
    morphius, Noble, Cruzello та ще 1-му подобається це.
  15. Cruzello

    Cruzello Учасник

    Дописи:
    147
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    белый
    А форсунки - "дешевые":sarcastic_hand::sarcastic_hand::sarcastic_hand:
     
    morphius, Lvivgaz та no name подобається це.
  16. Megatrans

    Megatrans Команда Клубу Команда форуму

    Дописи:
    4,653
    Область:
    Київська
    Місто:
    Київ
    Модель:
    Opel Omega mv6 3.0
    Потужність, л.с.:
    211
    КПП:
    5МКПП
    Рік випуску:
    1996
    Колір:
    Серый
    Стоит! Лейте и приезжайте на ремонт ко мне. Шутка конечно, не делайте этого!
     
    morphius та no name подобається це.
  17. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    Именно так- 2,6=90, 2,8=100, 3,0=110
     
  18. Cruzello

    Cruzello Учасник

    Дописи:
    147
    Область:
    Полтавська
    Місто:
    Полтава
    Модель:
    VW TOURAN
    Двигун:
    2.0 TDI (CFHС)
    Потужність, л.с.:
    140
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2015
    Колір:
    белый
    Странно, а на моей ласточке при 100 км/ч-3000 об/м и это на 5й передаче:sad:
     
  19. morphius

    morphius Старожил

    Дописи:
    2,652
    Область:
    Чернігівська
    Місто:
    Чернігів
    Модель:
    VW CADDY
    Двигун:
    2.0 Ecofuel (BSX)
    Потужність, л.с.:
    109
    КПП:
    6МКПП
    Рік випуску:
    2012
    Колір:
    серый
    видать резина шибко лысая у меня была:) Но было именно так.
     
    Tolya1983 подобається це.
  20. AndRi Y KO

    AndRi Y KO Старожил

    Дописи:
    2,585
    Область:
    Тернопільська
    Місто:
    Тернопіль
    Модель:
    TOYOTA FJ CRUISER
    Потужність, л.с.:
    239
    КПП:
    6АКПП
    Рік випуску:
    2008
    Колір:
    Yellow Blue Buss
    Насправді раніше солярка була дійсно дещо густіша і жирніша...
    Зараз дійсно ДП набагато текучіше і сухіше, за густиною трошки густіше за бензин...
    Шваґро на віваро 2,0 доливає вже 3 роки в бак масло для двотактних двигунів...
    Вроді нічого, їздить, але не знаю чи від того щось краще чи гірше для насос форсунок...
     

Поділитися цією сторінкою